سیلیس میکرونیزه در صنعت درزگیری - سیلیس همدان

سیلیس میکرونیزه در صنعت درزگیری :

 

صنعت درزگیری نوعی چسب ضد اب است که برای پوشاندن بخشی از ساختمان یا مکان های دیگر به کار می رود که علت این ضد اب بودن سیلیس میکرونیزه ضد اب است .

سیلیس میکرونیزه از سنگ معدن سیلیس حاصل می شود که آن را از سنگ معدن سیلیس استخراج می کنند و به آزمایشگاه های مخصوص می برند و ناخالصی های آن را از بین برده سپس توسط انواع آسیاب به اندازه ها و قطر های مناسب هر صنعت تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند .

سیلیس در اکثر صنعت ها جز مواد اولیه آنها بوده است و ویژگی های به خصوصی به آنها داده است و کارایی و عملکرد آنها را چند برابر کرده است .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

صنعت درزگیری :

درزگیر نوعی چسب مکانیکی است که به طور گسترده‌ای در مصارف خانگی و صنعتی برای پرکردن سوراخ‌ ها و روزنه‌ هایی که ممکن است باعث نشت آب ، گاز  یا هر ماده‌ی ریز دیگری شود ، به کار می‌رود .
اتصال دو یا چند سطح به یکدیگر با ایجاد روزنه‌ها و درزهایی همراه است که تاثیر سویی بر استحکام و عملکرد وسیله‌ی مورد نظر دارد. درزگیرها برای پرکردن روزنه‌هایی بین سطوح و بستن هر نوع فضایی که ایجاد می‌شود بسیار مؤثر است. با وجود اینکه بعضی درزگیرها خاصیت چسبندگی دارند، جایگزین چسب نیستند.

سخت شدن درزگیر ها :

به عملیات استفاده از درزگیر و زمانی که به آن می‌دهیم تا خشک شود یا اثر بگذارد، سخت شدن گفته می‌شود. پروسه‌ی سخت شدن و مدت زمان آن تنها به نوع درزگیری که استفاده می‌کنید بستگی دارد. مدت سخت شدن درزگیرها ممکن است از ساعت تا چند هفته طول بکشد همانطور که گفته شده است درزگیر یک چسب مکانیکی است که برای مکان های بخصوصی استفاده می‌ شود حال نقش سیلیس میکرونیزه در اینجا چیست ؟

چسب سیلیکونی یا درزگیری با پایه سیلیس میکرونیزه :

سیلیکون ها مواد پلیمری مصنوعی هستند که دارای طیف وسیعی از خصوصیات فیزیکی هستند. آنها می توانند مایعات با ویسکوزیته کم یا زیاد ، رزین های جامد یا لثه های قابل جبران باشند. سیلیکون ها به عنوان یک دسته از مواد ، از نظر خصوصیات بسیار مقاوم در برابر درجه حرارت شدید ، در برابر اشعه ماور اio بنفش و مادون قرمز و در برابر تخریب اکسیداتیو هستند.

آنها ترکیبی غیرمعمول از ویژگیهای شیمیایی آلی و غیرآلی را نشان می دهند که به دلیل ساختار مولکولی منحصر به فرد آنها در اتمهای سیلیسیم و اکسیژن متناوب است. این ساختار شیمیایی پلی سیلوکسان در تمام سیلیکون ها مشترک است.

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در صنعت سنگ های مصنوعی

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg

سیلیس میکرونیزه و درزگیر ها :

درزگیر ها برای پوشاندن حفره های کوچک یا سوراخ های کوچک در لوله های آب یا گاز هستند زمانی‌ که از سیلیس میکرونیزه در تولید مواد اولیه درزگیر استفاده می کنند سبب چند حالت می شود که شامل موارد زیر است :

چسبندگی بالای درزگیر ها با سیلیس میکرونیزه :

سیلیس میکرونیزه در صنعت درزگیری سبب می شود تا چسب ان چند برابر شود و این چسبندگی در صنعت ساختمان سازی اهمیت بالایی دارد زیرا در قسمت های لوله آب و لوله گاز ها و دیگر موارد استفاده می شود پس این چسبندگی استحکام آن را تضمین می کند و با افزودن سیلیس میکرونیزه در مواد اصلی آن این استحکام حفظ می شود .

ویژگی چسبندگی درزگیر ها در موارد دیگر هم قابل استفاده است و حائز اهمیت است که با وجود سیلیس میکرونیزه این چسبندگی حفظ می شود که شامل موارد زیر است :

مواد چسبنده :

• مواد چسبنده‌ ی مبتنی بر پلیمر های طبیعی
• مواد چسبنده با پخش‌شدگی یا تعلیق پلیمر
• مواد چسبنده‌ی مذاب داغ
• مواد چسبنده‌ی مبتنی بر حلال
• سیستم‌های چسبنده‌ی واکنش‌پذیر
• مواد چسبنده‌ی مبتنی بر سیستم‌های محلول در آب

مقاومت بالای درزگیر ها با سیلیس میکرونیزه  :

زمانی که این درزگیر ها در لوله های آب یا لوله های گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد مواردی وجود دارد مانند فشار آب یا انحلال های گازی که سبب می شود به این درزگیر ها آسیب رسانده شود و به مرور مقاومت خود را از دست دهد اما زمانیکه از سیلیس میکرونیزه در مواد اصلی درزگیر ها استفاده می شود سبب می شود تا مقاومت این درزگیر ها چند برابر شود و در برابر تمامی موارد مقاومت خود را حفظ بکند .

ماندگاری بالا درزگیر ها با سیلیس میکرونیزه :

پس از گذشت زمانی به علت های مختلفی ممکن است این درزگیر ها ماندگاری خود را از دست بدهد و کارایی قبل را دیگر نداشته باشند و از عملکرد آنها کاسته شود اما زمانی که سیلیس میکرونیزه به مواد اصلی درزگیر ها اضافه می شود سبب می شود ماندگاری آنها بالا تر برود و زمان بیشتری به شما کارایی بدهد .

محصولات درزگیر:

• آب‌بندهای مبتنی بر نفت
• اکریلیک‌ها (مبتنی بر آب و حلال)
• آب‌بندهای پلی‌وینیل استات
• بوتیل‌ها
• پلی‌سولفیدها
• پلیاورتان‌ها
• سیلیکون‌ها
• پلیمرهای اصلاح‌شده با سیلان

بیشتر بخوانید:  مرکز سیلیس میکرونیزه ایران

 

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/2-1.jpg

مواد چسبنده و درزگیر در تعداد زیادی از صنایع، برای اتصال مواد مشابه یا مختلف به یکدیگر به‌کار گرفته می‌شوند. مواد چسبنده و درزگیر دارای مبنای شیمیایی یکسانی هستند اما عملکردهای متفاوتی دارند. تفاوت اصلی بین این دو ماده، مدول کشسانی (الاستیسیته) آن‌ها است؛ یک ماده‌ی درزگیر دارای مقاومت کششی کمتری است.

در صنعت ساختمان ، مواد چسبنده و درزگیر دارای کاربردهای وسیعی چون موکت‌کاری، کاشی‌کاری، بتن، ورقه‌های قفسه‌ها و کمدها، لایه زیرین کف ، ورقه‌های دیوار کاذب ، گرم‌سازی ، تهویه ، تهویه هوای مطبوع ، سیمان‌های متصل‌شده ، خانه‌های پیش‌ساخته ، پانل‌های پیش‌پرداخت‌شده ، کف کشسان ، سقف‌سازی و پوشش‌دهی دیوار هستند .

درجه کیفی سیلیس میکرونیزه برای درزگیر ها :

درزگیر ها تنها دو حالت بیشتر ندارند و تفاوت این دو حالت در مقدار الاستیک یا همان کشسانی آنها است که این تفاوت در درجه کیفی سیلیسی است که برای این مواد استفاده می شود .

 

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس میکرونیزه برای صنعت درزگیری سبب شده تا سیلیسی تهیه کند و بسته بندی کند ک نیاز شما را برای این صنعت تکمیل کند و سبب شود تا کارایی درزگیر ها و عملکرد آنها بالا تر برود و این شرکت با فرآوری های سیلیس در مش های مختلف و بسته بندی های مختلف تمام نیاز های شما را برطرف می کند و فروش به صورت اقساط و عمده دارد و حتی امکان صادر کردن برای دیگر شهر ها و حتی کشور های دیگر هم دارد .

 

 

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat