فروش سیلیس میکرونیزه ممتاز - خرید سیلیس میکرونیزه

فروش سیلیس میکرونیزه ممتاز

سیلیس را از سنگ معدن سیلیس استخراج می کنند و به آزمایشگاه های مخصوص می برند و ناخالصی های آن را از بین برده سپس توسط انواع آسیاب ها به اندازه ها و قطر های مناسب هر صنعت تولید و به بازار عرضه می کنند . سیلیس میکرونیزه همانطور که می دانید در بیشتر صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای که جز مواد اولیه آنها به شمار می آید . در هر صنعت پیش از اینکه موادی را مورد استفاده قرار دهند به مواردی توجه می کنند که در استفاده از آن صنعت جز اولویت ها قرار می گیرند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/01a.jpg

هر گاه از موادي برای ساخت محصولی در هر صنعت مورد استفاده قرار بگیرد ابتدا به کیفیت آن رسیدگی می کنند و اهمیت داشتن کیفیت مواد اولیه جز اولویت ها برای آن هاست . یکی از مواردی که در کیفیت مهم است درجه کیفی آن مواد اولیه است زیرا هر صنعت بسته به نیاز و نوع محصول خود درجه کیفی را تعیین می کند و نیازمند به تهیه همان درجه کیفی است . سیلیس میکرونیزه بسته به نوع کارایی آن در درجه کیفی های مختلف تولید می شود و در بسته بندی مناسب قرار می گیرد .

درجه کیفی ممتاز سیلیس میکرونیزه

سیلیس میکرونیزه در سه درجه کیفی (ممتاز ، درجه یک ، درجه دو ) تولید می شود و در بسته بندی مخصوص خود قرار می گیرد . یکی از این درجه ها درجه کیفی ممتاز است که استفاده آن، در صنعت هایی می باشد که حرارت در آن صنعت ها بیش از حد ( مانند صنعت ریخته گری ) باشد که با استفاده از این درجه کیفی ممتاز مقاومت را برای این صنعت ها ایجاد می کنند و یا حتی مقاومت آن‌ ها را بالا تر می برد .

بیشتر بخوانید:  انواع کاربرد آنتراسیت در صنایع مختلف

درجه کیفی ممتاز در درصد خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می شود یعنی اینکه هنگامی که سیلیس میکرونیزه را می خواهند تولید کنند کیفیتی که برای آن در نظر می گیرند و می خواهند به آن کیفیت برسانند در حلال های آن طوری عمل می کنند که بازه عملی و بازه نظری باید خلوصی بالای ۹۹ درصد داشته باشد تا سیلیس میکرونیزه ممتاز را تهیه کنند .

ریز دانه های سیلیس میکرونیزه

درجه کیفی ممتاز سیلیس میکرونیزه بر روی تمام ریز دانه ها اعمال می شود زیرا درجه کیفی ممتاز مختص به چند مدل ریز دانه نمی شود نه تنها سیلیس میکرونیزه ممتاز بلکه تمام درجه ها بر روی انواع ریز دانه ها اعمال می‌شود و تاثیر می گذارد . سیلیس میکرونیزه از اندازه میکرون تا پودری آن تولید می شود که به حالت شن و ماسه هستند و نکته حائز اهمیت این است که این نوع کیفیت در درجه کیفی ممتاز بر روی تمام موارد اعمال می شود و در بسته بندی های مخصوص قرار گرفته و به بازار ارائه می دهند.

 

فروش سیلیس میکرونیزه ممتاز

 

کاربرد درجه کیفی سیلیس ممتاز

همانطور که می دانید به علت کیفیت بالایی که سیلیس ممتاز دارد ، کاربرد این نوع درجه کیفی  مختص یک سری از صنعت ها می‌ باشد که همانطور که در مطالب بالا گفتیم جز استفاده در صنعت هایی می باشد که در معرض حرارت های بالایی قرار می گیرد .

_ صنعت ریخته گری
_ صنعت لعاب دهی
_ صنعت کاشی و سرامیک
_ صنعت چمن های مصنوعی
_ صنعت کامپوزیت
_ و …..

در مطالب بالا گفته شده است که درجه کیفی ممتاز مختص به یک سری از صنعت ها می‌ باشد نکته قابل توجه این است که در تمام صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی دارد اما در یک سری از صنعت ها فقط فقط از سیلیس میکرونیزه ممتاز استفاده می کنند برای همین می گویند مختص یک سری از صنعت ها می‌ باشد .

بیشتر بخوانید:  کاربرد سیلیس در کشاورزی

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/02a-1.jpg

تنها داشتن سیلیس میکرونیزه ممتاز و تهیه آن مهم نیست بلکه از کدام شرکت تهیه شود هم مهم است زیرا شما باید از شرکتی تهیه کنید که از تولید با کیفیت ممتاز مطمئن باشید و یکی از دغدغه های صنعت ها انتخاب درست شرکت برای تهیه سیلیس میکرونیزه ممتاز می باشد .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس میکرونیزه ممتاز در بهترین کیفیت خود و بسته بندی خود این دغدغه را برای صنعت ها برطرف کرده است و طی آزمایشگاه هایی که بر روی سیلیس میکرونیزه انجام می دهد از درجه کیفی ممتاز آن اطمینان حاصل می کنند و بی شک بهترین شرکت سیلیس میکرونیزه همدان در تولید و عرضه سیلیس میکرونیزه ممتاز می باشد .

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند.

شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس شرکت سیلیس همدان
08132312334
09183511076
09121640259

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat