مرکز سیلیس میکرونیزه ایران - شرکت سیلیس همدان

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران شرکت سیلیس همدان می باشد که  بیش از 33 سال در صنعت تولید سیلیس فعالیت نموده و این محصول را بدون واسطه و باقیمتی کاملا منصفانه به بازار و مشتری ارائه می‌دهد. این مجموعه بسیاری از کارخانه‌های سطح کشور از جمله کارخانه‌های سیلیس میکرونیزه تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، کرج، مشهد و همدان را تحت پوشش دارد، که در این مطلب قصد داریم بصورت اختصاصی به معرفی مرکز تولید سیلیس میکرونیزه همدان بپردازیم. اما پیش از این، درباره ماهیت سیلیس میکرونیزه و کاربردهای متنوع آن توضیح خواهیم داد.

سیلیس میکرونیزه چیست؟

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/02a-1.jpg

از خرد شدن سنگ سیلیس در آسیاب، پودر خالص و سفید رنگی بدست می‌آید که اندازه ذرات آن بسیار کوچک و به اندازه میکرون است. به همین دلیل به آن سیلیس میکرونیزه گفته می‌شود. سنگ سیلیس پس از اینکه در کارخانه تولید سیلیس و توسط آسیاب‌های بزرگ به پودری نرم و خالص تبدیل شد، در ادامه بسته‌بندی می‌شود و طبق سفارش مشتریان، به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

فرآیند پودر شدن سیلیس باید توسط آسیاب‌های باکیفیت انجام شود. زیرا این عمل در کیفیت و خلوص سیلیس تاثیر مستقیم دارد و در صورت استفاده از آسیاب و دستگاه‌های بی‌کیفیت، پودر سیلیس بدست آمده نیز، مرغوب نخواهد بود.

پودر سیلیس یا سیلیس میکرونیزه، بدلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارد، در صنایع گوناگون بکار برده می‌شود و تقریبا در اکثر وسایل اطراف ما وجود دارد‌. از مهمترین کاربردهای سیلیس می‌توان به کاربرد آن در صنعت کاشی و سرامیک، رنگ سازی، بتن سازی، تولید مواد شوینده، خمیر دندان، ریخته‌گری، کشاورزی و تصفیه آب و فاضلاب نیز اشاره نمود که در ادامه بصورت مختصر به بعضی از آن‌ها خواهیم پرداخت و پس از آن، مرکز سیلیس میکرونیزه ایران ، خانه میکرونیزه ایران در همدان را معرفی خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در صنعت اتش نشانی

کاربردهای سیلیس میکرونیزه در صنایع مختلف

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/01a.jpg

می‌توان گفت بیشترین کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنعت کاشی و سرامیک است. سیلیس میکرونیزه مقاومت لعاب کاشی و سرامیک را افزایش می‌دهد و از آن‌ها محافظت می‌کند. لعاب علاوه بر اینکه به محصول شما زیبایی و درخشندگی می‌بخشد، استحکام آن را هم افزایش می‌دهد و بالا می‌برد.

کاربرد دیگر سیلیس میکرونیزه در صنعت چسب و رنگ‌سازی است. سیلیس میکرونیزه یا همان پودر سیلیس، در صنعت رنگ‌سازی نقش ماده پرکننده و رنگ‌دانه را ایفا می‌کند و درخشندگی رنگ را افزایش می‌دهد. پودر سیلیس در صنعت رنگ‌سازی، علاوه بر نقش پرکننده، نقش مات و شفاف کننده را هم ایفا می‌کند و با کمک آن می‌توان رنگ‌های تولید شده را مات یا شفاف و درخشان کرد.

برخی از شوینده‌ها و پاک‌کننده‌ها در ترکیبات خود از پودر سیلیس استفاده می‌کنند زیرا این ماده، مواد معدنی رسوب کرده بر روی سطوح را با کمک سایش مکانیکی از بین می‌برد و نابود می‌کند. پودر سیلیس معمولا در مواد شوینده لباس‌ها، ظروف و یا در پاک‌کننده‌های معمولی استفاده می‌شود. علاوه بر این، پودر شوینده‌ای که حاوی پودر سیلیس باشد، آلودگی محیطی ناشی از فسفر را کاهش می‌دهد یا بطور کلی مانع از آن می‌شود.

بتن یکی از متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی است که با کمک پودر سیلیس به خواص جدیدی مثل افزایش مقاومت و خواص دوام دست می‌یابد. پودر سیلیس میکرونیزه بعلت واکنش‌پذیری پوزولانی، تمامی منافذ موجود در سیمان و بتن را پر می‌کند. به همین دلیل برای بهبود عملکرد این دو ماده بسیار استفاده می‌شود.

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران در همدان

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/sell.jpg

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران در سطح کشور زیر مجموعه‌های زیادی دارد که با استفاده از بروزترین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های دقیق و جدید میکرونیزه سازی، پودری سفید و خالص را به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت سیلیس همدان و خط تولید سیلیس میکرونیزه همدان با 33 سال سابقه از زیر مجموعه‌های این مرکز در استان همدان است که سیلیس میکرونیزه و سیلیس دانه‌بندی تولید می‌کند. این شرکت با کمک دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا، سیلیس‌هایی با دانه‌بندی دقیق و خلوص بالا تولید می‌کند که از نقاط قوت این مجموعه بشمار می‌رود. شرکت سیلیس همدان در ابتدا در سال 1368 ، با هدف تولید سیلیس خالص و دقیق تاسیس گردید.

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در صنعت سیلیس آمورف

در سال  1398 نیز خط تولید اتوماتیک سیلیس میکرونیزه در شرکت سیلیس همدان راه‌اندازی شد. این مجموعه از بهترین و باکیفیت‌ترین تولید کنندگان سیلیس در غرب کشور محسوب می‌شود. سیلیس میکرونیزه، سیلیس ممتاز و سیلیس درجه یک از محصولات این شرکت هستند. سیلیس‌های ممتاز این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردارند و در تصفیه آب و صنعت شیشه و بلور سازی بسیار بکار برده می‌شوند.

قیمت سیلیس در مرکز سیلیس میکرونیزه ایران

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید سیلیس میکرونیزه سفید، سیلیس فوق ممتاز، سیلیس درجه یک و یا اطلاع از قیمت این محصولات به وبسایت شرکت سیلیس همدان که از زیرمجموعه‌های مرکز سیلیس میکرونیزه ایران است مراجعه کنید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید جهت خرید اینترنتی، از فرم درخواست قرار گرفته بر روی سایت نیز استفاده کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

5/5 - (35 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat