خرید سیلیس میکرونیزه در اصفهان - سیلیس همدان

خرید سیلیس در اصفهان

وجود کارخانه سیلیس دانه بندی شده در اصفهان گزینه خوبی جهت خرید و فروش سیلیس دانه بندی می باشد. اگر به دنبال خرید سیلیس های دانه بندی شده بصورت عمده و جزئی هستید می توانید انواع آن را با درجه بندی های متفاوت از شرکت سیلیس همدان تهیه نمایید. برای خرید سیلیس میکرونیزه در اصفهان میتوانید با واحد های فروش شرکت سیلیس همدان در اصفهان تماس حاصل فرمایید یا از طریق شماره های موجود در سایت شرکت سیلیس همدان اقدام به خرید سیلیس دانه بندی نمایید.

موارد مصرف سیلیس چیست ؟

سیلیس کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد از جمله استفاده از آن به عنوان افزودنی غذایی ، به عنوان مثال ، ماده ضد جوش ، به عنوان وسیله ای برای شفاف سازی نوشیدنی ها ، کنترل ویسکوزیته ، به عنوان عامل ضد کف ، اصلاح کننده خمیر و به عنوان یک داروی کمکی در داروها و ویتامین ها. وقتی اسید به سیلیکات سدیم اضافه می شود ، سیلیس سیلیس با ذرات اولیه ایجاد می شود. واکنش تراکم رطوبت زدایی در سیلانول (Si-OH) بر روی سطح ذرات اولیه با افزودن مداوم اسید ترویج می شود. در نتیجه ، کار خالص (Si-O-Si) شکل می گیرد و حرکت سه بعدی ایجاد می شود. این ژل سیلیکا نامیده می شود. خواص فیزیکی از طریق شستشو و خشک شدن کنترل می شود و در نهایت با آسیاب کردن سیلیس میکرونیزه تولید می شود. از نظر تئوری بسیار ساده اما عملاً بسیار ظریف در صنعت فناوری پیشرفته ، کنترل هر ویژگی فیزیکی در هر برنامه است. ژل سیلیکا متخلخل بی شکل ، ماده اولیه SS-SIL است و با توجه به درجه تخلخل خواص اساسی متنوع است. SS-SIL دارای درجه های مختلف با توجه به تفاوت اندازه ذرات یا سطح درمان (پوشش یا جایگزینی) است. SS-SIL دارای ساختار شبکه سه بعدی نامنظم است و دارای چهار پایه معمولی SiO₄ یک ساختار اساسی است که بدون ساختار منظم مانند کوارتز بی شکل است. قسمت داخلی و سطح سیلیکاژل با ساختارهای شبکه سه بعدی دارای مقدار زیادی سیلانول (Si-OH) است که ساختار متخلخل را نشان می دهد.

فرایند ساخت سیلیس

هیدروژل سیلیس به عنوان ماده اولیه SS-SIL با واکنش مخلوط کردن بین سیلیکات سدیم و اسید سولفوریک که به شدت انتخاب شده است ، تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید:  صادرات سیلیس میکرونیزه

Na₂O ㆍ 3.4SiO₂ + H2SO₄ → Na₂SO₄ + 3.4SiO₂

هنگامی که ژل سیلیکا با واکنش بالا تولید می شود ، فرایند شستشو و خشک شدن را دنبال می کند تا خواص فیزیکی مطلوبی به دست آورد. سپس با آسیاب کردن آن ، انواع درجه SS-SIL را با کنترل اندازه و شکل ذرات ، انسجام بین ذرات و ساختار پر کننده ذرات ایجاد کنید. برنامه های کاربردی SS-SIL نه تنها صنایع فیلم سازی ، رنگ ، جوهر ، کاغذ بلکه خمیر دندان ، دارو ، صنایع غذایی هستند زیرا برای بدن انسان مضر نیست.

خرید سیلیس در تهران

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/01a-768x768.jpg

شرکت های تولیدی بسیاری در زمینه استخراج و عرضه سنگ سیلیسدر ایران مشغول فعالیت هستند که اولین تولیدکننده سیلیس در غرب کشور شرکت سیلیس همدان با بیش از 32 سال سابقه درخشان در زمینه تهیه مواد اولیه مشتریان عزیز میباشد. شرکت سیلیس همدان در استان همدان فعالیت میکند و واحد های فروش شرکت سیلیس همدان در تهران ، اصفهان و مشهد میباشند. مشتریان عزیز میتوانند برای خرید سیلیس میکرونیزه در تهران با واحد فروش شرکت سیلیس همدان در تماس باشند.

خرید سیلیس در یزد

در شهر یزد یکی از صنعت هایی که دارد و در آن سیلیس پودری استفاده بالایی دارد و مصرف زیادی می شود ساخت انواع غبار گیر ها است که یکی از دستاورد های مهندسان است که طراحی کرده اند که در آن سیلیس پودری همراه با سیمان و آهک و پودر های میکرونیزه تولید می شود و در ساختار آن استفاده می شود و در برابر آلاینده های ریز و ذرات معلق هوا مورد استفاده قرار می گیرد. شما میتوانید برای خرید سیلیس در یزد از طریق واحد فروش سیلیس همدان اقدام نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید سیلیس در همدان

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/02a-1-768x768.jpg

شرکت سیلیس همدان با بیش از 32 سال سابقه و اصالت در زمینه تولید سیلیس دانه بندی به عنوان اولین تولیدکننده سیلیس و مواد معدنی در غرب کشور شناخته می شود. باتوجه به محصولات متنوع شرکت سیلیس همدان در سایز های متفاوت از جمله  سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، آنتراسیت و یا کربن اکتیو ، سیلیس درجه یک ، سیلیس درجه دو ، دولومیت و فلدسپات میتوانید برای اطلاعات دقیق تر با مشاورین فروش شرکت سیلیس همدان در تماس باشید تا بهترین راهنمایی را در زمینه خرید سیلیس برای شما داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  مصرف سیلیس میکرونیزه در یزد

کاربرد سیلیس میکرونیزه

سیلیس پودری را در انواع اسیاب ها به قطر و اندازه مناسب و مورد نظر تبدیل می کنند و در صنایع مختلف از ان استفاده می کنند که عبارت است از:

  • صنعت کاشی و سرامیک سازی
  • صنعت لعاب سازی
  • صنعت تولید سیمان
  • صنعت تولید قالب‌های ریخته گری
  • صنعت چسب‌های کاشی
  • صنعت بتن و افزودنی‌های بتنی
  • صنایع رنگ و چسب
  • صنایع سیلیکا
  • صنعت تولید ترکیبات سیلیس
  • صنعت پودر کپسول آتش نشانی
  • صنعت مایع و خمیر دندان
  • صنعت مواد شوینده و پاک‌کننده همانند صابون
  • صنعت درزگیرها و پودر مل
  • صنعت تولید کامپوزیت
  • صنعت لاستیک
  • صنعت سیم و کابل
  • صنعت چوب
  • صنعت PVC
  • صنعت کنیتکس
  • صنعت ایجاد حفاری
  • صنعت نفت
  • و …

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. واحد های تولیدی شرکت سیلیس همدان در شهر های تهران ، همدان ، اصفهان ، مشهد و یزد آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat