قیمت سیلیس تصفیه آب-سیلیس میکرونیزه همدان

قیمت سیلیس تصفیه آب :

همانطور که می دانید سیلیس ویژگی ها و خصوصیت های زیادی دارد که سبب شده در اکثر صنعت ها مورد استفاده قرار بگیرد و ویژگی هایی اعم از مقاومت بالا و ماندگاری طولانی و خاصیت هایی که نیاز همان صنعت است را به محصولات آن صنعت می دهد .

شاید برای شما سوال باشد که سیلیس چیست و چه کاربردهایی دارد ؟ در حقیقت سیلیس از اکسیژن و سیلیکون تشکیل شده و بر اساس اطلاعات موجود ، مقادیر بسیار زیادی از آن در پوسته زمین موجود است
یکی دیگر از کاربرد ها و استفاده هایی که از سیلیس میکرونیزه می شود بخش تصفیه آب است .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

همانطور که می دانید در طول شبانه روز بدن انسان به آب خیلی احتیاج دارد و در صورتی که آب دارای هر گونه آلودگی و املاح باشد وارد بدن انسان شده و خطراتی را برای سلامتی شما ایجاد می کند .
امروزه دستگاه های تصفیه اب زیادی وجود دارد اما نمی توان با اطمینان گفت که همه ی املاح و آلودگی ها را برطرف می کند .

اما وجود سیلیس میکرونیزه و قسمت تصفیه آب باعث شده تا با درصد بالایی سبب زدوده شدن و از بین رفتن آلودگی آب و املاح آب بشود .

تصفیه آب با سیلیس میکرونیزه

هر گاه که اسم سیلیس میکرونیزه می آید ممکن است شما فک کنید که سیلیس پودری مد نظر است و قطعا پیش خود فکر می کنید که  سیلیس پودری که حالت پودری دارد و در مقیاس میکرون است .
بنابراین می گویید که پودر سیلیس آب را به خود می کشد اما قابل ذکر است که سیلیس در اندازه ها و قطر های متنوعی تولید می شود که هر کدام در صنعت به خصوص خود استفاده می شود .

آنتراسیت و تصفیه آب

آنتراسیت نوعی ذغال سنگ (با خلوص ۸۰ الی ۹۸ درصد) است که در این نوع بسترها می تواند به کار رود. آنتراسیت هم می توانید به صورت مجزا، و هم به صورت ترکیبی با سیلیس به کار رود. در شرایطی که آنتراسیت به همراه سیلیس به کار رود، معمولا ذرات آنتراسیت بزرگتر بوده و در قسمت فوقانی بستر قرار می گیرند. در این حالت، ذرات شن (سیلیس) که کوچکتر هستند در زیر آنتراسیت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید:  خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان

فایده ی استفاده از آنتراسیت این است که آنتراسیت ذرات بزرگتر را از آب حذف کرده و سپس ذرات کوچکتر توسط شن جدا می شوند. بدین سان می توان سرعت را افزایش داد، افت فشار را کاهش داد، و تصفیه خوبی انجام داد. مزیت استفاده از آنتراسیت این است که به دلیل وجود خلل و فرج و سطح کربنی، قادر به تصفیه فیزیکی و همچنین تصفیه (محدود) شیمیایی است.  میزان محدودی از مولکول های محلول در آب را نیز حذف می کند.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/Anthracite-site2.jpg

قطر و اندازه سیلیس میکرونیزه برای تصفیه آب

سیلیس میکرونیزه برای صنعت تصفیه آب مانند شن می باشد شن هایی در قطر ها و اندازه های مختلف که سبب تخلخل آب در نتیجه سبب تصفیه اب می شود .
این شن های که در قطر های متنوعی که از جنس سیلیس میکرونیزه است تولید می شود درون لوله های ورودی آب قرار داده می شود و آب با عبور از آن از املاح ها و آلودگی ها پاک می شود .
توجه داشته باشید فیلتر کردن آب در تصفیه خانه‌های شهری و صنعتی به واسطه فیلتر شنی انجام خواهد شد، اما باید بدانید که به جای استفاده از خاک، شاهد به کارگیری silica هستید .

مزایای استفاده از سیلیس دانه بندی جهت تصفیه آب

• -بهبود کیفیت و شرایط بهداشتی آب
• -آسان تر کردن فرآیند فیلتراسیون
• -کاهش اثرات زیست محیطی
• -گرفتن مواد زائد و مواد خارجی
• -کاهش مصرف انرژی
• -کاهش مصرف آب به خاطر زلال بودن

کلیه ی  محصولات تولیدی در بسته بندی ۳۰-۴۰-۵۰ کیلیویی عرض می شود و کلیه ی محصولات تولیدی در بسته بندی جامبو ۱و ۵/۱ تنی عرض می شود .

بیشتر بخوانید:  پیچیده کاربرد سیلیس فوق ممتاز در صنایع گوناگون چیست؟

در حالی که تمام این مزایا را دارد از نظر قیمت هم کاملا به صرفه برای تولید کننده و حتی پس از تولید قیمتی به صرفه تر برای مصرفه کننده دارد .
شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس پودری در صنعت های مختلف همچنین تولید سیلیس شنی برای صنعت تصفیه آب خیال شما را بابت سیلیس مرغوب راحت کرده است .
سیلیس شنی که شرکت سیلیس میکرونیزه همدان تولید می کند در قیمت های مناسبی در بسته بندی های مختلفی تولید می کند و به بازار عرضه می گرداند .

برای اطلاع از قیمت های دقیق می توانید به سایت شرکت سیلیس میکرونیزه همدان ( https://silismicronize.com )  مراجعه کنید .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg
فروش سیلیس تصفیه آب

سیلیس ممتاز و سیلیس درجه۱ در تصفیه آب و فاضلاب معمولا از سنگ سیلیس با خلوص بیش از ۹۹ درصد استفاده میگردد . سنگ سیلیس مورد استفاده در فیلترشنی جهت تصفیه آب به صورت دانه بندیهای ریز.متوسط.درشت استفاده می شود که این چیدمان مربوط به نوع فیلتر و پروژه تصفیه آب متفاوت می باشد .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس میکرونیزه ، سیلیس دانه بندی و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان شما میتوانید برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید جهت خرید سیلیس میکرونیزه با ما در تماس باشید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat