سیلیس میکرونیزه در کشاورزی - سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس میکرونیزه در کشاورزی :

سیلیس میکرونیزه در ابعاد میکرون تولید می شود و این سیلیس میکرونیزه از سنگ معدن سیلیس استخراج می کنند و به آزمایشگاه های مخصوص می برند و ناخالصی های آن را از بین برده سپس توسط انواع آسیاب به اندازه ها و قطر های مناسب هر صنعت تولید می کنند و بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می کنند .

همان طور که می دانید علت استفاده سیلیس میکرونیزه در هر صنعت متفاوت است و در هر صنعت اهمیت به خصوص خود را دارد و در بسته بندی و ریز دانه های مخصوص خود تهیه می کنند .
بنابراین در صنعت کشاورزی هم نقش به خصوصی دارد و می تواند فواید و کاربرد های زیادی داشته باشد و ویژگی های منحصر به فردی به کشاورزی می دهد .

اهمیت کشاورزی و نقش اساسی آن در زندگی :

بخش کشاورزی در کشورهای در حال توسعه موتور اصلی رشد و توسعه اقتصادی است .
کشور های در حال توسعه برای گذر از بحران های عدم توسعه بایستی به سراغ بخش کشاورزی خود رفته و ضمن تلاش برای گسترش تولیدات کشاورزی در تفکر آن باشند که این بخش را با تکنولوژی های پیشرفته آمیخته سازند تا از این رهگذر تولیدات خود را کارا نمایند .

این بخش به علت ارتباطات گسترده ای که با سایر بخش های اقتصادی دارد میتواند با رشد خود زمینه تولید ثروت ، ایجاد بازار و ارز آوری و رشد صنعت را فراهم نماید .

بنابراین کشور های در حال توسعه برای برون رفت از بحران های اقتصادی باید بخش کشاورزی را از ارکان اصلی توسعه اقتصادی به شمار آورند و به دلیل نقش به سزایی که این بخش در تامین غذا ، رفاه جامعه ، تولید نا خالص ملی ( GNP ) و در نهایت رشد اقتصاد ملی ایفا میکند ، آن را سر لوحه برنامه های اقتصادی خود قرار دهند .

حال که با اهمیت بالای کشاورزی در زندگی مردم و حتی در اقتصاد آشنا شدید به بحث اصلی می پردازیم که از چه نوع کودی استفاده کنیم که به محصولات مرغوب دسترسی پیدا کنیم که هم نقش مفیدی در زندگی مردم هم باعث پیشرفت اقتصادی شوید .

امروزه انواع اقسام کود های مختلف در حال تولید و بسته و بندی و عرضه به بازار هستند اما همه ی کود ها قابل اطمینان نیستند و ممکن از آسیب های زیادی هم به محصول هم به خاک کشاورزی برساند و شما مجبور باشید هر سری خاک خود را عوض کنید و یا با محصولات افت زده رو به رو بشوید .

حال ما شما را به بهترین کود که آسیبی به محصولات شما نمی رساند آشنا می کنیم .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s4.jpg

کود های حاوی سیلیس میکرونیزه :

کود های حاوی سیلیس پودری خاصیت های زیادی برای کشاورزی دارد که عبارت است از :

بیشتر بخوانید:  کاربرد سیلیس در شیشه سازی و مزایای آن

سبب بهبود خاک :

استفاده از سیلیس میکرونیزه برای خاک کشاورزی سبب می‌شود تا خاک تقویت شود و بتواند بهتر آب و ریشه گیاه را در خود حفظ بکند و سالم نگه دارد علاوه‌ بر تقویت خاک و ریشه گیاه باعث می‌شود که خاک دیر تر آسیب ببیند و دیرتر مقاومت خود را از دست دهد .

سبب رشد مناسب گیاهان :

استفاده از سیلیس میکرونیز یک لایه‌ ی کوتیکولی روی برگ و ساقه‌ ها ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که به داخل گیاه رسوب بکند و مقاومت آن را بالا ببرد و مقاومت گیاه را در برابر هر نوع آسیبی بالا ببرد .

سبب جلوگیری از آسیب های مختلف برای گیاهان :

همان‌طور که می‌دانید خاک دارای موجودات زنده و غیر زنده است پودر سیلیس میکرونیز باعث می‌شود که مقاومت گیاه در برابر این موجودات بالا برود و سبب شود که آسیبی به بافت گیاه نرسد .

سبب جلوگیری از آسیب های مختلف برای خاک :

خاک به مرور خاصیت خود را از دست می دهد و با کود های شیمیایی سبب شود تا حالت کلوخه ای پیدا کند اما سیلیس میکرونیزه  از حالت جلو گیری کرده و سبب افزایش مقاومت خاک در برابر هر نوع آسیبی شود ‌.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

سبب افزایش مقاومت در برابر تنش های محیطی :

سیلیس میکرونیز باعث می‌شود تا گیاه در برابر تبخیر و تعرق مقاومت داشته باشد پس سبب می شود بدنه گیاه ضخامت خود را حفظ کند و ضخیم شود بنابراین می‌تواند در برابر تنش‌هایی مانند کم‌آبی و آفتاب‌سوختگی و دیگر موارد خود را حفظ بکند و مقاومت نشان دهد .

سبب افزایش مقاومت در برابر بیماری ها :

با ایجاد لایه کوتیکولی سبب می شود تا از ورود قارچ ها به بافت گیاه یا هر محصول گیاهی جلو گیر شود و آفاتی که بیماری زا هستند در برابر آنها مقاومت خود را داشته باشد .

سبب افزایش مقاومت در برابر آفات :

برخی آفات مانند کنه و دیگر موارد باعث می شود تا به داخل بافت ها رخنه کنند و از ریشه به گیاه آسیب برسانند اما کود های حاوی سیلیس میکرونیزه موجب تقویت دیواره ها می‌ شود و از ورود هر نوع افت جلو گیری می کند .

سبب کاهش شوری و نمک خاک در گیاهان  :

همان‌طور که می‌دانید ممکن است که آب استفاده‌شده در مصارف کشاورزی شور باشد و سبب شور شدن خاک و گیاه شود یا برخی از خاک‌ها هم ممکن است شور باشند بنابراین باعث شور شدن گیاهان می‌شود اما زمانی‌که از کودهای حاوی سیلیس میکرونیز استفاده شود باعث می‌شود تا از این اتفاق جلوگیری شود و این شوری آب و خاک به بدنه گیاه بروز پیدا نکند .

سبب جلوگیری از آلودگی محیط زیست و سمی شدن گیاه  :

همان‌طور که می‌دانید امروزه به دلیل استفاده از خودروها هوا دارای سرب و دیگر آلاینده‌ها می‌باشد بنابراین باعث می‌شود تا زمانی‌که در هوا این آلاینده‌ها وجود دارد خاک این‌ها را به خود جذب کند و از طرفی هم ممکن است گیاه این‌ها را به خود جذب کند و باعث آلوده شدن و از بین رفتن گیاهان شود اما استفاده از کودهای سیلیس میکرونیزه باعث می‌شود تا مقاومت این‌ها در برابر تمام این آلاینده‌ها بالا برود و از بروز هر نوع آلاینده به بدنه گیاه جلوگیری کند و مانع ورود آن به گیاه و خاک شود .

بیشتر بخوانید:  سیلیس سد سازی

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s7-1.jpg

سبب افزایش جذب عنصر بور :

عنصر بور موجب افزایش ماندگاری قند میوه، بریکس میوه و افزایش عیار آن می شود .  از این رو استفاده به موقع از کودهای سیلیسیم موجب جلوگیری از این نوع آفات می شود .

نکته حائز اهمیت این است که سیلیس میکرونیزه مورد استفاده در این صنعت باید کاملا خالص و مرغوب باشد زیرا محصولات کشاورزی به دست مردم می رسد یا به صنعت های مواد غذایی می رسد و در نهایت به تولید مواد غذایی می رسد و به دست مردم می رسد پس باید کاملا سالم و مرغوب باشد تا ضرری برای مردم نداشته باشد و از ایجاد هر گونه آسیبی جلو گیری کند .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس میکرونیزه سبب شده تا در صنعت کشاورزی هم همانند دیگر صنعت ها موفق باشد و سبب شود تا نیاز شما در برابر سیلیس میکرونیزه رفع شود و باعث شود بهترین سیلیس میکرونیزه در بسته های متنوع تولید و به بازار عرضه گرداند و مهم تر از همه این است که صادرات به سراسر کشور و حتی دیگر کشور ها هم دارد و شما هر کجا که باشید می توانید از سیلیس میکرونیزه شرکت سیلیس میکرونیزه همدان بهره مند شوید .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه :

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat