سیلیس میکرونیزه پودری در صنعت بهداشتی-سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس پودری در صنعت بهداشتی

سیلیس پودری توسط سنگ معدن آن استخراج و توسط انواع آسیاب به اندازه ها و قطر های مناسب هر صنعت تولید می کنند و به بازار در بسته بندی های مناسب هر صنعت تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند.

سیلیس پودری توسط آسیاب ها به مش های مختلف ( ریز دانه ها با اندازه و قطر های مختلف ) تولید می کنند در صنعت بهداشتی به دلیل مایع بودن و ریز بودن مواد آنها از سیلیس هایی استفاده می کنند که از مش هایی با ریز دانه های کوچک تولید می شود .

اما در مواد بهداشتی مانند صابون که جامد هستند ایم ریز دانه ها با مش های بزرگتری تولید می شود  در صابون های ساینده دارای ۷۰ درصد از سیلیس پودری نرم ساخته می شود و برای تمیز کردن سطوح انواع فلز ها و سطح های دیگر که بر روی آنها جرم وجود دارد استفاده می شود .

در ساخت خمیر دندان ها جز مواد اصلی برای تولید آن محسوب می شود که با پودر های غیر الی تولید می شود و سبب می شود غلظت خمیر دندان بالا برود و حالا خمیری پیدا می کنند از طرفی سبب می شود خاصیت پاک کننده و جرم زدایی ان هم چند برابر شود .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s4.jpg

یکی از نکات مهمی که این سیلیس پودری به خمیر دندان می دهد هنگام استفاده از خمیر دندان حاوی سیلیس پودری پلاک دندان را حفظ می کند و به دندان جلا و زیبایی می دهد و هیچ نوع خراشی روی دندان ایجاد نمی کند .

یکی از کاربردی ترین نوع استفاده در مواد شیمیایی و دارو های شیمیایی است به عنوان پاک کننده و دفع کننده سموم استفاده می کنند که برای آفات نباتی مورد استفاده قرار می گیرد .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان شرکتی با وسایل و تجهیزات پیشرفته است که به صورت حرفه ای سیلیس مورد نیاز صنعت بهداشتی و آرایشی را تامین می کنند و با بسته بندی ها در ریز دانه های متفاوت و مناسب تهیه می کنند و به بازار به صورت عمده و با مقدار زیاد با همان کیفیت عالی تهیه می کنند و به بازار عرضه می کنند .

بیشتر بخوانید:  مصرف سیلیس میکرونیزه در ایزوگام 

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید پودر سیلیس علاوه بر صنعت بهداشتی در دیگر صنعت ها همچون رنگ سازی و سیلیکات و لعاب سازی و دیگر صنعت ها هم نقش دارد و سیلیس مناسب دیگر صنعت ها هم تهیه می کنند و با مش های مختلف با قطر و اندازه متنوع و مناسب  و با درجه کیفی های مختلف و مناسب  سبب شده تا نیاز شما در برابر هر صنعت بر طرف کنند .

انواع استفاده ها در صنعت بهداشتی

علاوه بر موارد بهداشتی مانند خمیر دندان و صابون بهداشت در تولید ظروف سرامیکی و سرامیک های کف هم باید در نظر گرفته شود و رعایت شود و سیلیس پودری که در تولید این ظروف و یا سرامیک کف استفاده می شود سبب می شود تا بهداشت لازم در تولید و در عرضه با وجود این پودر حفظ شود .

برای مواد آرایشی و بهداشتی از پودر سیلیکاژن استفاده می کنند که مایه اصلی تولید این پودر همان سیلیس پودری است که کیفیت اصلی و ویژگی های اصلی را همین سیلیس پودری به ان می دهد.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/9-1.jpg

سیلیکاژن و صنعت بهداشتی

بازم هم برای تولید سیلیکاژن نیاز به پودر سیلیس یا تمام مزایا و ویژگی های مورد نظر دارد و برای همین سیلیکاژن هم نیاز به سیلیس پودری ریز دانه های ان به اندازه و قطر های مناسب نیاز دارد که در این صنعت هم طبق آسیاب های مورد استفاده که وجود دارد استفاده می کنند و به مش های مورد نظر تبدیل می کنند و باز هم بسته بندی ب خصوص خودش را شامل می شود .

شرکت‌ سیلیس میکرونیزه همدان برای این صنعت هم سیلیس پودری مناسب را تهیه می کند تا نیاز شما را از بابت این پودر برطرف کنند و سبب شود تا برای هر صنعت هر مقدار که نیاز است از یک شرکت مطمئن و با خیالی راحت تامین و تهیه شود .

سیلیس پودری در مواد آرایشی و بهداشتی به صورت سیلیکاژن استفاده می شود و همان خصوصیات سیلیس پودری است ولی برای استفاده در این موارد آرایشی و بهداشتی از این نام استفاده می کنند که در بسته بندی های مخصوص عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید:  صادرات سیلیس میکرونیزه

مقدار استفاده از سیلیکاژن بستگی به نوع مواد آرایشی و بهداشتی دارد هر چه غلظت آن بیشتر باشد مقدار استفاده از این پودر هم بالا تر می رود.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s8.jpg

سیلیس پودری در مواد بهداشتی خاصیت های زیادی اعم از غلظت و خاصیت لکه زدایی و خاصیت جرم زدایی و محافظت در برابر هر نوع خراشی روی سطوح ایجاد می شود و خود این پودر هم به دلیل نرمی که دارد سبب شده است تا استفاده از این پودر هم خراشی ایجاد نکند و در برابر گرفتن هر نوع جرمی هم محافظت می‌کند.

از طرفی از این مواد بهداشتی برای پوست و دندان استفاده میکنند که در موارد فوق ذکر شده است که به دلیل حساس بودن پوست و حساس بودن دندان ها نیاز است که در استفاده از مواد بهداشتی ایمنی و حساسیت لازم به کار گرفته شود که سیلیس پودری مناسبی در تهیه این مواد بهداشتی به کار رفته باشد که شرکت سیلیس میکرونیزه همدان این اطمینان را از بابت سیلیس پودری به شما می دهد .

 

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

 

 

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat