سیلیس ضد آب - سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس ضد آب

 

سنگ سیلیس را از سنگ معدن سیلیس استخراج می کنند و به آزمایشگاه های مخصوص می برند و ناخالصی های آن را از بین می برند سپس توسط انواع آسیاب ها به ریز دانه ها و مش های مختلف تبدیل می کنند که از نظر کیفیت و در صد خلوص با یکدیگر متفاوت هستند  و در بسته بندی های متنوع بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می کنند.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s4.jpg

ویژگی های سیلیس ضد آب

 

همانطور که از اسم این نوع سیلیس پیداست سیلیسی است که آب را به خود نمی کشد و آب را جذب خود نمی کند از این در برخی صنعت ها مانند آرایشی و بهداشتی و ساختمان سازی و رنگ سازی و … محبوبیت ویژه ای دارد .

سیلیس ضد آب و صنعت آرایشی و بهداشتی

 

یک سری از مواد آرایشی هستند که زمانی که آب به آنها بخورد باعث پاک شدن و خراب شدن آنها نمی شود و آب را به خود جذب نمی کند از این رو در بین مردم محبوبیت دارد زیرا مدت طولانی می توانند از آنها استفاده کنند .

علت این ضد آب بودن مواد آرایشی به دلیل وجود سیلیس ضد آب درون آنهاست که سبب شده این خاصیت درون این مواد آرایشی به وجود آید .

سیلیس ضد آب و صنعت رنگ سازی

 

برخی از رنگ ها هستند که ضد آب هستند و هنگامی که آب بر روی آنها ریخته شود آب را به خود جذب نمی کند و مانند قطرات روی آن رنگ قرار می گیرد .

رنگ هایی که بر بدنه ساختمان زده می شود برخی ها قابل شست و شو و پاک کردن هستند بدون اینکه آب را به خود بکشند سبب تمیز شدن دیوار می شود و این نوع دیوار ها و رنگ ها از بین نمی روند زیرا ضد آب هستند .

علت این ضد آب بودن رنگ ها سیلیس میکرونیزه ضد آب است که هنگام تولید رنگ ها به مواد اصلی آن اضافه می کنند و این خاصیت را می دهند و سیلیس میکرونیزه جز مواد اصلی این نوع رنگ های اصلی ضد آب به شمار می آید .

بیشتر بخوانید:  آشنایی با کاربرد و مزایای چسب سیلیس

برخی از خودرو ها بدنه آنها طوری طراحی شده که وقتی آب و یا آب و گل بر روی آنها ریخته می شود باعث کثیف شدن بدنه ماشین نمی شود و اگر بارانی هم ببارد بر روی بدنه ی خودرو لکی ایجاد نمی کند .

نکته قابل توجه اینجاست که برای رنگ بدنه این نوع خودرو ها هم از سیلیس میکرونیزه استفاده می کنند که سبب این ویژگی برای خودرو ها شده است .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg

سیلیس ضد آب و صنعت ساختمان سازی

 

برخی از مصالح ساختمانی هم هنگامی که ب روی آنها اب بریزیم به خود جذب نمی کنند و آب را از خود رد می کنند برای همین سبب می شود تا ماندگاری آنها طولانی تر شود و استحکام مصالح ساختمانی هم بالا برود .

ضد آب بودن مصالح سبب شده تا صنعت های ساختمان سازی به سمت این نوع مصالح روی بیاورند زیرا امروزه آب باعث خیلی از مواردی مثل از بین رفتن استحکام ساختمان شده است بنابراین با این ویژگی استحکام ساختمان ها هم تضمین می شود .

برای استفاده از این مصالح و تولید این مصالح مواد اولیه که برای درست کردن از آن استفاده می کنند حاوی سیلیس میکرونیزه است و سیلیس میکرونیزه جز مواد اصلی تولید این مصالح ها به شمار می آید .

سیلیس ضد آب و پارچه ی پنبه ای

 

یک سری از پارچه هایی را داریم که حالت پنبه ای دارد و آب گریز هستند یعنی اینکه هنگامی که بر روی آنها آب میریزیم آب را به خود جذب نمی کند و خیس نمی شود بنابراین بافت پنبه ای این نوع پارچه ها هم از بین نمی رود .

یکی از مواد استفاده شده در این زمینه به کارگیری نانو ذرات سیلیس می باشد و نانو ذرات سیلیکا است که این خاصیت آب گریزی و جذب نکردن آب را به پارچه های پنبه ای می دهد .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در صنعت سنگ های مصنوعی

سیلیس ضد آب و ژل سیلیکاژل

 

ژل سیلیکا ضد آب  FNG  از فرآوری پودر تهیه شده است . علاوه بر ویژگی جذب سیلیکاژل معمولی ، ژل سیلیکا ضد آب FNG خاصیت مقاومت دربرابر آب بالا ، نرخ شکست کم و طول عمر بالای نیز دارد.

از این ژل بر روی سطوحی که می خواهند ضد آب بشود یا بر هر جای دیگری که نیاز به ضد آب بودن دارد استفاده می کنند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

کاربرد سیلیکاژل

 

از سیلیکاژل ضد آب  FNG می توان به عنوان جاب استیلن در هوای مایع و اکسیژن مایع در جداسازی گازی استفاده نمود . سیلیکاژل ضد آب FNG همچنین برای جذب اسید و آب موجود در نفت و رنگ حاصل از مواد آلی استفاده شود . در صورت استفاده از سیلیکاژل ضدآب مانعی برای استفاده از نفت ایجاد نمی شود .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس پودری با خاصیت ضد آب سبب شده تا تمام خصوصیات لازم را به این نوع سیلیس بدهد تا سبب شود ویژگی و خاصیت لازم را به صنعت مورد استفاده از سیلیس ضد آب بدهد .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس ممتاز ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat