کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنعت چمن مصنوعی - سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس میکرونیزه فقط برای استفاده در مواد اولیه صنعت ها استفاده نمی شود و استفاده های دیگری هم دارد که قبلا بصورت کامل در سایت سیلیس میکرونیزه همدان کاربرد سیلیس میکرونیزه را در صنعت های مختلف مانند کاربرد سیلیس میکرونیزه در کاشی و سرامیک ، کاربرد سیلیس میکرونیزه در لعاب سازی و دیگر کاربرد ها را برسی کردیم .
سیلیس میکرونیزه در دیگر صنعت ها برای مواد اولیه آن مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی های لازم را به آن صنعت می دهد اما در صنعت چمن مصنوعی در تولید مواد اولیه آن مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه برای پر کردن منافذ خالی چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

چمن مصنوعی چیست ؟

چمن مصنوعی نوعی چمن مشابه به چمن واقعی است که برای پوشش سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول معمولا در جاهایی استفاده می شود که امکان رشد چمن طبیعی وجود ندارد و یا هزینه نگهداری از آن بسیار بالاست . این محصول عمدتا در استودیوم‌ های ورزشی ، زمین‌های تنیس ، تزیین مهد کودک‌ها و تراس خانه‌ها ( با عنوان چمن مصنوعی تزئینی ) استفاده می شود .

همچنین امکان استفاده از آن در اماکن دیگری مانند فروشگاه‌ها و یا اماکنی که می‌خواهند حس دلپذیر طبیعت را تداعی کنند ، وجود دارد . تولید این محصول در اوایل دهه ۶۰ میلادی آغاز گردید و کمپانی چمسترند اولین کمپانی بود که این محصول را به بازار عرضه کرد . روند تولید این چمن همانند روند تولید فرش بود . از دهه ۶۰ تا به امروز نحوه تولید این محصول تغییرات زیادی یافته است .

سیلیس میکرونیزه در صنعت چمن مصنوعی

استفاده سیلیس میکرونیزه در صنعت چمن مصنوعی

همانطور که گفته شد از سیلیس برای مواد اولیه چمن مصنوعی استفاده نمی کنند بلکه برای پر کردن منافذ میان چمن ها پر می کنند .
چمن های مصنوعی تولید شده صفحه شطرنجی مانند دارد که بر روی آن چمن ها چیده شده است بنابراین منافذ خالی میان انها وجود دارد که باید با چیزی پر شود که مقاومت آن را بالا تر ببرند و هنگامی که روی زمین قرار می‌ گیرد جا به جا نشود و همچنین هنگام راه رفتن بر روی آن سبب از بین رفتن چمن مصنوعی نشود .

درجه کیفی و مش های سیلیس در چمن مصنوعی

ابتدا از نظر انداره مش ها برای شما طبقه بندی می کنیم همانطور که می دانید برای پر کردن منافذ بین چمن مصنوعی از ماسه و شن سیلیسی استفاده می کنند که ماسه ها در اندازه ی سیلیس پودری و شن ها در اندازه ی سیلیس میکرون هستند که باید طبق این اندازه ها در بسته بندی مناسب تهیه شود .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه

از نظر درجه کیفی چون باید از مقاومت بالایی و استحکام بالایی مورد استفاده قرار بگیرد پس باید در درجه کیفی های ممتاز و درجه یک باشد که طبق درصد خلوص آنها بسته بندی می شوند . رنگ شن و ماسه مورد استفاده در چمن مصنوعی از نارنجی و قهوه ای تا طلای روشن متناسب با نیاز شما و همچنین بودجه شما متفاوت است .

این رنگ بندی شن و ماسه ها بسته به نوع آنهاست و درجه کیفی آنهاست که در قیمت های متنوعی با عملکرد ک کیفیت بالایی تهیه و بسته بندی می شود .

استفاده از چمن مصنوعی و سیلیس میکرونیزه

زمانی‌که از چمن مصنوعی برای بین کاشی ها استفاده می‌کنند بازهم در زیر چمن‌ های مصنوعی از سیلیس میکرونیزه استفاده می‌کنند .
به دلیل این‌که هم مقاومت چمن‌ های مصنوعی بالاتر برود هم از جا به جا شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند ، پس فقط برای استفاده از چمن مصنوعی های فرشی استفاده نمی‌شود بلکه برای زمانی‌ که کاشی کاری می شود در لا به‌ لای کاشی ها هم قرار داده می‌شود و مورد استفاده قرار می‌ گیرد .

سیلیس میکرونیزه در صنعت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی به شکل فرش و سیلیس میکرونیزه

سیلیس میکرونیزه فقط برای چمن‌ های مصنوعی بین کاشی‌ ها استفاده نمی‌شود بلکه چمن‌های مصنوعی به‌ صورت فرش و پارکت هم تولید می‌شود که برای نگه‌ داشتن چمن های مصنوعی بر روی سطوح لا به‌ لای آن‌ها شن و ماسه از جنس سیلیس میکرونیزه ریخته می‌شود که این حالت چمن مصنوعی ها که مثل فرش و پارکت هستند در بالکن‌ ها حیاط ها و دیگر مکان‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد که باز بین آن‌ ها سیلیس میکرونیزه به شکل شن و ماسه استفاده می‌شود .

چمن مصنوعی برای باغچه و سیلیس میکرونیزه :

از چمن‌ های مصنوعی برای باغچه‌ها نیز استفاده می‌شود . بنابراین زمانی‌ که از چمن مصنوعی در باغچه‌ ها می‌خواهند استفاده کنند باید زیر آن را کاملاً سفت و محکم درست بکنند ، که درصورتی‌ که از آب برای آب دادن دیگر گیاهان استفاده شد چمن مصنوعی از بین نرود . بنابراین می‌آیند زیرساخت چمن مصنوعی را از سیلیس میکرونیزه به شکل ماسه و شن استفاده می‌کنند .

چمن مصنوعی برای زمین فوتبال و سیلیس میکرونیزه :

زمانی‌که برای زمین فوتبال از چمن مصنوعی استفاده می‌کنند باید طوری آن را قرار دهند که به‌ هیچ‌ وجه تکان نخورد و بسیار محکم باشد و مقاومت خود را حفظ کند .

بیشتر بخوانید:  انواع کاربرد آنتراسیت در صنایع مختلف

زیرا بر روی آن دویدن انجام می‌شود و با کفش‌ های مخصوص است که این کفش‌ها بسیار سخت هستند ، بنابراین باید برای زیر آن ها از سیلیس میکرونیزه به دانه بندی شن و ماسه مخلوط استفاده می‌کنند که از جنس سیلیس میکرونیزه می‌باشد که هم مقاومت آن‌ها را حفظ بکند و هم در برابر تمام اتفاقات دیگر هم سبب حفظ مقاومت می‌شود تا هنگام دویدن بر روی این چمن هیچ اتفاقی برای چمن‌های مصنوعی داخل زمین رخ ندهد .

همان‌ طور که گفته شد چمن مصنوعی در مکان‌ های مختلف استفاده می‌شود و علاوه‌ بر این‌ها در مکان‌ های دیگری هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد .
نکته حائز اهمیت این است زمانی‌ که در هر مکان دیگری از چمن مصنوعی استفاده می‌شود حتما زیربنای آن را با شن و ماسه که از جنس سیلیس میکرونیزه است استفاده می‌شود و این اتفاق باعث می‌ شود که مقاومت چمن‌ های مصنوعی حفظ شود و در برابر هر نوع عواملی مقاومت خود را حفظ بکند .

سیلیس میکرونیزه در صنعت چمن مصنوعی

هنگامی‌ که شما می‌خواهید برای چمن‌های مصنوعی شن و ماسه از جنس سیلیس میکرونیزه تهیه بکنید باید از شرکتی استفاده بکنید که شن و ماسه مخلوط و مناسب چمن‌ های مصنوعی را به شما بدهند که در بسته‌ بندی‌ های مخصوص به شما ارائه می‌ شود .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با فرآوری سیلیس میکرونیزه مخصوص چمن‌ های مصنوعی این نیاز شما را برطرف کرده‌ است و با بسته‌ بندی‌ های مناسب از شن و ماسه سیلیس میکرونیزه سبب شده تا شما با خیال راحت این نوع سیلیس را تهیه کنید و برای چمن‌های خود در هر مکانی استفاده بکنید .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه :

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat