سیلیس میکرونیزه در صنعت سنگ های مصنوعی - سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس میکرونیزه در صنعت سنگ های مصنوعی :

زمانی که سنگی استخراج می شود از آن معدن ضایعاتی را به وجود می آورد که این ضایعات هم دارای یک سری خواص و ویژگی هایی هستند و مانند همان سنگ معدن استحکام و مقاومت خود را دارند .
زمانی که سنگی تولید می شود و برش داده می شود باز هم ضایعاتی تولید می شود که این ضایعات تولید شده رو جمع آوری کرده و توسط آنها سنگ های مصنوعی را تولید می کنند .

هر سنگ مصنوعی حاصل ترکیب مواد معدنی و ضایعات سنگ مانند پودر سنگ ، شن و ماسه و سیمان و مواد پلیمری پیگمنت رزین الیاف می باشد که تحت تاثیر تغییرات بافت مولوکولی و واکنش های شیمیایی و فیزیکی قرار می‌گیرد با استفاده از ماشین آلات و ابزارهای خاص منجر به تولید محصولات منحصر به فردی می گردد که از لحاظ مشخصات ظاهری و فیزیکی بسیار نزدیک به سنگ های طبیعی می باشند .

سنگ مصنوعی از سیلیس میکرونیزه :

زمانی که انواع سنگ سیلیس میکرونیزه را استخراج می کنند مانند کوارتز مقداری پودر سنگ و ضایعات دیگر حاصل می شود یا زمانی که سنگ سیلیس را می خواهند تولید کنند باز هم از خود سیلیس خالص ضایعات حاصل می شود . زمانی که سیلیس میکرونیزه را به آسیاب خانه می برند تا به اندازه ها و مش های مختلف تبدیل کنند باهم ضایعاتی تولید می شود .

حال با ضایعاتی که در قسمت های مختلف حاصل می شود را به کارخانه های مخصوص می برند و سنگ مصنوعی را می سازند سنگی که با حالت طبیعی آن هیچ فرقی نمی کند و حتی ویژگی های همان سنگ طبیعی را ممکن است داشته باشد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s3-1.jpg

آزمایش سنگ های مصنوعی از سنگ سیلیس میکرونیزه  :

برای تعیین شکل پذیری و ارزیابی کیفیت سنگ های مصنوعی توسط توانایی آنها در برابر مقاومت به ایجاد ترک یا ناهمواری های سطحی دیگر در طول یک دوره ی فشارشی و کششی ، سنگ های مصنوعی از سیلیس میکرونیزه ساخته شده با رزین پلی استر آزمایش مقاومت فشاری تک محوره و مقاومت کششی برزیلین صورت مي گيرد .

بیشتر بخوانید:  فروش سیلیس میکرونیزه درجه یک

با افزایش میکروسیلیس به سنگ مصنوعی درصد هیدروکسید کلسیم خمیر سیمان به شدت کاهش می‌ یابد و با اضافه کردن 20 درصد میکروسیلیس تقریباً همه هیدروکسید کلسیم خمیرسیمان از بین رفته می رود . با افزایش درصد میکروسیلیس مقادیر زیادی از هیدروکسید کلسیم به سیلیکات کلسیم هیدرات تبدیل می شود .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s2-1.jpg

هیدروکسید کلسیم خود منشا ضعف سنگ مصنوعی می شود زیرا آب می تواند آن را در خود حل نماید و به خارج از سنگ انتقال دهد که در این حالت به صورت پودر کربنات کلسیم برروی سطح سنگ رسوب می نماید و سبب بروز لایه ای از سفیدک می گردد و یا سولفات ها با آن ترکیب شده که حاصل آن گچ و یا سولفوآلومینات کلسیم است که حجم آن چند برابر بزرگتر است و این تغییر حجم باعث تخریب سنگ مصنوعی می‌گردد .

همچنین واکنش های قلیایی سیلیس میکرونیزه  و سنگدانه ها نیز با وجود هیدروکسید کلسیم در خمیر سیمان تشدید می یابد . بنابر این واکنش میکروسیلیس با هیدروکسید کلسیم از بروز این مشکلات جلوگیری می کند .

سیلیس میکرونیزه به تنهایی ویژگی های حائز اهمیتی دارد و جالب اینجا است که باز هم سنگ های مصنوعی تولید شده حاوی سیلیس میکرونیزه تمام همان ویژگی ها را داراست و همان مزیت ها را هم به سنگ مصنوعی می دهد .

کوارتز در صنعت سنگ مصنوعی :

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s4-1.jpg

کوارتز : سنگ کوارتز ترکیبی از sio4 می باشد که در آن هر سیلیکون با 4 اکسیژن متصل بوده و ساختاری لوزی شکل دارد . سنگ سیلیس انواع گوناگونی دارد و در صنایع ما نقش هایی را نیز ایفا می کند . سنگ های کوارتز یا همان سنگ چخماق هم سنگ سیلیس می باشند .

سنگ چخماق به سنگ آتش زن هم معروف می باشد. سیلیس در پوسته زمین بسیار زیاد وجود دارد. این سنگ خاصیت های زیادی دارد . حال که با ویژگی های سنگ کوارتز آشنا شدید و متوجه چگونگی این سنگ شدید باید بدانید که نکته حائز اهمیت این است که از سیلیس میکرونیزه برای ساخت سنگ مصنوعی بیشتر از نوع کوارتز آن استفاده می کنند که کارایی بالایی دارد و ضایعات آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید:  کاربرد سیلیس

امروزه استفاده از سنگ کوارتز بسیار مورد توجه قرار گرفته است . یکی از مزایای سنگ مصنوعی کوارتز این است که امکان تکثیر و رشد میکروب و باکتری به دلیل عدم وجود خلل و فرج و درز های ریز وجود ندارد .
در سنگ مصنوعی ماده اصلی تشکیل دهنده آن سیلیس با دانه بندی های مختلف می باشد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s1-1.jpg

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان همانطور که سیلیس میکرونیزه را در مش های مختلف ، درجه کیفی های مختلف نقش دارد و تولید و بسته بندی دارد ، برای صنعت سنگ مصنوعی هم کارایی دارد و فروش به صورت عمده و اقساط هم برای شما قرار داده است .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

 

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat