سیلیس میکرونیزه سفید-سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس میکرونیزه سفید چیست ؟

سیلیس میکرونیزه از سنگ معدن سیلیس از معدن های مخصوص خود توسط خودرو های غول پیکر استخراج شده و توسط وسایل نقلیه سنگین حمل می کنند و به آزمایشگاه ها انتقال می دهند و پس از خالص سازی سنگ معدن آنها رل له آسیاب خانه ها می‌ برند و طبق دانه بندی و مش های مورد نظر توسط آسیاب مخصوص آن مش به اندازه های متفاوتی تبدیل می کنند و در بسته بندی هایی با درجه کیفی های مختلف تهیه می کنند و به بازار عرضه می کنند .

همانطور که می دانید سیلیس میکرونیزه در انواع رنگوها تولید می شود که رایج ترین رنگ ها دودی و خاکستری و سفید است که هر کدام با درجه خلوص متفاوت و با کیفیت متفاوت تولید می شود و سبب شده تا ار کدام در صنعت مخصوص مورد نظر و مناسب تولید و عرضه شود .

هر کدام از این رنگ های سیلیس پودری در صنعت به خصوص خود به کار گرفته می شود که علاوه بر رنگ‌ بر اساس درجه خلوص و کیفیت آن طبقه بندی می شود .حال میخواهیم شما را با سیلیس میکرونیزه سفید آشنا کنیم .

سیلیس میکرونیزه سفید

سیلیس میکرونیزه سفید یکی از پرکاربرد ترین نوع سیلیس است که در اکثر صنعت ها به دلیل رنگ و کیفیت و درجه خلوص آن طرفدار دارد به دلیل رنگ آن در صنعت هایی همچون کریستال مورد استفاده قرار می‌ گیرد و تمام ویژگی هایی منحصر به فرد را اعم از مقاومت بالا و ماندگاری طولانی و استحکام را داراست.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

میکرونیزاسیون به چه معناست و سیلیس میکرونیزه شده چه کاربردی دارد ؟

میکرونیزاسیون یک عملیات مکانیکی و برشی بالا برای کوچک کردن ذرات سیلیس در محدوده میکرون است. روشهای مرسوم میکرونیزاسیون به طور معمول در صنایع معدنی مورد استفاده قرار گرفت اما در دهه های اخیر مطالعات مختلف پتانسیل عظیمی از آن را در صنایع معدنی نشان داده است. میکرونیزاسیون و یا همان سیلیس میکرونیزه شده فرآیند کاهش متوسط ​​قطر ذرات یک ماده جامد است. تکنیک های سنتی میکرونیزاسیون بر وسایل مکانیکی مانند فرز و آسیاب تمرکز می کنند. این مواد شیمیایی برای افزایش اثربخشی باید میکرونیزه شوند.

بیشتر بخوانید:  سیلیس پر کننده

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه شده به همراه خرید پودر سیلیس میکرونیزه شده

سیلیس میکر.نیزه کاربرد فراوانی دارد که میتوان به کاربرد سیلیس میکرونیزه در لعاب سازی ، کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنایع کاشی و سرامیک ، کاربرد سیلیس میکرونیزه در کامپوزیت ، کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی ، کاربرد سیلیس میکرونیزه در سنگ های مصنوعی ، کاربرد سیلیس در ساختمان سازی و … اشاره کرد.

درجه کیفی سیلیس میکرونیزه سفید

سیلیس میکرونیزه سفید از درجه کیفی بالایی برخوردار است از این رو جز دسته ی درجه کیفی ممتاز با درصد خلوص بالای ۹۹ درصد می باشد .
درجه کیفی در سیلیس پودری خیلی نقش مهمی دارد زیرا درجه کیفی سبب کم و زیاد بودن تاثیر ویژگی ها در صنعت را مشخص می کند بنابراین باید به آن خیلی توجه بشود .

برای مثال در صنعت کریستال از سیلیس پودری سفید استفاده می کنند پس قطعا باید سیلیس پودری درجه خلوصی بالای ۹۹ درصد داشته باشد و جز دسته های ممتاز باشد تا بتواند تمام ویژگی هایی مثل ماندگاری طولانی و استحکام و مقاومت بالا هنگام حرارت دهی و شکل دهی و لعاب دهی را دارا باشد و پس از سرد شدن هم این ویژگی ها را حفظ کند .

بنابراین از سیلیس پودری استفاده می کنند زیرا درصد بالایی در درجه کیفی دارد و مهم تر از آن ویژگی ها را با بالا ترین حالت خود حفظ می کند .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس پودری سفید با درجه خلوص ۹۹ درصد سبب شده تا صنعت هایی که نیازمند سیلیس پودری سفید هستند با خیالی امن از این شرکت خریداری کنند و شرکت سیلیس میکرونیزه همدان تمام سعی و تلاش آنها برای تولید مرغوب ترین سیلیس پودری سفید است که تمام ویژگی های منحصر به فرد و مورد نیاز را دارا باشد و در هر حالتی مانند ذوب بودن و سرد شدن و حالات مختلف ديگر ویژگی ها را به نحوی کامل حفظ کند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg

اندازه و قطر سیلیس میکرونیزه سفید

سیلیس میکرونیزه سفید چون کیفیت بالایی دارد در انواع صنعت ها از آن استفاده می کنند برای همین در قطر ها و اندازه های مختلف یا به عبارتی دیگر در ریز دانه ها و مش های متفاوت و مختلفی تهیه و بسته بندی می کنند و به صنعت مخصوص خود عرضه می کنند . عمده ترین استفاده از مش ها مش ۲۵۰۰ است که بیشترین استفاده را در صنعت های امروزی داشته است و بیشترین استفاده از آن را شده است .

بیشتر بخوانید:  فروش سیلیس الکترود

بسته بندی سیلیس میکرونیزه سفید

همانطور که می دانید هر صنعت سیلیس مورد استفاده آن بسته بندی خاص خودش را دارد سیلیس میکرونیزه سفید هم از این قائده جدا نیست زیرا بسته بندی خاص خودش را در انواع مش ها و ریز دانه ها دارد .

یکی از استفاده های مهم سیلیس پودری سفید در صنعت کریستال است که در کنار این صنعت استفاده ها و کاربرد های متنوع دیگری هم در بر می‌ گیرد که عبارت است از :
کاربرد ماده سیلیس سفید کریستال در صنایع:

• شیشه سازی، چینی سازی، تولید فروسیلیس، سرامیک سازی، تولید آجر ماسه آهکی، ریخته گری
• تولید سیلیکات سدیم، تولید دیگر مواد سیلیسی، به عنوان نیمه هادی در صنعت الکترونیک، تولید پشم شیشه، به عنوان مصالح ساختمانی

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat