سیلیس میکرونیزه در آب استخر-سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس پودری در آب استخر

سیلیس پودری از سنگ معدن سیلیس استخراج شده و در آزمایشگاه های مخصوص و مناسب خود نا خالصی ها را از بین می برند و سیلیس خالص را تهیه و در درجه های خلوص مختلف و در کیفیت و در درجه کیفی های مختلفی تولید می کنند.

همان طور گفته شده است سیلیس را پس از از بین بردن ناخالصی ها در آسیاب های مختلف به دانه های مختلف با اندازه و قطر های مختلف تولید می کنند برای تصفیه آب های استخر ها از سیلیس شنی استفاده می کنند تا بتوانند به طور کامل املاح و آلودگی های آب را از بین ببرند و از ورود آنها به آب استخر جلوگیری کنند .

همانطور که می دانید بعد از آب مصرفی و آشامیدنی مهم ترین مکانی که باید آب آن کاملا سالم و بهداشتی و تصفیه شده باشد آب استخر ها می‌ باشد آب استخر ها باید به گونه ای تمیز و تصفیه شود که هیچ گونه املاح و باکتری و میکروبی درون آن نباشد .

امروزه به دلیل افزایش نوع باکتری ها و ویروس ها تصفیه آب استخر ها بزرگترین دغدغه برای صاحبان استخر ها و افرادی که به استخر علاقه دارند شده است اما سیلیس پودری با تمام ویژگی های منحصر به فرد دیگری که دارد در اینجا هم ایفای نقش دارد و سبب می شود تا تصفیه آب صورت بگیرد .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s4.jpg

تصفیه آب توسط سیلیس پودری

سیلیس دانه بندی شده در اندازه های مختلف تولید می شود و  به عنوان تصفیه آب شنی از آن استفاده می شود که این شن های سیلیسی درون تصفیه آب ها قرار داده می شود و هنگام عبور آب از آنها آب تصفیه می شود .

حال برای استخر ها به گونه ای از این تصفیه آب های سیلیس شنی استفاده می شود که سبب جلو گیری از ورود املاح و دیگر موارد مضر می باشد .

بیشتر بخوانید:  کاربردهای سیلیس میکرونیزه

سیلیس شنی

سیلیس شنی همان سیلیس پودری است تنها تفاوت آنها در ابعاد سیلیس شنی است زیرا نحوه تهیه و تولید و حتی نحوه عملکرد و نوع عملکرد آن و تمام ویژگی های سیلیس پودری را دارد و تنها تفاوت آنها در اندازه و قطر آن است .

سیلیس میکرونیزه پودری در ابعاد میکرون تولید می شود اما سیلیس شنی اندازه آنها بزرگتر است و حالت شن را دارد اما از جنس سیلیس است  شن های سیلیس هم ابعاد کوچک و بزرگ دارد که زمانی که در قسمت ورودی آب هایی که به استخر ریخته می شود قرار می دهید سبب تصفیه آب و جلوگیری از املاح و آلودگی های آب  ورودی به استخر ها می‌ شود .

سیلیس فیلتر شنی

این نوع سیلیس های میکرونیزه مورد استفاده برای تصفیه آب ورودی به استخر ها را  سیلیس فیلتر شنی گفته می شود که در لوله های ورودی آب استخر قرار می دهند .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/2-1.jpg

درجه کیفی سیلیس شنی

چون این نوع سیلیس شنی برای تصفیه آب استفاده می شود باید از درجه بالای در صد خلوص و کیفیت بالا این نوع سیلیس تولید شود تا کارایی و عملکرد درست را داشته باشد
می‌ توان گفت امروزه با وجود تصفیه هایی که تولید می شود نمی توان اطمینان کامل کسب کرد تا تمام املاح و آلودگی های آب را از بین ببرد اما سیلیس شنی و تصفیه هایی که با سیلیس شنی تولید و تهیه می شود و از آن جایی که با کیفیت و در صد خلوص بالایی هم تهیه می شود می تواند به خوبی باعث از بین بردن املاح و آلودگی های آب بشود.

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید سیلیس پودری در صنعت تولید تصفیه آب موفق شده است تا بتواند کارایی مناسب و کامل را برای تصفیه آب ها ایجاد کنند و از آنجایی که شرکت کاملا گسترده ای است در تولید این نوع سیلیس هم موفق بوده و درخشیده است .

بیشتر بخوانید:  سیلیس شوینده ها

اگر شما به دنبال بهترین سیلیس شنی هستید تا بتواند با درصد بالایی سبب از بین آلودگی ها و املاح آب بشود سیلیسی است که تهیه شده از این شرکت می باشد و با خریداری سیلیس شنی از شرکت سیلیس میکرونیزه همدان تصفیه آب استخر های خودتان را تضمین کنید .

اگر دقت کرده باشید لوله هایی که درون استخر ها کار گذاشته اند آب در حال گردش است و این گردش بابت این است که آب درون استخر همیشه در حال تصفیه باشد تا آب را از وجود هر نوع آلودگی پاک کند .

درون این لوله ها این تصفیه های سیلیس شنی را قرار می دهند تا هنگام گردش آب ، آب درون استخر تصفیه شود و هر چه مقدار و کیفیت این شن ها بیشتر و بالا تر باشد تصفیه آب بهتر است .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

4.9/5 - (62 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat