کاربرد های سیلیس میکرونیزه-سیلیس میکرونیزه همدان

کاربرد های سیلیس میکرونیزه

پودر سیلیس میکرونیزه از سنگ معدن سیلیس استخراج می شود  و طی انجام مراحلی تهیه می شود و به دلیل اینکه سبب بالا رفتن استحکام و مقاومت می شود در انواع صنایع کاربرد به خصوص خود را دارد که طبق نوع استفاده ان در ابعاد و اندازه و قطر های متفاوتی تهیه می شود.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s7-1.jpg

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت شویندگی و بهداشتی

پودر سیلیس از انجایی که خاصیت لکه زدایی و چربی زدایی بالایی دارد یکی از مواد اصلی در تهیه مواد شوینده و بهداشتی است که در قطر های متفاوت بر اساس نوع شوینده تهیه می شود.

مانند صنعت خمیر دندان: این سیلیس پودری را برای تهیه خمیر دندان استفاده می کنند تا علاوه بر اینکه غلظت ان را بالا ببرند سبب پاکسازی مواد غیرالی می شود و از گرفتن جرم جلوگیری می کند و محافظ پلاک و زیبایی دندان هم می شود.

ابتدا سنگ معدن را استخراج کرده سپس ان را شست و شو می دهند و دوبار مگنت می کنند تا اهن درون ان را به کمترین حد ممکن برسد و برای لعاب دهی و رنگ زدن ظروف سرامیکی و چینی استفاده می کنند.

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت کاشی و سرامیک سازی

یکی از ویژگی های مهم پودر سیلیس میکرونیزه استحکام و مقاومت بالایی است که به محصولات ان صنعت می دهد بنابراین با اضافه کردن این پودر سیلیس به مواد اولیه کاشی و سرامیک سبب می شود استحکام و مقاومت ان حفظ شود و خسارت های ممکن را به حداقل برساند.

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت تولید سیمان

اولین  اصل مهم در ساختمان سازی وجود سیمان مرغوب است برای اینکه چسبندگی و مقاومت و ماندگاری سیمان را در ساخت و ساز خود بالا ببرند نیاز است از سیمانی استفاده شود که از سیلیس پودری خالص تهیه شده باشد که چسبندگی سیمان را افزایش می دهد و در نهایت سبب استحکام ساختمان شود.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/1-1.jpg

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت تولید قالب های ریخته گری

برای اینکه مقاومت فلز هایی همچون فولاد را در کوره ها بالا ببرند و مقاومت مصالحی مانند سرامیک را باز هم در کوره ها بالا ببرند از صنعت ریخته گری استفاده می کنند که اصل صنعت ریخته گری برای بالا بردن مقاومت انها در برابر حرارت کوره استفاده از پودر سیلیسی میکرونیزه خالص است که در قالب های رثخته گری این پودر به کار می رود.

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت چسب های کاشی و سرامیک

در اصل صنعت چسب های کاشی و سرامیک نوعی سیمان غیر الی پلیمری است تا از شیوه سنتی استفاده از سیمان و ماسه برای چسباندن سرامیک و کاشی جلوگیری شوند و از این چسب ها استفاده کنند وجود سیلیس پودری در این چسب ها میزان چسبندگی و مقاومت چسب ها را در برابر اب و دیگر شوینده ها و دیگر موارد افزایش می دهد و همچنین ماندگاری چسب ها را  سیلیس پودری بیشتر از دیگر موارد می کند.

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت بتن و افزودنی های بتن

یکی دیگر از مصالح مهم در ساخت ساختمان استفاده از بتن و افزودنی های ان است که برای استحکام دیوار ها و ستون های ساختمان مورد اسفاده قرار می گیرد در بتن از سیلیس پودری برای افزایش مقاومت و ماندگاری استفاده می کند و از سایش هم جلوگیری می کند. تا در دراز مدت اسیبی به ساختمان شما وارد نشود

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت سیلیکا

سیلیکا حاوی همان سیلیس پودری است که از این مواد در صنعت شیمیایی استفاده می کنند زیرا با جذب بالایی که دارد سبب سریع تر ترکیب شدن مواد شیمیایی و باعث افزایش سرعت برهم کنشی  واکنش می شود نانو سیلیکا در صنایع رنگ به عنوان مات کننده، افزایش دهنده غلظت و افزایش دهنده مقاومت محیطی و خواص سایشی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان

نانوسیلیکا، کاملا شفاف است و می‌تواند در پوشش‌های شفاف مورد استفاده قرار گیرد نانو سیلیکا می تواند در صنعت لاستیک به عنوان پرکننده استفاده شده و استحکام و طول عمر لاستیک را افزایش دهد

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت رنگ و چسب

همانطور که در صنعت سیلیکا گفته شد در صنایع رنگ به عنوان مات کننده و روشن کننده رنگ ها استفاده می شود و سبب افزایش غلظت انها می شود و خواص سایشی را کاهش می دهد و در صنایع چسب سبب افزایش مقاومت در برابر اب و دیگر شوینده ها و ماندگاری طولانی چسب می شود.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/2-1.jpg

  • پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت پودر اتش نشانی

سیلیس پودری علاوه بر مقاومت و چسبندگی و ماندگاری سبب خاموش کردن اتش هم می شود و از به وجود امدن احتراق جلوگیری می کند.

برای ان که سیلیس پودری میکرونیزه در این صنعت ها به خوبی عمل کند و تمام این خاصیت ها و این کاربرد ها را به انواع صنایع  بدهد ما نیاز به یک سیلیس پودری نیاز داریم که فاقد هر نوع ناخالصی و الیاژ ها و فلز های دیگر باشد.

شرکت پودر سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس پودری خالص و تهیه خالص ان از سنگ معدن ان تمام خاصیت فوق را بدون هیچ ناخالصی به انواع صنایع شما می دهد و باعث می شود تمام محصولات صنایع شما خواص و کاربرد خود را به شکل فوق العاده ای حفظ کند.

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس میکرونیزه ، سیلیس دانه بندی و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان شما میتوانید برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید جهت خرید سیلیس میکرونیزه با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید:  پیچیده کاربرد سیلیس فوق ممتاز در صنایع گوناگون چیست؟

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

4/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat