معدن های سیلیس میکرونیزه - خرید سیلیس میکرونیزه همدان

معدن های سیلیس میکرونیزه :

هر سنگی که حاوی مواد معدنی باشد آن جا معدن آن سنگ به شمار می رود . معدن ارزشمند ترین چیز برای هر کشور است زیرا هم صرفه ی اقتصادی دارد هم برای صنعت ها بدست آوردن مواد اولیه آیت و زمانی‌ که یک کشور دارای معادن زیادی باشد دارا بودن مواد اولیه بیشتر است و سبب می شود توسط داشتن مواد اولیه ، تولید در ان صنعت ها بالا تر برود و اقتصاد کشور هم رو به بهبود برود .

معدن :

معدن کاری و کشاورزی صنایع پایه کشور هاست. کشاورزی مواد اولیه خوراکی ، پوشاکی و تا حدودی بعضی مصالح ساختمانی را تعمین می کند ولی به کمک معدن کاری ، مواد اولیه مورد نیاز صنایع مختلف تامین می شود.

مواد اساسی ساختمان سازی نظیر سنگ های طبیعی ، ماسه ، رس و مواد اولیه سیمان ، با فعالیت های معدنی تامین می شود . تهیه تمام سوخت ها مثل گاز طبیعی ، نفت و زغال سنگ ، زمینه دیگری از فعالیت های معدنی است . به عنوان نمونه دیگری از کارهای معدنی ، میتوان از استخراج گوگرد ، زغال سنگ ، مواد دیر گداز ، طلا ، نقره ، مس ، سرب ، روی ، آهن و آلومینیوم ، که اهمیت آنها در صنایع بر کسی پوشیده نیست، نام برد .

با داشتن انواع معادن سبب ایجاد انواع شغل ها و کارخانه ها و شرکت ها می‌ شود که با استخراج سنگ های معدن و تولید مواد اولیه از این معدن ها به کسب و کار خود رسیدگی می کنند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site.jpg

یکی از معروف ترین و بهترین ترین این شرکت ها ، شرکت میکرونیزه همدان است که با تولید سیلیس میکرونیزه از معادن سیلیس سبب شده تا مواد اولیه اکثر صنعت ها در مش ها و درجه کیفی های مختلف تولید شود و با بسته بندی های خاص خود به بازار عرضه شود و سیلیس میکرونیزه سبب رونق گرفتن و کارایی و عملکرد بالایی در هر صنعت می شود و روز ب روز صنعت کشور به سیلیس میکرونیزه بیشتر از قبل احتیاج پیدا می کند .

در ایران شهر هایی وجود دارد که حاوی سنگ سیلیس هستند یا به عبارتی دیگر دارای معادن سیلیس هستند که بهترین معدن سیلیس مربوط به معدن سیلیس همدان میباشد که از آن سیلیس را استخراج کرده و توسط آسیاب های متفاوت به مش ها و اندازه های متفاوت تبدیل می کنند و به بازار عرضه می کنند.

معدن سیلیس امروزه بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است زیرا با عملکرد ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد در اکثر صنعت ها به عنوان مواد اولیه از آن استفاده می کنند برای همین استخراج از این معادن بالا تر رفته‌ است .

هر معدنی از یک سنگ خاص خودش است اما جالب اینجا است که همان سنگ آن صنعت از انواع مختلفی قابل استخراج است که هر کدام در یک صنعت یا چندین صنعت مورد استفاده قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه برای صنعت کاشی و سرامیک

سنگ معدن سیلیس میکرونیزه :

سنگ سیلیس به عنوان سیلیکون دی اکسید یا SiO2 شناخته می شود ، ترکیب شیمیایی بی رنگ و سفید است . سنگ سیلیس از شایع ترین عناصر روی زمین ، سیلیکون (si) و اکسیژن (O2) ساخته شده است . سیلیس ترکیب فراوانی در پوسته زمین است که حدود 59 درصد کل ترکیبات را تشکیل داده است .

سیلیکا در همه جا ، از برنامه های کاربردی صنعتی گرفته تا صنعت مواد غذایی و آشامیدنی مورد استفاده است . ماسه و شن ها ميبايست دامنه مختلف از اندازه ذرات را دارا باشند و از موادي مانند ميكا , رس , لاي , مواد آلي  و … پاك باشند كه اين ناخالصي ها با شستشو و غربال كردن و گاهي جدايش در ملا سنگين برطرف ميگردند .

در ادامه خرد شدن صورت مي گيرد تا قلوه سنگ ها و تخته سنگ ها نيز به اندازه ذرات ديگر تبديل شود. كوارتز تيله اي و ماسهاي غربال شده , با جدايش مغناطيسي , لرزش , شستشو و شناورسازي و يا اسيد شويي بر روي آن صورت مي گيرد .

بهترین معدن سیلیس کجاست؟

بهترین معدن سیلیس مربوط می شود به معدن کوه های الوند استان همدان. شرکت سیلیس همدان با داشتن معدن درجه یک سیلیس فوق ممتاز در استان همدان میتواند بهترین انتخاب شما برای خرید سیلیس فوق ممتاز و سیلیس میکرونیزه باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره معدن سیلیس همدان می توانید با مشاورین ما با شماره 09121640259 در تماس باشید.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/m1.jpg

نحوه استخراج سنگ سیلیس میکرونیزه :

كانسار هاي سخت نشده به روش روباز بوسيله ما شين آلاتي مانند لودر و بيل مكانيكي , لايروبي , و يا فشار آب استخراج , بارگيري و يا از طرق ديگر به كارخانه فرآوري منتقل مي شود . کانسار هاي سخت نيز به روش روباز استخراج مي شود منتها ابتدا با حفاري و انفجار و بعد مراحل برداشت و بارگيري صورت ميگيرند .

برخي معادن زير زميني با روش انفجار و حفاري مرسوم استخراج و بار گيري ميشوند . تريپلي به روش زير زميني و اتاق و پايه با يك تونل دسترسي در جهت شيب استخراج مي شود . بلور هاي كوارتز به صورت دستي بعد از برداشت روبازه ها بوسيله بلدوزر استخراج مي شوند .

ماسه و شن ها ميبايست دامنه مختلف از اندازه ذرات را دارا باشند و از موادي مانند ميكا , رس , لاي , مواد آلي و … پاك باشند كه اين ناخالصي ها با شستشو و غربال كردن و گاهي جدايش در ملا سنگين برطرف ميگردند .

در ادامه خرد شدن صورت مي گيرد تا قلوه سنگ ها و تخته سنگ ها نيز به اندازه ذرات ديگر تبديل شود . كوارتز تيله اي و ماس هاي غربال شده ,  با جدايش مغناطيسي , لرزش , شستشو و شناورسازي و يا اسيد شويي بر روي آن صورت مي گيرد .

انواع سنگ معدن سیلیس میکرونیزه :

کوارتز از سنگ معدن سیلیس میکرونیزه :

کوارتز : سنگ کوارتز ترکیبی از sio4 می باشد که در آن هر سیلیکون با 4 اکسیژن متصل بوده و ساختاری لوزی شکل دارد . سنگ سیلیس انواع گوناگونی دارد و در صنایع ما نقش هایی را نیز ایفا می کند . سنگ های کوارتز یا همان سنگ چخماق هم سنگ سیلیس می باشند .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در صنعت سیلیس آمورف

سنگ چخماق به سنگ آتش زن هم معروف می باشد. سیلیس در پوسته زمین بسیار زیاد وجود دارد. این سنگ خاصیت های زیادی دارد . این سنگ ها از جمله پلی مورف های سیلیس بوده و سختی بسیار بالایی دارند . لازم به ذکر است که کوارتز بعد از فلدسپات دومین کانی رایج در پوسته زمین می باشد .

فلینت از سنگ معدن سیلیس میکرونیزه :

فلینت : ترکیبی از بلوارهای کوارتز بوده و رنگ آنها قهوه ای روشن و در برخی موارد نیز خاکستری می باشد . فلینت ها از خانواده سیلیکا می باشند که در اعماق دریا ته نشین شده اند . این سنگ ها به سنگ چخماق یا آتش زنه نیز معروف می باشند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/m2.jpg

ماسه سنگ از سنگ معدن سیلیس میکرونیزه :

ماسه سیلیسی نوعی از کوارتز رسوبی می باشد که به صورت طبیعی خرد شده است . این دانه ها به وسیله ذرات رس ، آهک ، اکسید آهن یا بقیه مواد به یکدیگر چسبیده شده اند .

کریستال از سنگ معدن سیلیس میکرونیزه :

به طور کلی سنگ Silica در انواع مختلفی مانند سیلیس کریستالی و آمورف تولید می شود . نوع کریستال این مده در مقابل سنگ آن دارای خصوصیات و کاربردهای بیشتری است . برای نمونه از آن در استخرهای شنا ، آکواریوم ، سیستم های تصفیه آب و پارک های آبی استفاده می کنند .استفاده از این ماده در فضای استخرها موجب می شود تا فرایند بک واش آب به میزان 30 درصد کاهش پیدا کند . جدای این ، مزایایی چون کاهش میزان آلودگی آب با توجه به مقاومت بالای آن در برابر ساییدگی دارد .

کاربرد های سیلیس میکرونیزه :

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه :

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه و خرید سیلیس میکرونیزه در اصفهان با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

4.9/5 - (12 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat