قطره سیلیس میکرونیزه - سیلیس میکرونیزه همدان

این محصول جزء محصولات شرکت سیلیس همدان نمی باشد و فقط جهت معرفی کاربرد سیلیس در زمینه تولید قطره سیلیس میباشد.

قطره سیلیس میکرونیزه :

سیلیس میکرونیزه در صنعت خوراکی هم ایفای نقش کرده است و با افزودن به برخی مواد غذایی به عنوان مکمل غذایی عمل می کند .

این نوع سیلیس میکرونیزه به عنوان قطره مورد استفاده قرار می گیرد که به عنوان قطره های مکمل غذایی مورد استفاده قرار می گیرد .

نکته قابل توجه این است که این نوع سیلیس میکرونیزه با دیگر سیلیس ها متفاوت است زیرا این نوع سیلیس میکرونیزه به عنوان سیلیس خوراکی مصرف می شود . علاوه بر جنبه ی خوراکی که دارد و در مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد در صنعت دارو سازی هم برای تولید برخی دارو ها و قرص ها استفاده می کنند تا عملکرد آن دارو را بالا تر ببرند .

علت استفاده از قطره سیلیس میکرونیزه :

استفاده از سیلیس برای موجودات زنده که ساختار بدنی متفاوتی دارند اصلا قابل جذب نمی باشد، به همین دلیل است که از سیلیس در قالب یک خوراکی برای جلوگیری از ورود میکروب ها به بدن استفاده می شود .

این ماده از زمین برداشت می شود و هیچ گونه ماده شیمیایی ندارد به همین دلیل است که بدن ما نمی تواند این ماده را جذب کند و به عنوان یک غذا آن را بپذیرد ، پس توجه داشته باشید که از سیلیس به صورت مستقیم استفاده نمی کنند و سعی می کنند از آن در ترکیب برخی از خوراکی ها استفاده کنند ، حتی تنفس در هوایی که پودر سیلیس در آن موجود می باشد ، برای ریه های ما موجب ضرر است و به آن آسیب می رساند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/01a.jpg

زمینی بودن سیلیس میکرونیزه  :

سنگ معدن سیلیس را از معادن استخراج می کنند و به آزمایشگاه های مخصوص می برند و ناخالصی های آن را از بین برده سپس توسط انواع آسیاب به اندازه ها و مش های مختلف تبدیل می کنند و بسته بندی می کنند  به بازار عرضه می کنند .

این قطره موجب تحریک فیبروپلاست برای پوست و مو و همچنین استیوبلاست برای استخوان و غضروف می شود . این قطره که با نام قطره سیلیس در بازار موجود است که موجب کلاژن سازی می شود .
هر چه سن بالا تر برود مقدار سیلیسیوم در بدن کاهش پیدا می کند برای همین با تولید این قطره از سیلیس این کمبود را در بدن جبران می کند .

خواص استفاده از قطره سیلیس میکرونیزه  :

سیلیس به عنوان یکی از مهم ترین مواد معدنی موجود در بدن ما می باشد ، یکی از مهم ترین دلایل وجود سیلیس در بدن می توانیم به تقویت و بهبود بهتر استخوان ها اشاره کنیم ، همچنین از خواص سیلیس خوراکی می توان به درمن آرتروز اشاره کرد . یکی از عنصر های موجود در ناخن ها همین عنصر طبیعی می باشد . به طور طبیعی به دلیل وجود همین ماده معدنی است که انسان ها دارای پوستی زیبا و نرم هستند و کودکان رشد ناخن های خوبی دارند .

بیشتر بخوانید:  کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنعت چمن مصنوعی

از دیگر خواص سیلیس خوراکی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

• بهبود و سلامت ناهنجاری های استخوانی
• جلوگیری از مسمومیت آلومینیوم
• بهبود و سلامت دستگاه گوارش
• تقویت سیستم ایمنی بدن

عوارض قطره سیلیس میکرونیزه :

به طور کلی سیلیس برای افراد سالم بی خطر تلقی می شود . با این حال ، اگر تصمیم دارید سیلیس خود را از مکمل هایی طبیعی و خوراکی مانند گیاه دم اسب دریافت کنید، توجه داشته باشید که این این گیاه نمی توانید که به طور مداوم به صورت طولانی مدت استفاده شود زیرا ممکن است باعث ناراحتی های معده شود .

اما با این وجود باز هم عوارضی دارد و اگر مقدار مصرفی آن از حدی بگذرد سبب مشکلاتی می شود که شامل موارد زیر است :

ایجاد ناراحتی های معده و سیستم گوارش :

در منابع غذایی مانند برنج، خیار، گوجه فرنگی و … این ماده وجود دارد. اما برای تولید قطره آن از گیاه دم اسب استفاده می کنند. مصرف سیلیس برای افراد سالم مشکلی به پیش نمی آورد؛ ولی مصرف آن توسط افرادی که قصد دارند از مکمل های خوراکی و طبیعی آن استفاده کنند، در دراز مدت موجب ایجاد ناراحتی های معده می شود.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site3.jpg

خارج کردن پتاسیم از بدن  :

در ضمن این نوع گیاه (گیاه دم اسب) یک نوع ادرارآور بوده و موجب خارج کردن پتاسیم از بدن می شود و این خود در بعضی از داروها تداخل به وجود می آوردو باعث ایجاد مشکلات در ریتم قلب می شود.

از بین بردن ویتامین B1 :

این نوع مکمل حاوی آنزیمی به اسم تیامیناز است که ویتامین ب 1 یا تیامین را از بین می برد و موجب ایجاد علائم سمیت عصبی می شود در افرادی می شود که از قبل دچار کمبود تیامین هستند. پس در صورت استفاده زا این مکمل ها که حاوی گیاه دم اسب هستند، از ویتامین B کمپلکس یا مولتی ویتامین های باکیفیت استفاده کنید یا از یک پزشک معتمد مشاوره بگیرید .

بیشتر بخوانید:  صادرات سیلیس میکرونیزه

گیاه دم اسبی و سیلیس میکرونیزه :

برخی از گیاهان در مکان هایی رویش دارند که خاک آنجا حاوی سیلیس می باشد و پس از رشد سیلیس میکرونیزه را در خود جذب می کند و پس از برداشت آن محصول می‌توان از برگ آن و ساقه آن و یا  میوه آن و یا دانه آن استفاده کرد تا سیلیس خوراکی نیاز بدن تامین شود .

گاهی مواقع از خود آن گیاه برای سیلیس میکرونیزه استفاده نمی کنند و به روش های دیگری هم سیلیس میکرونیزه را جدا کرده و استفاده می کنند و اصطلاحا می گویند که سیلیس را از آن گیاه استخراج کرده اند .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس خوراکی در آسیاب های مخصوص آن و با داشتن تجهیزات مجهز و آزمایشگاه های مجهز سیلیس خوراکی را تهیه می کنند و به صنعت های مخصوص می فرستند و آنها سیلیس میکرونیزه را در حلال هاي مورد نظر مخلوط می کنند و قطره های خوراکی را تهیه و به بازار عرضه می کنند .

در برخی از صنعت ها هم به صورت قطره از آن استفاده نمی کنند بلکه از خود سیلیس ب مقدار لازم در همان صنعت غذایی مورد نظر که به سیلیس خوراکی احتیاج دارد استفاده می کنند و به مواد اولیه آن اضافه می کنند .

این محصول جزء محصولات شرکت سیلیس همدان نمی باشد و فقط جهت معرفی کاربرد سیلیس در زمینه تولید قطره سیلیس میباشد.

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه :

 

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (12 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat