کارخانه های تولید سیلیس-شرکت سیلیس همدان

کارخانه های تولید سیلیس

هنگامی که سنگ معدن سیلیس را استخراج می کنند توسط آزمایشگاه های مخصوص ناخالصی های آن را از بین برده و توسط آسیاب های مخصوص و متنوع آنها را به ریز دانه ها و مش های متفاوتی تبدیل می کنند و در بسته بندی های متفاوت برای صنعت های مختلف در آورده و ارسال می کنند از این رو بین صنعت های محبوبیت بالایی دارد .

علاوه بر بسته بندی در ریز دانه ها و مش های مختلف از نظر کیفیت و ویژگی در بالا ترین درجه قرار دارد و از آنجایی که نیاز اصلی هر صنعتی را تامین می کند و بین تمامی صنعت ها محبوبیت بالایی دارد .
سیلیس یکی از مواد معدنی است که موارد کاربرد آن بسیار گسترده است و لذا یک ماده معدنی استراتژیک محسوب می گردد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

با توجه به نوع کاربرد سیلیس در صنایع مختلف می بایستی نسبت به کاهش ناخالصی های آن اقدام نمود. مطالعه ماده معدنی سیلیس چاه نو که در 90 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان شاهرود در استان سمنان قرار دارد، نشان از وجود ناخالصیهایی شامل اکسیدهای آهن و آلومینیوم داشته است.

لذا بررسی چگونگی کاهش این ناخالصیها و همچنین شناخت پتانسیلهای موجود برای بکارگیری این ماده معدنی در صنعت، هدف اصلی این تحقیق بوده است. در این راستا ابتدا نسبت به گردآوری استانداردهای بکارگیری این ماده در صنایع مختلف اقدام گردید .

پس از نمونه برداری، مطالعات میکروسکوپی صورت گرفت تا درجه آزادی کانیها شناسایی گردد. از روشهای نرمه گیری، فلوتاسیون و جدایش مغناطیسی بمنظور کاهش عیار ناخالصیها بهره گرفته شد. در بخش آزمایشهای فلوتاسیون از روش تاگوچی برای طراحی آزمایشها بهره گرفته شد و نسبت به انجام این تستها اقدام گردید. در نهایت مقایسه ای کلی بین محصول نهایی از آزمایشها و ماده استاندارد مورد نیاز در صنایع مختلف صورت گرفت .

بیشتر بخوانید:  قطره سیلیس میکرونیزه

درجه کیفی سیلیس

سیلیس در سه درجه کیفی تولید می‌ شود که عبارت است از ممتاز ، درجه یک ، درجه دو ، که هر کدام در درصد خلوص خاص خود تولید می شود از این رو در بین تمام صنعت ها و کار خانه محبوبیت دارد و جز مواد اصلی انواع صنعت ها می‌ باشد .

در شهر هایی که معدن های گسترده و غنی وجود دارد استخراج این سنگ ها رایج است بنابراین کارخانه ها در این شهر ها بیشتر است اما اینکه کدام کارخانه سیلیس اصل را بدون ناخالصی تحویل شما بدهد حائز اهمیت است .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg

شهر هایی که دارای معدن های غنی سیلیس می باشد :

  • شهر همدان
  • شهر ازندریان ملایر

تمام این شهر ها تولید کننده سیلیس میکرونیزه هستند و هر کدام در حال فعالیت هستند و از سنگ معدن ها استخراج و طبق فرایند های مختلف یه سیلیس میکرونیزه تبدیل و به بازار عرضه می دارند .

اما شهری که هم از لحاظ معدن هم از لحاظ تجهیزات هم از لحاظ خالص بودن هم از لحاظ بسته بندی و از لحاظ ریز دانه و مش های متفاوت تولید می کند و نیاز تمام صنعت ها را رفع می کند شرکت سیلیس میکرونیزه همدان است .

بیشتر سیلیس های تولید شده در داخل کشور در صنایع گوناگونی مانند شیشه سازی ، چینی سازی ، ریخته گری ، الکترونیک و … مورد استفاده قرار می گیرد . در این میان یکی از کاربردهای فراوان این ماده در صنعت شیشه سازی است که استان قزوین به دلیل دارا بودن معادنی زیادی از سیلیسم دارای مراکز زیادی برای تولید شیشه هستند .

افرادی که قصد فروش و خرید معدن سیلیس در ایران را دارند می توانند از طریق فرم های موجود در سایت معادن ایران اقدام به این کار کنند. معدن سیلیس قزوین، خوی، تهران و … از معادن با ارزش است زیرا دارای مواد معدنی با ارزشی هستند. اکتشاف معدن سیلیس و استخراج آن نیازمند هزینه و تکنولوژی بالاست ؛ از این رو معدن سنگ سیلیس در ایران دارای کیفیت و مرغوبیت بالای است .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه سفید

سیلیس در حالت های مختلف :

( سیلیس دانه بندی – سیلیس پودری – سیلیس میکرونیزه  )

کربنات کلسیم و استفاده در سیلیس پودری :

تولید و فرآوری از مش 100 تا مش 3500

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s7-1.jpg

مصرف و کاربرد های سیلیس و انتراسیت و کربنات کلسیم در صنعت ها :

  • تولید آنتراسیت استاندارد جهت مصارف تصفیه آب
  • صنایع شیشه و بلور
  • صنایع تصفیه آب
  • سندبلاست و رسوب زدایی
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • ریخته گری
  • رنگ و رزین و ……..
  • چینی و لعاب
  • محصولات بتنی

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس میکرونیزه ، سیلیس دانه بندی و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان شما میتوانید برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید جهت خرید سیلیس میکرونیزه با ما در تماس باشید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat