سیلیس میکرونیزه در صنعت چسب کاشی - سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس میکرونیز در صنعت چسب کاشی :

سنگ معدن سیلیس را استخراج کرده سپس به آزمایشگاه های مخصوص می برند و ناخالصی های آن را از بین برده سپس توسط انواع آسیاب به اندازه ها و قطر های مناسب و به ریز دانه ها و مش های مناسب تبدیل کرده و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می کنند .

همان‌طور که می‌دانید امروزه استفاده از سیلیس میکرونیز بالا تر رفته‌ است پس نگرانی صنعت‌ ها در تامین سیلیس مرغوب بالا تر می رود .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

استفاده از نوع سیلیس میکرونیز مهم است و همه می‌خواهند که سیلیس میکرونیزه نیز مرغوب و خالص باشد و در شهرهایی که معدن سیلیس میکرونیزه وجود دارد باعث می‌شود تا سیلیس میکرونیز مرغوب و خالص هم تهیه شود یکی از این شهر های معروف که بهترین سیلیس را تولید می کند همدان است که با وجود شرکت  سیلیس میکرونیزه همدان سبب شده تا تولیدی سیلیس موفقی داشته باشد .

همان‌طور که می‌دانید امروزه برای چسباندن کاشی‌ ها دیگر از انواع سیمان‌ ها و گچ‌ها استفاده نمی‌کند زیرا زمانی‌ که آب به روی کاشی‌ها ریخته می‌شود سبب ترک خوردن سیمان‌ها و گچ‌ها می شود و  بنابراین سبب تخریب کاشی‌هایی که در ساختمان‌سازی و دیگر مکان ها  استفاده شده‌است می‌شود بنابراین باید از چیزی استفاده شود که مقاومت کاشی‌ها را در برابر این نوع خرابی‌ها بالا ببرد .

سیلیس میکرونیزه و چسب کاشی :

یکی از این مهم ترین علت استفاده‌ چسب کاشی این می‌باشد که از سیلیس میکرونیز تهیه می‌شود سیلیس میکرونیزه نیز به چسب خاصیت مقاومت بالا و ماندگاری بالا می‌دهد و مقاومت آن را در برابر آب و دیگر مواد شیمیایی بالا می‌برد .

مقاومت چسب کاشی با سیلیس میکرونیزه :

چسب کاشی همان‌طور که گفته شد به‌علت داشتن سیلیس پودری در برابر آب و مواد شیمیایی مقاومت کاشی را بالاتر می‌برد زمانی‌که ما برای چسباندن کاشی‌ها از چسب کاشی استفاده می‌کنیم سبب می‌شود تا زمانی‌که آن‌ها را با آب و مواد شوینده دیگری شست و شو می‌دهیم مقاومت آن‌ها حفظ شود و باعث ترک خوردن و خرابی نشود .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در کشاورزی

زیرا برخی از کاشی‌ها در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود یا در کف رستوران‌ها و یا در هر ساختمان‌سازی استفاده می‌شود و امکان تماس با آب و مواد شیمیایی را دارد بنابراین نگرانی شما را از بابت خراب شدن و از بین رفتن کاشی‌ها و از بین رفتن کاشی‌ها برطرف می‌کند .

کاشی‌ها زمانی‌که در ساختمان‌سازی و یا رستوران‌ها و دیگر مکان‌ها استفاده می‌شود برای مدت طولانی باید کارایی داشته باشد و زمانی‌که شما از چسب کاشی استفاده می‌کنید باعث می‌شود مقاومت کاشی‌ها بالا برود .

ماندگاری بالا با سیلیس میکرونیزه :

علاوه‌بر آن و مهم‌ترین آن این است که ماندگاری بالایی دارد که این ماندگاری بالا سبب شده تا شما دیگر هزینه های اضافه ای نداشته باشید و مجبور به تعمیر آسیب دیدگی ها نباشید .

چسبندگی بالا با سیلیس میکرونیزه :

علاوه بر مقاومت و ماندگاری بالا ، خاصیت چسبندگی دارد که این خاصیت را سیلیس میکرونیزه به چسب کاشی می دهد و چسبندگی خود را در دراز مدت  از دست نمی‌دهد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg

کاربرد :

– مکان های داخلی برای اجرای افقی و عمودی
– امکان نصب کاشی از بالا به پایین در سطوح عمودی ( با لغزش کنترل شده )
– مناسب جهت سرویس های بهداشتی ، حمام و آشپزخانه ، نصب کاشی بر روی کاشی قدیمی و سطوح بتنی

چسب کاشی حاوی سیلیس میکرونیزه و کاشی های قدیمی :

یکی از ویژگی‌هایی که چسب کاشی دارد این است که کاشی‌های قدیمی که توسط سیمان‌ها و گچ‌ها چسبانده شده‌است و به هر علتی از بین رفته است را می‌توان توسط چسب کاشی ترمیم و تعمیر کرد و به‌جای سیمان قدیمی از چسب کاشی برای مقاومت و نگهداری آن استفاده کرد .

بیشتر بخوانید:  مرکز سیلیس میکرونیزه ایران

دیگر کاربرد اساسی چسب کاشی حاوی سیلیس میکرونیزه :

علاوه‌بر این‌که چسب کاشی بر روی خود کاشی‌ها اثر می‌گذارد بر روی بلوک‌ها و بتن‌ها و سرامیک‌ها هم تاثیر دارد و سبب چسبیدن آن‌ها می‌شود و همچنین تمام ویژگی‌هایی که سیلیس میکرونیزه برای خود کاشی ایجاد می‌کند برای سرامیک و بتن‌ها و بلوک‌ها هم ایجاد می‌کند و آن‌ها را محکم می‌چسباند و مقاومت و استحکام آن‌ها را نیز تامین می‌کند و باعث می‌شود که دیگر از سیمان و گچ برای چسباندن و نگهداری و ساختن ساختمان‌ها و دیواره های ساختمان ها از آن‌ها استفاده نشود و چسب کاشی به دلیل تمام ویژگی‌های بالایی که سیلیس میکرونیز به آن می‌دهد جایگزین این صنعت می‌شود .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه :

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat