سیلیس برای مجسمه سازی - سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس میکرونیزه مواد اولیه مجسمه

مواد اولیه مجسمه سازی عبارتند از استیل، برنز، فلز، بتن، سنگ، گچ، گِل و سیلیس میکرونیزه که میتوان از سیلیس نیز برای مجسمه سازی استفاده کرد. روش های قدیمی مجسمه سازی معمولاً به خاک رس ، سنگ مرمر ، چوب یا برنز انجام می شدند. با این حال ، امروزه می توان از هر ماده با دوام مانند سیلیس استفاده کرد. حتی برخی از مواد عجیب و غریب مانند پارچه ، شیشه و حتی یخ برای مجسمه سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

چگونه میتوان مجسمه از جنس سیلیس ساخت؟

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site.jpg

مرحله 1: ابتدا قالب مجسمه را انتخاب میکنید.
مرحله 2: جعبه قالب مجسمه را بسازید و مجسمه سازی را ادامه دهید.
مرحله 3: اندازه گیری ، مخلوط کردن و ریختن لاستیک قالب سیلیکونی در مرحله بعدی انجام می شود.
مرحله 4: قالب مجسمه را برش دهید.
مرحله 5: ریخته گری چرخشی را انجام می دهید.

بطور کلی در 5 مرحله بالا مراحل ساخت مجسمه با سیلیس را برسی کردیم و بطور خلاصه فرایند ساخت مجسمه با سیلیس را به شما گفتیم.

هزینه مجسمه سیلیکون (سیلیس) چقدر است؟

از جمله کشور هایی که بصورت حرفه ای با استفاده از سیلیکون یا همان سیلیس ساخت مجسمه را انجام می دهد کشور هند و سریلانکا می باشند. هزینه ساخت یک مدل مجسمه سیلیکونی بین 5 تا 7 میلیون روپیه است که در کشور هند و سریلانکا ساخته می شود.

انواع مدل های مجسمه سازی

محسمه طرفداران و خریداران زیادی را دارد. مجسمه سازی انواع مختلفی دارد مانند مجسمه های بتنی ، مجسمه گچی ، مجسمه سفالی و … که در زیر برای شما چند نمونه از این مجسمه ها را معرفی کردخه ایم.

  1. مجسمه های برجسته
  2. مجسمه های کنده کاری شده
  3. مجسمه های بازیگران
  4. مدل سازی مجسمه ها
  5. مجسمه های مونتاژ شده
  6. مجسمه های یخی

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg

بهترین ماده برای مجسمه سازی چیست؟

خاک رس پلیمری یکی از بهترین مواد اولیه مجسمه سازی می باشد که مزایای زیادی دارد. تقریباً بهترین مواد اولیه خاک رس است که برای مجسمه سازی ستفاده می شود، اما امروزه یکی ازمواد اولیه ای که طرفداران زیادی در بین مجسمه ساز ها دارد سیلیس می باشد.

بیشتر بخوانید:  بسته بندی سیلیس میکرونیزه

ساخت مجسمه با سیلیس میکرونیزه

با استفاده از گچ،سیلیس و آب می توان مجسمه ساخت. زمانی که مجسمه از قالب خارج می شود با ابزار های مناسب قسمت های اضافی جدا شده و پس از سنباده کاری مجسمه آماده می شود .مجسمه سازی با گچ و سیلیس برای ساخت تندیس کاربرد فراوانی دارد. شیوه مجسمه سازی با سیلیس و گچ شبیه شمع سازی و دیگر فرآیندهای قالب گیری است و به ابزار پیچیده ای نیاز ندارد. شرکت سیلیس همدان تولیدکننده انواع سیلیس دانه بندی ، سیلیس میکرونیزه سفید ، سیلیس پودری ، سیلیس فوق ممتاز، درجه یک و درجه دو به صورت پودر و دانه بندی با امکان بسته بندی آماده همکاری با عزیز گرامی می باشد.

موارد مصرف سیلیس چیست ؟

سیلیس کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد از جمله استفاده از آن به عنوان افزودنی غذایی ، به عنوان مثال ، ماده ضد جوش ، به عنوان وسیله ای برای شفاف سازی نوشیدنی ها ، کنترل ویسکوزیته ، به عنوان عامل ضد کف ، اصلاح کننده خمیر و به عنوان یک داروی کمکی در داروها و ویتامین ها. وقتی اسید به سیلیکات سدیم اضافه می شود ، سیلیس سیلیس با ذرات اولیه ایجاد می شود. واکنش تراکم رطوبت زدایی در سیلانول (Si-OH) بر روی سطح ذرات اولیه با افزودن مداوم اسید ترویج می شود. در نتیجه ، کار خالص (Si-O-Si) شکل می گیرد و حرکت سه بعدی ایجاد می شود. این ژل سیلیکا نامیده می شود. خواص فیزیکی از طریق شستشو و خشک شدن کنترل می شود و در نهایت با آسیاب کردن سیلیس میکرونیزه تولید می شود. از نظر تئوری بسیار ساده اما عملاً بسیار ظریف در صنعت فناوری پیشرفته ، کنترل هر ویژگی فیزیکی در هر برنامه است. ژل سیلیکا متخلخل بی شکل ، ماده اولیه SS-SIL است و با توجه به درجه تخلخل خواص اساسی متنوع است. SS-SIL دارای درجه های مختلف با توجه به تفاوت اندازه ذرات یا سطح درمان (پوشش یا جایگزینی) است. SS-SIL دارای ساختار شبکه سه بعدی نامنظم است و دارای چهار پایه معمولی SiO₄ یک ساختار اساسی است که بدون ساختار منظم مانند کوارتز بی شکل است. قسمت داخلی و سطح سیلیکاژل با ساختارهای شبکه سه بعدی دارای مقدار زیادی سیلانول (Si-OH) است که ساختار متخلخل را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه برای صنعت بتن سازی

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (12 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat