سیلیس میکرونیزه در صنعت ساختمان سازی

سیلیس در صنعت ساختمان

در ساختمان سازی از سیلیس پودری استفاده می کنند سیلیس پودری موادی است که از سنگ معدن سیلیس استخراج می شود و با انواع اسیاب ها به اندازه و قطر های مختلفی تبدیل می کنند و بسته بندی مخصوص را انجام می دهند

سیلیس به دلیل مقاومت بالا و چسبندگی که به مصالح ساختمانی می دهد باعث می شود در این صنعت هم کاربرد بالایی داشته باشد و بیشترین استفاده را دارد به طوری که جز مواد اولیه  در تهیه ان مورد استفاده قرار می گیرد.

سیلیس پودری در صنعت بتنی

بتن یکی از اصلی ترین مصالحی است که در ساختمان به کار می برند و باعث استحکام ساختمان می شود از طرفی دیگر برای ساختن ستون ها طبق قالب هایی که بتن دارد بتن ریزی می کنند و پایه های ساختمان را محکم سازی می کنند.

زمانی که سیلیس پودری را به مواد بتن اضافه می کنند سبب می شود تا چسبندگی بین مواد سازنده بتن در ساختمان  افزایش یابد از طرفی مقاومت بتن را بالا می برد و سبب استحکام بتن می شود.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s7-1.jpg

سیلیس پودری در صنعت کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک یکی از مصالحی است که در ساختمان سازی مورد استفاده است و بیشترین کاربرد ان در دیوار ها و کف ساختمان ها است از طرفی باید مواد اولیه سازنده کاشی و سرامیک به طوری باشد که در برابر موارد مثل مواد شیمیایی و دیگر موارد مقاومت خود را حفظ کنند و سبب مقاومت دیوار ها و کف ساختمان ها باشد.

سیلیس پودری در صنعت چسب سازی

سوالی که الان برای شما مطرح می شود این است که چسب چه ارتباطی با مصالح ساختمانی دارد از انجایی که یک سری از چسب های برای چسیاندن کاشی و سرامیک است و همچنین جایگزین سیمان برای چسباندن کاشی و سرامیک است .

به دلیل اینکه پایه ساخت و تولید و مواد اولیه این چسب سیلیس پودری است علاوه بر مقاومتی که در برابر اب و مواد شیمیایی به چسب کاشی و سرامیک می دهد میزان چسبندگی ان را چند برابر می کند و به مرور زمان سبب تخریب و یا افتادن و یا شکستن انها نمی شود و مقاومتی چند برابری در قبال سیمان و دیگر موارد دارد.

بیشتر بخوانید:  سیلیس ضد آب

علاوه بر اینکه در صنعت کاشی و سرامیک است در صنعت بتن و افزونی های بتن هم استفاده می شود و مقاومت ان را چند برابر می کنند .

سیلیس پودری در صنعت کف پوش

برای بهتر چسباندن کف پوش های ساختمان باید از چسبی استفاده شود که سبب مقاومت و محکم تر شدن کف پوش ها شود و به این سادگی ها کنده نشود بنابراین چون بهترین پودر سیلیس پودری در داشتن این ویژگی است در این صنعت هم کاربردر فراوانی دارد.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s8.jpg

سیلیس پودری در صنعت اجر نسوز

در ساختمان ها به دلیل وجود بخاری و شوفاژ ها و حرارت گرمایی که دارد باعث ترک خوردن بنای ساختمانی می شود بنابراین باید از مصالحی استفاده کرد که در برابر گرما و دیگر مواردی که به ساخت ان اسیب می زنند مقاوم باشد و استحکام خود را حفظ کند .

سیلیس پودری با مقاومتی که به اجر ها می دهد ان را تا حدی در برابر حرارت مقاوم می کند که به اجری نسوز تبدیل می شود و دیگر در برابر سرما و گرما واکنشی نشان نمی دهد و مقاوم بودن خودش را حفظ می کند از این رو در این صنعت هم سیلیس پودری جز اصلی ترین مواد سازنده اجر ها استفاده می شود .

سیلیس پودری در صنعت گرانیت

امروزه با پیشرفت در صنعت و نوین کردن صنعت ها استفاده از مصالح هم تغییر می کند. هنگامی که ساختمانی را می سازند در مرحله اول از مصالحی استفاده می کنند که مقاومت ان را در برابر هر نوع شرایطی بالا ببرد که در وارد فوق از ویژگی ها و خصوصیاتی که سیلیس پودری به مصالح داده است صحبت شده است.

در مرحله دوم زیبا سازی ظاهر ساختمان است که به نمای درون و بیرون ان اهمیت ویژه ای داده می شود سنگ گرانیتی یکی از مواردی است در این مورد استفاده به خصوصی می شود و در اکثر مواقع در زمینه کف سازی و دیوار ها استفاده می شود بنابراین باید مقاومت بالایی در برابر تمامی موارد داشته باشد پس در ساخت این نوع سنگ هم از سیلیس پودری برای دادن این مقاومت ها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:  هرآنچه باید از سیلیس کف پوش و کاربردهای آن بدانید

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/2-1.jpg

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که این ماده بسیار ماده خطر ناکی است بنابراین کارگرانی که تماس مستقیم با این سیلیس پودری دارند باید امنیت های لازم را لحاظ کنند.

تمامی صنعت های نام برده شده که به تولید این مصالح می پردازند نیاز به سیلیس پودری با درجه کیفی ممتاز یا درجه یک دارند که نیاز به یک کارخانه ای دارند که بتواند با درجه کیفی بالا در عین حال مقدار زیاد تولید کند و برای انواع صنعت ها به شکل عمده و با بسته بندی متنوع عرضه کند.

بی شک شرکتی که با تمام موارد فوق و با درجه کیفی بالا سیلیس پودری عرضه می کند شرکت  سیلیس میکرونیزه همدان است که بهترین سیلیس پودری با بسته بندی های متنوع ارائه می کند.

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat