سیلیس میکرونیزه در خمیر دندان

سیلیس میکرونیزه در خمیر دندان

 

سیلیس پودری توسط سنگ معدن سیلیس استخراج می شود و توسط انواع آسیاب ها به ریز دانه های متنوعی تبدیل می شود که در هر صنعت کاربرد به خصوص خودش را دارد و به دلیل کیفیت و کارایی و عملکرد بالایی این پودر امروزه در اکثر صنعت ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 

سیلیس و خمیر دندان

 

در ساخت خمیر دندان به عنوان ساینده استفاده می شود زیرا  سیلیس پودری از آن جایی که خاصیت لکه زدایی و جرم زدایی بالایی دارد سبب شده تا در ترکیب خمیر دندان ها استفاده به خصوص خودش را داشته باشد و سبب شود تا کارایی خمیر دندان را بالا تر ببرد .

 

علاوه بر خاصیت لکه زدایی که دارد چون مینای دندان و جلای دندان را حفظ می کند و روی دندان خش هایی ایجاد نمی کند سبب شده تا محبوبیت این پودر بیشتر بشود .

 

علاوه بر خاصیت سایندگی یا همان لکه زدایی که به خمیر دندان ها می‌ دهد موجب می شود تا غلظت خمیر دندان هم بالا تر برود .

 

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

 

جرم هایی که بر روی پلاک دندان می چسبند قاعدتا با خود مسواک و مواردی دیگر قابل شست و شو و برطرف کردن نیست اما خمیر دندان های حاوی سیلیس پودری سبب شده است تا در موارد که به نحوه منحصر به فردی عمل کند و همان طور که در بالا گفته شد به مینای دندان و زیبایی و جلای آن هم آسیبی نمی رساند .

 

سیلیس پودری علاوه بر خاصیت جرم زدایی و جلوگیری از خش و آسیب دهی به دندان به دلیل ویژگی های دیگری مانند ماندگاری بالا و مقاومت باعث می شود تا اسکلت دندان ها هم مقاوم تر شود و شست و شو با این خمیر دندان های حاوی سیلیس پودری تمام این ویژگی ها را برای شما ایجاد می کند .

 

قطر  و اندازه سیلیس پودری در خمیر دندان

 

سیلیس پودری درون خمیر دندان به نحوی نیست که زیر دندان مانند نمک حس شود یا با کشیدن بر روی دندان این پودر ها درون خمیر دندان حس شود بلکه به صورتی است که مخلوطی از همان مواد اصلی سازنده خمیر دندان به شمار می آید.

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در صنعت سیلیکا

 

یعنی اینکه توسط آسیاب مورد نظر و مناسب سنگ معدن سیلیس را به حالت پودر با قطر های بسیار کوچک ( میکرون ) در می آوردند و به اجزای اصلی سازنده خمیر دندان اضافه می کنند و این ویژگی های جدید را به خمیر دندان می دهد .

 

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/2-1.jpg

 

میزان سایندگی

 

درجه غلظت و میزان سایندگی در خمیر دندان بسته به میزان استفاده سیلیس پودری در خمیر دندان دارد که میزان در صد استفاده سیلیس پودری کمترین ان 10% و بیشترین ان 50 % است که این درصد میزان سایندگی خمیر دندان را مشخص می کند و بر اساس میزان ساینذگی مد نظر در صدی سیلیش پودری را اضافه می کنند .

 

نکته قابل توجه این  است که چه میزان کم استفاده از سیلیس چه میزان زیاد سبب از بین رفتن دندان نم شود و در صد سایندگی در صد سایش دندان شما نیست میزان از بین بردن جرم دندان هاست بنابراین هیچ نگرانی را برای مصرف کننده ایجاد نمی کند .

 

در حال حاضر ساینده های معمولی مورد استفاده در صنایع خمیر دندان عبارتند از کلسیم هیدروژن فسفات ، سیلیس رسوب شده ، هیدروکسید آلومینا ، پیرو فسفات کلسیم و غیره. ساینده های رایج معمول کربنات کلسیم ، کربنات کلسیم سنگین ، کربنات منیزیم و غیره هستند . که تمام این موارد مقاومت دندان را بالا برده و جرم زدایی بالایی به خمیر دندان می دهد .

 

واکنش پذیری سیلیس در خمیر دندان

 

ما در روزمرگی خود از انواع مواد غذایی و ادویه جات ها و خیلی موارد دیگر استفاده می کنیم بنابراین باید مواد اولیه خمیر دندان به طوری باشد که واکنش پذیری با هیچ نوع مواد غذایی نداشته باشد.

 

سیلیس پودری جز مواد اصلی تشکیل دهنده خمیر دندان استفاده می شود و هیچ گونه واکنش پذیری با هیچ گونه مواد غذایی ندارد و سبب تمیز شدن و زدودن آنها از روی دندان ها می‌ شود و این ماده به طوری تهیه شده است که با مخلوط شدن با آب معدنی یا بزاق دهان هیچ آسیبی و خطری برای بدن شما ایجاد نمی کند و ایمنی بدن شما حفظ می شود .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه سفید

 

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s4.jpg

 

حال لازم به ذکر است که سیلیس پودری استفاده شده در مواد اولیه این محصول خیلی مهم است زیرا باید از خالصی آن اطمینان حاصل کنید تا بتواند ویژگی های بالا را به شما و بدهد و خطری برای شما نداشته باشد .

ساختار و اندازه ذرات سیلیس را می توان با شرایط واکنش کنترل کرد که این امر نیز قدرت اصطکاک سیلیس را کنترل می کند. تهیه خمیردندان با قدرت تمیز کردن مناسب و بدون آسیب به عاج مناسب است.

 

 

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس پودری با قطر مناسب این صنعت سبب شده تا نگرانی های شما بابت ایجاد انواع خطر ها را رفع کند زیرا پودری خالص و قابل اطمینانی با ضمانت کامل را به شما عرضه می گرداند .

 

 

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat