سیلیس پودری میکرونیزه در صنعت رنگ سازی - سیلیس میکرونیزه

سیلیس پودری در صنعت رنگ سازی

سیلیس پودری سیلیسی است که از سنگ معدن استخراج می شود و توسط انواع آسیاب به اندازه ها و قطر های مناسب هر صنعت تولید می کنند و به بازار در بسته بندی های مناسب هر صنعت عرضه می کنند .

سیلیس پودری در اصل به عنوان ماده پر کننده و رنگ دانه در صنعت رنگ سازی استفاده می شود و اصلی ترین کار آن براق کننده است .

یکی از صنعت های پر کاربرد سیلیس پودری بعد از صنعت لعاب سازی در صنعت رنگ سازی است زیرا در سه حالت شفاف کننده و مات کننده و پوشش دهنده استفاده می شود .

در صنعت شفاف کننده در صنعت رنگ سازی  مقدار سیلیس آن نسبت به دو مورد دیگر کمتر است و باعث شفاف کننده سطوح یا مکان هایی است که استفاده میکنند.

در صنعت مات کننده  در صنعت رنگ سازی مقدار سیلیس بیشتر است و به رنگ جلوه ای مات می دهد و می تواند روی انواع رنگ ها استفاده کرد تا حالت مات به آن بدهد و علاوه بر سیلیس دیگر موادی برای مات کننده رنگ استفاده می کنند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s7-1.jpg

پوشش دهی در صنعت رنگ سازی

در صنعت پوشش دهنده در صنعت رنگ سازی مقدار سیلیس میانه است و مقداری بین مقدار شفاف کننده و مات کننده دارد از آنجایی که فلز ها بر اثر اکسیژن و قطرات آب و دیگر موارد در فضای ازاد زنگ می زند و خورده می شود.

هم استحکام آن از بین می رود هم از نظر زیبایی جلوه خود را از دست می دهد بنابراین از رنگ حاوی سیلیس استفاده می کنند و بر روی فلز ها لایه ای از این رنگ قرار می دهند تا در برابر این موارد استحکام و مقاومت و زیبایی آنها حفظ شود .

علاوه بر روی فلزات بر روی سطح های دیگر برای پوشش دهی استفاده می شود و باعث می شود تا سبب زیبا سازی سطح ها شود و استحکام رنگ هایی شود که بر روی سطوح زده می شود.

پوشش دهی صنعت رنگ سازی در ساختمان

از آنجایی که ساختمان ها و نمای آنها و داخل ساختمان ها در معرض انواع مواردی قرار دارد که موجب از بین رفتن مقاومت رنگ ها می‌ شود برای مثال بیرون و نمای ساختمان در معرض آفتاب و باران قرار می گیرد و برای داخل ساختمان استفاده از مواد شوینده و اب قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید:  کاربرد سیلیس فوق ممتاز در شیشه های ساختمانی

پس در باید از رنگی استفاده شود که در برابر این موارد مقاوم باشد و در صورت مقاوم بودن رنگ ها سبب مقاوم شدن سطوح و مکان هایی می شود که رنگ روی آن ها زده شده است  .

در صنعت رنگ سازی صنعت هایی که هنگام تولید از سیلیس پودری میکرونیزه  استفاده می کنند سبب می شود تا این مقاومت را در برابر این موارد حفظ کند به شرط آنکه سیلیس پودری از نوع خالص و درجه باشد و درصد خلوص آن بالای ۹۸ درصد باشد .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس پودری در انواع درجه کیفی های مختلف و خالص سبب شده تا نیاز شما در برابر صنعت رنگ سازی این  سیلیس میکرونیزه همدان برطرف کرده و بهترین و مرغوب ترین سیلیس پودری در کیفیت درجه یک با درجه خلوص بالای ۹۸ درصد تولید می کند و در مش ها با اندازه ک قطر های مختلف تولید و در بسته بندی های مخصوص عرضه می گردد.

سیلیس در صنعت رنگ سازی

سیلیس در صنعت رنگ سازی

سیلیس استر رنگ

این نوع رنگ برای قسمت هایی از سطح که دارای خاصیت زبری و سختی انتخاب استفاده می کنند و حضور آن در رنگ های حلال دار بیرونی و مقاومت در برابر هوا زدگی در محدوده وسیعی از محیط ها بالا می برد .

استفاده از سیلیس پودری  میکرونیزه در پوشش های لانکس در محیط های درونی و بیرونی برای یکنواخت بودن سطح را افزایش می دهد و عملی همانند صاف سازی دارد .

هنگام تولید رنگ مقداری از سیلیس پودری ته نشین می شود بنابراین این سیلیس های ته نشین را برای صاف کاری استفاده‌ می کنند که مقاومت را در برابر از شکل افتادگی حفظ می کند و مقاومت در برابر سایش را افزایش می دهد .

بیشتر بخوانید:  قطره سیلیس میکرونیزه

سیلیس های مصنوعی به دلیل اینکه خاصیت ضریب شکست آن پایین است و به عنوان عملکرد صاف کاری و صاف سازی در پوشش و روشن کننده و برای سطح های روشن پوشش انجام می شود و به کار می رود .

این نوع رنگ هایی که از سیلیس پودری در صنعت رنگ سازی  استفاده و تولید می شود از نظر کیفیت هم باید در درجه بالایی باشد زمانی که کلمه کیفیت بالا به گوش می رسد هر کسی فکرش سمت قیمت بالایی هم می رود .

اما نکته قابل توجه این است که این رنگ با تمام ویژگی هایی که در درجه بالا قرار دارد که به علت وجود  سیلیس پودری است هزینه پایینی دارد و پوشش دهی و صاف سازی بالا را در سطح های گسترده ای پوشش می دهد .

اگر دقت کرده باشید رنگ ها در صنعت رنگ سازی مقدار کمی چسبندگی را در خود دارند تا بر روی سطوح بتوانند به خوبی عمل کند و قرار بگیرد و سیلیس پودری طبق ریز دانه مورد نظر مقدار مناسبی چسبندگی را به رنگ می دهند.

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat