سیلیس میکرونیزه در صنعت شیشه سازی - سیلیس میکرونیزه

سیلیس میکرونیزه در صنعت شیشه سازی :

همانطور که می دانید سیلیس رد اکثر صنعت ها نقش به خصوصی دارد و می تواند روی انواع صنعت ها تاثیر بگذارد و ویژگی های آن صنعت اعم از مقاومت و استحکام را بالا ببرد . یکی از استفاده های پرکاربرد از سیلیس میکرونیزه که با استفاده از مقدار بالایی سیلیس پودری است به گونه ای بیشترین ماده تشکیل دهنده آن سیلیس پودری است صنعت شیشه سازی می باشد .

شیشه یکی از صنعت های پرکاربرد در زندگی عموم است که به صورت روزمرگی از آن استفاده دارد بنابراین مرغوب بودن و خالص بودن سیلیس پودری و همچنین بالا بودن درجه کیفی سیلیس میکرونیزه از اهمیت بالایی در این صنعت شیشه سازی برخوردار است .

سیلیس میکرونیزه در صنعت شیشه سازی

صنعت شیشه سازی :

شیشه یک جامد اَریخت ( غیر بلوری ) یا آمورف است ، که کاربرد های وسیع عملی ، فنی و زینتی دارد . شیشه‌ها معمولاً با خنک کاری ناگهانی شکل مذاب آن ساخته می‌شوند . معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شیشه شناخته شده ، « شیشه سیلیکاتی » می‌باشد که از « سیلیکا » ، ماده پایه ای ماسه تشکیل شده‌است .

نکته حائز اهمیت این است که سیلیس میکرونیزه چند حالت دارد که هر کدام از این حالت ها به نام منحصری خود شناخته شده است که یکی از این حالات سیلیکا می باشد که در صنعت شیشه سازی استفاده بالایی دارد .

شیشه آهک سود دار ، که حاوی حدود ۷۰٪ سیلیس است ، حدود ۹۰٪ شیشه تولید شده در جهان را به خود اختصاص می‌دهد و وقتی گفته می‌شود « شیشه » معمولاً منظور همین نوع شیشه است .

سیلیس امورف در صنعت شیشه سازی :

آمورف یکی از انواع سیلیس ها می باشند که به دلیل حرارت زیاد ساختمان آن ها بی شکل و قاعده می شود و می شکند . بعد از تغییر شکل ، سیلیس ترد و نرمی به وجود می آید که به آن امورف گفته می شود . سیلیس آمورف فقط تحت دمای بالا به وجود می آید .

همانطور که می دانید سیلیس میکرونیزه در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد از طرفی صنعت شیشه سازی در حرارت بسیار بالایی تولید می شود و با حرارت بالایی سر و کار دارد بنابراین بیشترین مواد اولیه صنعت شیشه را سیلیس میکرونیزه در بر می گیرد که به سیلیس امورف شناخته شده است .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه برای صنعت کاشی و سرامیک

سیلیس امورف و کریستال هر دو در حرارت بالایی تولید می شود ک از آنجایی که کریستال قالب و شکلی مانند شیشه دارد ممکن است شما را به اشتباه بیندازد . کریستال نوع شیشه ای جداست که در حرارت دیگری و با قالب های دیگری تولید می شود اما دارای سیلیس میکرونیزه می باشد اما برای صنعت شیشه سازی از سیلیس امورف استفاده می کنند و با این نوع سیلیس میکرونیزه تولید می کنند .

سیلیس میکرونیزه در صنعت شیشه سازی

برای اطلاع بیشتر از تفاوت میان سیلیس امورف و کریستال این موارد را برای شما بازگو می کنیم :

تفاوت میان سیلیس امورف و کریستال :

• دارای ساختار سه بعدی منظم با عنوان شبکه بلوری باشند که در این صورت به آن جامد کریستالی می گویند .
• بدون هیچ نظم خاصی در کنار یکدیگر باشند که فاقد هر نوع شبکه بلوری است در این صورت به آن ماده امورف می گویند .

شیشه انواع مختلفی دارد که توسط سیلیس میکرونیزه با در صد بالا هر کدام مورد استفاده قرار می‌ گیرد و هر کدام در صنعت خاصی استفاده می شود اما علت این نوع های مختلف به دلیل وجود سیلیس میکرونیزه با توجه به مقدار استفاده شده هم می باشد .

انواع صنعت شیشه سازی از سیلیس میکرونیزه :

  • شیشه رنگی
  • شیشه ضد آتش ( پیرکس )
  • شیشه مسطح
  • شیشه دو جداره ( مضاعف )
  • شیشه سکوریت
  • شیشه نشکن

شیشه یکی از صنعت های مهم در کشور است که در مکان های مختلف ، صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی بسیار بالایی دارد بنابراین نیاز به مواد اولیه با عملکرد و کارایی بالایی دارد .

کاربرد های صنعت شیشه سازی :

  • شیشه سکوریت برای پنجره
  • شیشه سکوریت در صنعت ساختمان
  • شیشه نشکن در مناطق مرطوب ساختمان
  • موارد مصرف شیشه میرال
  • شیشه نشکن در پله های استیل
  • معماری
  • خودروسازی
  • داروسازی
  • خودروسازی
  • صفحه نمایش
  • ساخت و ساز
  • لوازم خانگی
  • استفاده های تجاری
بیشتر بخوانید:  هرآنچه باید از سیلیس کف پوش و کاربردهای آن بدانید

سیلیس میکرونیزه در صنعت شیشه سازی

شیشه علاوه بر اینکه وظیفه تامین ایمنی ، تامین نور ، عایق گرمایی – سرمایی دارد باید در برابر این موارد و مواردی دیگر مقاومت و استحکام خود را حفظ بکند که سیلیس میکرونیزه این ویژگی ها را به صنعت شیشه ها می‌ دهد .

نکته قابل توجه این است که سیلیس میکرونیزه خاصیت کشسانی هم به صنعت شیشه سازی می دهد و باعث می شود که مقاومت آن در برابر هر گونه ضربه بالا تر ببرد .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس میکرونیزه و سیلیس امورف توانسته است سیلیس پودری مرغوب با درجه کیفی بالا تولید کند و بسته بندی کند و به بازار ارائه کند و باعث شده تا در صنعت شیشه سازی هم ایفای نقش کند و با تولید سیلیسی مرغوب اعتماد شما را جلب کند .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

4.9/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat