مصرف سیلیس میکرونیزه در ایزوگام - سیلیس میکرونیزه همدان

مصرف سیلیس میکرونیزه در ایزوگام  :

سنگ معدن تا به امروز استفاده های زیادی داشته است چه زمانی که به حالت سنگ قرار دارد چه زمانی که به حالت پودر در می آوردند .

نکته قابل توجه این است که در اکثر صنعت ها هم مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین باید سیلیس تهیه شود که از زمان استخراج تا زمان بسته بندی سیلیسی مورد اطمینان باشد و شرکتی که این اطمینان و اعتماد را به شما می دهد شرکت سیلیس میکرونیزه همدان است .

همانطور که گفته شده است سیلیس میکرونیزه در اکثر صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرد هم زمانی که به صورت مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد هم زمانی که به صورت شن و ماسه قرار می گیرد .
یکی دیگر از کاربرد های مهم و پر استفاده سیلیس میکرونیزه  صنعت ایزوگام است که در لحظه به لحظه تولید و استفاده ایزوگام تاثیر به خصوصی دارد .

ایزوگام :

ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب  و  رطوبت  به  محیط زیر خود جلوگیری می‌کند . عمر ایزوگام به‌طور میانگین ۱۰ سال است .

ایزوگام پدیده‌ای است صنعتی و متکی به  دانش ، آزمودگی ( تجربه ) و فناوری در راستای ایمن‌ سازی سازه‌ ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران . ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد ، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون ، در  آزمایشگاه‌ های  کارخانه‌ های فرآوری ، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/01a.jpg

مواد تشکیل دهنده ایزوگام :

  • پودر معدنی(mineral powder) سیلیس میکرونیزه
  • لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film)  یا فویل آلومنیوم (aluminum foil)
  • الیاف شیشه یا تیشو (tissue)
  • لایه الیاف پلی‌استر (polyester)
  • مواد افزودنی ویژه مانند قیر و پلیمر
  • لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film)

سیلیس میکرونیزه مورد استفاده در صنعت ایزوگام به شکل ماسه ای و یا به شکل گیلسو نایت است که در تولید ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد .
سیلیس میکرونیزه چون در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد در صنعت ایزوگام هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد ،  زیرا در صنعت ایزوگام از حرارت بالا استفاده می‌ کنند برای همین باید از موادی استفاده بکنند که در برابر این حرارت کاملاً مقاومت باشد .

بیشتر بخوانید:  خرید و فروش سیلیس پودری در شرکت سیلیس میکرونیزه همدان

همچنین علاوه‌ بر مقاوم بودن در برابر حرارت سبب ایجاد چسبندگی آن هم بشود و همچنین علاوه‌ بر ایجاد مقاومت و ایجاد چسبندگی باید در برابر مواد شیمیایی و مواردی دیگر مانند آب مقاومت خود را حفظ بکند .

بنابراین برای صنعت ایزوگام از سیلیس میکرونیزه استفاده می‌ کند تا تمام موارد گفته‌ شده اعمال شود .

مقاومت ایزوگام با سیلیس میکرونیزه  :

زمانی‌ که برای صنعت ایزوگام از سیلیس میکرونیزه  استفاده می‌ کنند سبب می‌ شود زمانی‌ که بر روی آن حرارت می‌ گیرند تا ورقه های ایزوگام بر روی سطح قرار بگیرد باعث می‌ شود ایزوگام در برابر حرارت نسوزد و در همان حالتی که قرار دارد همان حالت ورقه‌ ای بر روی سطح ها قرار بگیرد  که علت این مقاومتی که ایزوگام در برابر حرارت داده شده دارد سیلیس میکرونیزه  می‌ باشد .

چسبندگی ایزوگام با سیلیس میکرونیزه :

زمانی‌که ما به ایزوگام حرارت می‌دهیم تا بر روی سطح قرار بگیرد سبب می‌شود تا به سطح مورد نظر بچسبد تا کاملا برا روس سطح قرار بگیرد و جا به جا نشود  که علت این چسبندگی پس‌ از حرارت دادن به وجود می آید  سیلیس میکرونیزه است .

سیلیس میکرونیزه چسبندگی بین سطح و ایزوگام را بالا می‌برد و همچنین استحکام این چسبندگی را تا مدت‌ ها حفظ می‌ کند و همین حفظ کردن چسبندگی سبب می‌شود تا در دراز مدت از سطح موردنظر محافظت بشود و علت تمام این اتفاقات سیلیس میکرونیزه  است .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/02a-1.jpg

علاوه‌بر مقاومت و چسبندگی که در ایزوگام ایجاد می‌کند سبب می‌شود زمانی‌که ایزوگام بر روی سطح قرار گرفت در دراز مدت هنگامی‌ که در معرض مواد شیمیایی و آب قرار گرفت و یا هنگامی‌ که باران‌ های اسیدی بر روی آن‌ ها می بارد ایزوگام ها از بین نرود و حالت اولیه خود را حفظ بکند و فقط تنها درصورتی‌که به ایزوگام ضربه وارد شود و خراشیده شود سبب از بین رفتن ایزوگام می‌شود در غیر این صورت سیلیس میکرونیزه از ایزوگام شما محافظت می‌کند و از بروز هر نوع مشکلی بر روی ایزوگام شما جلوگیری می‌کند .

بیشتر بخوانید:  سیلیس رنگ و رزین

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان توانسته با تولید سیلیس میکرونیزه مخصوص برای صنعت ایزوگام و بسته بندی مناسب این اطمینان را به شما بدهد که فرایند و عملکرد ایزوگام شما را بالا ببرد و تمام موارد و ویژگی های فوق را به ایزوگام شما بدهد و سبب جلب اعتماد مشتریان شما بشود .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه برای ایزوگام

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat