مصرف سیلیس میکرونیزه در یزد

مصرف سیلیس میکرونیزه در فایبرگلاس

در یزد برای تولید فایبرگلاس از سیلیس پودری برای مقاومت آن استفاده می کنند و  تا در عین سبکی مقاومت خود را حفظ کند و انعطاف پذیر باشد و در شهر یزد استفاده بالا تری نسبت به دیگر شهر ها دارد .

همان طور که می دانید فایبرگلاس در یزد از رنگ های متنوعی تشکیل شده است از رنگ هایی مانند ابی نارنجی و دیگر رنگ ها را داراست که توسط همین سیلیس پودری داده می شود .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

سیلیس میکرونیزه همراه با کربنات کلسیم و دولومیت و فلدسپات ها تولیدی می شود و در یزد بیشترین استفاده را دارد که در صد استفاده از سیلیس پودری از دیگر موارد بیشتر است که از این مواد با این ترکیبات برای تولید کاشی و سرامیک و همچنین برای تولید لعاب سازی و لعاب دهی کاشی و سرامیک استفاده می شود که در این موارد کربنات با مش بالا استفاده می شود تا در تولید کاشی و سرامیک موفق تر باشند.

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت کامپوزیت

در یزد فروش مواد اولیه کامپوزیت بالا است برای همین نیاز است تا کامپوزیت ها از نظر درجه کیفی بالا باشد تا بتواند نام خود را نگه دارد و فروش بالایی داشته باشد.

برای استحکام و مقاومت کامپوزیت در شهر یزد  از سیلیس پودری استفاده می شود تا در برابر مواردی مانند سایش و خوردگی و گرمی و سرمی مواد غذایی و دیگر چیز ها و در برابر آب و دیگر موارد مقاومت و استحکام کامپوزیت ها حفظ شود و با ماندگاری بالا و دوام بالا رضایت مشتری را نسبت به خود جلب کند.

از طرفی باید از سیلیس پودری استفاده شود در یزد که در تولید بهترین نوع خود باشد تا این ویژگی ها را به مواد کامپوزیت بدهد و سبب شود مقاومت های لازم حفظ شود شرکت‌ سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس پودری و صادر آن به تمام شهر های ایران مخصوصا صادر به شهر یزد اطمینان از مرغوب بودن و بالا بودن درجه کیفی به شما می دهد و ویژگی های محصولات تولیدی شما را در این صنعت چند برابر می‌ کند .

در یزد در انواع صنعت ها سیلیس پودری مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین شرکت تولیدی آن موظف است تا در تولید آن تمام موارد لازم را به کار گیرد .

بیشتر بخوانید:  پودر سیلیس سفید میکرونیزه همدان

یکی از موارد لازمی که باید در این حالت به کار بگیرد این است که دانه بندی داشته باشد تا برای صادر و مصرف در شهر یزد کامل ترین سیلیس پودری باشد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg

پس باید شرکت دارای انواع آسیاب های مجهز و پیشرفته باشد تا در مقدار و اندازه های قطر مناسب آن ها را تبدیل کند تا نیاز هر صنعتی را برطرف کند شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با داشتن آسیاب های مجهز و پیشرفته نیاز شما را در برابر انواع و اندازه های ریز دانه ها بر طرف می کند و سیلیس پودری را در هر اندازه به قطر مورد نظر تولید و بسته بندی می کنند و به همه ی شهر های ایران  مخصوصا شهر یزد که مصرف بالایی در این استفاده از این سیلیس پودری دارد بدون ایجاد هر نوع خسارت و ضرری صادر می کند.

از طرفی سیلیس پودری علاوه بر ریز دانه های متنوعی که دارد دارای درجه کیفی هم هستند که در مصرف در شهر یزد لین درجه کیفی ها مورد بررسی قرار می گیرد تا طبق صنعت مورد نظر از درجه کیفی مناسبی استفاده کند.

نکته حائز اهمیت این است که این سیلیس پودری در سه درجه کیفی تولید می‌ شود و بر اساس آن در شهر یزد مورد استفاده قرار می گیرد :

درجه ممتاز که با درجه خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می شود .

درجه یک که با درجه خلوص بالای ۹۸ درصد تولید می شود .

درجه دو که با درجه خلوص بالای ۹۵ درصد تولید می‌ شود .

تولید کنندگان پودر سیلیس میکرونیزه در کجا هستند ؟

هر صنعت بسته به نوع تولید محصول خود نیاز به یکی از این درجه کیفی ها پیدا می کند و در شهر یزد که انواع صنعت ها وجود دارد از این قائله جدا نیست و نیازمند هر کدام از این درجه در هر صنعت مخصوص خود می شود .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s7-1.jpg

نکته ای که اینجا قرار دارد این است که علاوه بر مهم بودن موضوع ریز دانه ها تولید این ریز دانه ها در انواع درجه کیفی مهم است که یک شرکت معتبر و پیشرفته باید این ویژگی را دارا باشد که شرکت سیلیس میکرونیزه همدان این نیاز شما و دیگر شهر ها اعم از شهر یزد برطرف می کند.

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه سفید

در شهر یزد یکی از صنعت هایی که دارد و در آن سیلیس پودری استفاده بالایی دارد و مصرف زیادی می شود ساخت انواع غبار گیر ها است که یکی از دستاورد های مهندسان است که طراحی کرده اند که در آن سیلیس پودری همراه با سیمان و آهک و پودر های میکرونیزه تولید می شود و در ساختار آن استفاده می شود و در برابر آلاینده های ریز و ذرات معلق هوا مورد استفاده قرار می گیرد .

مصرف پودر دیاتومیت در یزد

علاوه بر صنعت های ذکر شده در شهر یزد یکی دیگر از این صنعت ها که در شهر یزد از سیلیس پودری در آن استفاده می کند خرید و فروش دیاتومیت است که به علت سطح آزاد زیاد  و حجم توده ای کم دو برابر بیش از مقدار خودش آب مصرف می کند و با اضافه کردن سیلیس پودری مقاومت آن را در صنعت چینی سازی و نسوز ها و عایق کننده های صوتی و حرارتی را بالا می برد .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat