فروش سیلیس الکترود - سیلیس میکرونیزه

فروش سیلیس الکترود :

همانطور که از قبل می دانید سیلیس به حالت میکرونیزه و پودری قابل فردش و استفاده در صنعت ها می‌ باشد که در درجه کیفی ها و بسته بندی های مختلف ارائه و عرضه می گردد . حال به شما سیلیسی میخواییم معرفی کنیم و به شما عرضه گردانیم که در مواد اولیه به کار نمی برد و سیلیسی جدا است که در صنعت مختص خود به کار می رود .

سیلیس الکترود نوعی سیلیس است که در سیم های مخصوصی استفاده می شود تا مقاومت سیم ها را در برابر  حرارت بالا ببرد و سبب جلوگیری از آتش سوزی یا جرقه زدن بشود . این نوع سیلیس الکترود در صنعت جوشکاری استفاده فراوانی دارد و سیلیس مانند پوشش و یا یک لایه‌ برو روی سیم ها قرار می گیرد و از جرقه زدن و آتش سوزی جلوگیری می‌ گیرد .

علاوه بر صنعت جوشکاری در صنعت متالورژی هم کاربرد به سزایی دارد ک این سیلیس الکترود ها هم در صنعت متالورژی استفاده می شود و مقاومت های قالب های ریخته گری و دیگر موارد که در صنعت متالورژی مورد استفاده قرار می گیرد را بالا می‌ برد .

شما با استفاده و خریداری از این سیم های حاوی سیلیس یا به عبارتی دیگر سیلیس الکترود از احتمال جرقه زدن و آتش سوزی در شغل و محل کارتان جلوگیری می کنید و عملکرد کار خودتان را بالا می‌ برید .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site.jpg

انواع الکترود جوشکاری از نظر کاربرد :

الکترود با مفتول فولاد کم کربن : این نوع از الکترود ها با عنوان الکترود با فولاد زنگ نزن نیز شناخته می شود . از این دسته از الکترود ها در جوشکاری به منظور اتصال قطعات استنلس استیل استفاده می شود .

بیشترین کاربرد این دسته از الکترود ها مربوط به محیط هایی است که دچار خوردگی شده و دمای بالایی دارند .

نقش روکش الکترود جوشکاری :

روکش های الکترود جوشکاری دارای استفاده های متنوعی بوده و کاربرد های مختلفی را در این باره دارا هستند .

بیشتر بخوانید:  انواع کاربرد آنتراسیت در صنایع مختلف

معمولا نقش این روکش ها به شرح زیر بوده و در موارد مختلف دارای نقش های گوناگونی هستند :

نقش الکتریکی : در این قسمت الکترود ها نقش ایجاد ثبات و پایداری در قوس را ایفا می کنند . علاوه بر این هدایت الکتریسیته در قوس از نقش های الکتریکی دیگر در الکترود های جوشکاری است .

نقش فیزیکی : الکترود ها علاوه بر نقش های الکتریکی دارای نقش فیزیکی نیز هستند . انجام عملیاتی نظیر میزان ویسکوزیته ی روپوش ، کشش سطحی در روپوش ، برقراری ضخامت کافی سرباره و سرعت انجماد بالای سرباره جزو اهداف فیزیکی استفاده از الکترود هاست . این اهداف در جوشکاری و استفاده از الکترود بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

نقش متالوژیکی : علاوه بر نقش های گفته شده نقش متالوژیکی نیز از نقش روکش الکترود ها به حساب می آید .

اولین نقش در این قسم حفاظت از قوس و مذاب می باشد . از طرفی آلیاژ سازی ، افزایش راندمان و نرخ رسوب ، اکسیژن زدایی و مواردی نظیر کاهش سرعت سرد شدن در قسمت نقش متالوژکی یک روکش الکترود قرار می گیرد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

الکترود رتیلی :

میزان زیادی اکسید تیتانیوم در این الکترودها وجود دارد همین امر سبب گردیده تا جوش‌کاری را در تمامی حالت‌ها بتوان با آن انجام داد و در جوش‌کاری‌های عمومی کاربرد فراوان دارند . این نوع پوشش از نوع پایه رتیلی است که هم برای قطبیت AC و هم DC قابل استفاده است و معمولاً برای تمام حالات جوشکاری مثلاً مستقیم ، سر بالا ، به صورت مایل و … مورد استفاده قرار می گیرد .

این نوع پوشش توانایی تحمل به ترک گرم را بالا برده و با توجه به خواص فولاد زنگ نزن میتوان به راحتی برای جوش این نوع فولاد استفاده کرد و قوسی پایدار بوجود می آورد .

الکترود جوشکاری رتیلی با پودر آهن یا اکسید سیلیس :

این نوع پوشش به غیر از رتیلی شامل اکسید سیلیس یا پودر آهن نیز هست که افزودن سیلیسیم به پوشش ، باعث بالارفتن غشای تشکیل شده دور حوض های کوچک  مذاب می شود . این پوشش نیز، هم در قطبیت AC و هم DC قابل استفاده است .

بیشتر بخوانید:  سیلیس سندبلاست چیست؟

یکی از ویژگی های اصلی این پوشش بالابردن مقاومت غشای تشکیل شده دور فولادهای زنگ نزن است که در مقایسه با فولادهای کربنی ، در هنگام جوش کاری سیالیت یا غشای کمتری دارد .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس الکترود توانسته تمام نیاز های صنعت های جوشکاری و متالورژی و همانند این صنعت ها را برطرف کند و دیگر نیازی به تهیه جداگانه مواد سپس تولید آن نیست .
زیرا شرکت سیلیس میکرونیزه همدان توانسته با تولید سیلیس الکترود با درجه کیفی بالا و بسته بندی مناسب و با راه های متفاوت خرید ، رضایت شما را جلب کند .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (25 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat