فروش سیلیس میکرونیزه درجه یک - فروش سیلیس میکرونیزه

فروش سیلیس میکرونیزه درجه یک :

در مقاله قبلی برای شما دوستان عزیز فروش سیلیس میکرونیزه ممتاز در همدان را معرفی کردیم. سیلیس میکرونیزه در سه نوع درجه کیفی تولید می‌ شود که در این بخش به درجه کیفی درجه یک می‌پردازیم .

سنگ سیلیس با نام علمی سدیم دی اکسید کربن که با فرمول sio2  که در طبیعت ایران وجود دارد همواره یکی از برترین و پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین نوع سنگ سیلیس می باشد . که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است که استفاده از این نوع سنگ از زمان استخراج معدن شروع می شود و تا زمان آسیاب خانه و تبدیل به ریز دانه ها ادامه دارد .

سیلیس میکرونیزه همانطور که می دانید در بیشتر صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای که جز مواد اولیه آنها به شمار می آید . در هر صنعت پیش از اینکه موادی را مورد استفاده قرار دهند به مواردی توجه می کنند که در استفاده از آن صنعت جز اولویت ها قرار می گیرند .

کیفیت یکی از مهم ترین چیزی است که در هر محصول اولویت دارد و  سبب می شود تا برای انتخاب جز موارد مهم باشد قرار بگیرد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/01a.jpg

یکی از مواردی که در کیفیت مهم است درجه کیفی آن مواد اولیه است زیرا هر صنعت بسته به نیاز و نوع محصول خود درجه کیفی را تعیین می کند و نیازمند به تهیه همان درجه کیفی است . سیلیس میکرونیزه بسته به نوع کارایی آن در درجه کیفی های مختلف تولید می شود و در بسته بندی مناسب قرار می گیرد .

درجه کیفی درجه یک سیلیس میکرونیزه :

سیلیس میکرونیزه در سه درجه کیفی (ممتاز ، درجه یک ، درجه دو ) تولید می شود و در بسته بندی مخصوص خود قرار می گیرد .

یکی از این درجه کیفی ها درجه کیفی درجه یک است که استفاده آن در صنعت هایی می باشد که حرارت در آن صنعت ها بالا می باشد ک این درجه کیفی یک طبقه پایین تر از درجه کیفی ممتاز است که با استفاده از این درجه کیفی ، درجه یک مقاومت را برای این صنعت ها ایجاد می کنند و یا حتی مقاومت آن‌ ها را تا حدودی بالا می برد .

بیشتر بخوانید:  قیمت سیلیس تصفیه آب

درجه کیفی درجه یک در درصد خلوص بالای ۹۸ درصد تولید می شود یعنی اینکه هنگامی که سیلیس میکرونیزه را می خواهند تولید کنند کیفیتی که برای آن در نظر می گیرند و می خواهند به آن کیفیت برسانند در حلال های آن طوری عمل می کنند که بازه عملی و بازه نظری باید خلوصی بالای ۹۸ درصد داشته باشد تا سیلیس میکرونیزه درجه یک را تهیه کنند .

ریز دانه های سیلیس میکرونیزه :

درجه کیفی درجه یک سیلیس میکرونیزه بر روی تمام ریز دانه ها اعمال می شود زیرا درجه کیفی درجه یک مختص به چند مدل ریز دانه نمی شود نه تنها سیلیس میکرونیزه درجه یک بلکه تمام درجه کیفی ها بر روی انواع ریز دانه ها اعمال می‌شود و تاثیر می گذارد .

سیلیس میکرونیزه از اندازه میکرون تا پودری آن تولید می شود که به حالت شن و ماسه هستند و نکته حائز اهمیت این است که این نوع کیفیت در درجه کیفی درجه کیفی بر روی تمام این ها اعمال می شود و در بسته بندی های مخصوص قرار گرفته و به بازار ارائه می دهند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/02a-1.jpg

کاربرد درجه کیفی سیلیس میکرونیزه درجه‌ یک  :

یک درجه بی کیفیت تر از سیلیس درجه ممتاز ، سیلیس درجه یک تولید می شود و در تولید ماسه ریخته گری ، ماسه سندبلاست ، تولید فیلتراسیون شنی و فیلتر اسیون آب و فاضلاب کاربرد دارد .
سیلیس میکرونیزه درجه یک برای اکثر صنعت ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و تمام کارایی سیلیس میکرونیزه ممتاز دارد با این تفاوت که طبق درجه بندی ابتدا کیفیت سیلیس میکرونیزه ممتاز سپس کیفیت سیلیس میکرونیزه درجه یک قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید:  کاربرد سیلیس در کشاورزی

تنها داشتن سیلیس میکرونیزه درجه یک و تهیه آن مهم نیست بلکه از کدام شرکت تهیه شود هم مهم است زیرا شما باید از شرکتی تهیه کنید که از تولید با کیفیت ممتاز مطمئن باشید و یکی از دغدغه های صنعت ها انتخاب درست شرکت برای تهیه سیلیس میکرونیزه درجه یک می باشد .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس میکرونیزه درجه یک در بهترین کیفیت خود و بسته بندی خود این دغدغه را برای صنعت ها برطرف کرده است و طی آزمایشگاه هایی که بر روی سیلیس میکرونیزه انجام می دهد از درجه کیفی ، درجه یک  آن اطمینان حاصل می کنند و بی شک بهترین شرکت سیلیس میکرونیزه همدان در تولید و عرضه سیلیس میکرونیزه درجه یک می باشد .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat