سیلیس فوق ممتاز

سیلیس فوق ممتاز - خرید سیلیس فوق ممتاز
سیلیس فوق ممتاز - خرید سیلیس فوق ممتاز

سیلیس فوق ممتاز

_

سیلیس فوق ممتاز دارای دانه بندی دقیق و کیفیتی بی نظیر و از لحاظ ظاهری و رنگی ، سفید ترین و خالص ترین نوع سیلیس و با خلوص 99/9 درصد می باشد که در صنایع مخصوص به خود کاربرد دارد. اصلی ترین کاربرد سیلیس فوق ممتاز در ساخت شیشه های مرغوب و کریستال می باشد.

سیلیس فوق ممتاز با توجه به خلوص 99/9 درصد و کیفیت بسیار بالا مخصوص تولید بلور می باشد. سیلیسیم دی‌اکسید یا همان سیلیس (با ترکیب شیمیایی SiO۲) پایه‌ای‌ترین مادهٔ سازندهٔ شیشه می باشد. صنایع بلور و شیشه اصلی ترین مصرف کنندگان سیلیس فوق ممتاز به شمار می روند. شرکت سیلیس همدان تولید کننده سیلیس  با دانه بندی دقیق و کیفیت بسیار بالا در استان همدان می باشد.

خرید سیلیس فوق ممتاز شکری

_

همانطور که گفته شد از سیلیس فوق ممتاز شکری در صنایع کریستال و بلور سازی استفاده می شود. از جمله دلایل استفاده فراوان سیلیس فوق ممتاز در صنایع بلور و کریستال می توان به دانه بندی دقیق و درجه خلوص فوق العاده سیلی فوق ممتاز اشاره کرد. علاوه بر سیلیس فوق ممتاز در صنایع شیشه و بلورسازی از سیلیس میکرونیزه هم استفاده می شود.

کاربرد سیلیس فوق ممتاز در صنایع

_

از جمله کاربرد فراوان سیلیس فوق ممتاز شکری در صنایع مختلف می توان به استفاده از سیلیس فوق ممتاز در شیشه ، کریستال ، بلور و جام اشاره نمود که جرء اصلی ترین صنایع مورد استفاده از سیلیس فوق ممتاز شکری می باشند.

سیلیس فوق ممتاز در پتروشمی

_

سیلیس فوق ممتاز به طور گسترده ای در تصفیه و پردازش گاز طبیعی و پتروشیمی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در درجه اول برای از بین بردن ناخالصی ها و رطوبت موجود در نفت خام و محصولات پتروشیمی استفاده می شود. ژل سیلیکا گرانول و مهره ای رایج ترین اشکال ژل سیلیس (سیلیس فوق ممتاز) در صنعت پتروشیمی است.

سیلیس فوق ممتاز صادراتی

_

سیلیس فوق ممتاز به دلیل داشتن درجه خلوص بالا ( بالای 99 درصد ) یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای صادرات می باشد. از جمله کاربرد های سیلیس فوق ممتاز صادراتی میتوان به بلور و کریستال فوق سفید و صنایع حساس به مقادیر آنالیز همچون پالایشگاه ها و پتروشیمی ها اشاره نمود.

کاربرد سیلیس فوق ممتاز در تولید کامپوزیت

_

کامپوزیت‌ها موادی هستند که از ترکیب دو یا چند متریال گوناگون ساخته می‌شوند اما مانند آلیاژهای فلزی با هم کاملا ترکیب نشده و هر بخش ماهیت اصلی خود را در متریال جدید حفظ می‌کند. کاربرد سیلیس فوق ممتاز در صنایع تولید کامپوزیت‌ها، بسیار بالا است و کارایی این مواد را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. اضافه کردن سیلیس پودری میکرونیزه، می‌تواند توانایی مقاومت کامپوزیت‌ها را برابر خوردگی، سرما و گرما، سایش و نفوذ آب را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

کاربرد سیلیس فوق ممتاز

_

کاربرد سیلیس فوق ممتاز در بلور و کریستال

سیلیس کریستالی یک ماده معدنی رایج است که در پوسته زمین یافت می شود. موادی مانند ماسه ، سنگ ، بتن و ملات حاوی سیلیس کریستالی هستند. همچنین برای ساخت محصولاتی مانند شیشه ، سفال ، سرامیک ، آجر و سنگ مصنوعی استفاده می شود.ماسه سیلیس ، دی اکسید سیلیکون (SiO2) مورد نیاز برای فرمولاسیون شیشه را تأمین می کند ، که سیلیس را جزء اصلی در انواع شیشه های استاندارد و تخصصی می کند. … در شکل پودر شده ، سیلیس آسیاب شده برای تولید عایق فایبرگلاس و تقویت الیاف شیشه مورد نیاز است.سیلیس به اشکال مختلف وجود دارد که می تواند بلوری و غیر کریستالی (بی شکل) باشد. سیلیس کریستالی سخت ، شیمیایی بی اثر و دارای نقطه ذوب بالا است.

کاربرد سیلیس فوق ممتاز شکری در بلور و کریستال

_

شیشه بر پایه دی اکسید سیلیکون ساخته می شود که سیلیس را میتوان منبع اصلی دی اکسید سیلیکون دانست. از انواع سیلیس برای ساخت شیشه تنها می توان از سیلیس فوق ممتاز استفاده کرد. در ساخت شیشه سیلیسی مورد استفاده قرار میگیرد که خلوص بالای 98 درصد را داشته باشد.
سیلیس فوق ممتاز میتواند بهترین انتخاب برای ساخت شیشه باشد زیرا سیلیس فوق ممتاز باعث تامیین نیاز های فیزیکی و شیماییی شیشه می شود.

کاربرد سیلیس فوق ممتاز در شیشه های ساختمانی

_

از جمله محصولات زیر مجموعه شیشه که با سیلیس فوق ممتاز تولید می شود که همانند شیشه اتوموبیل دید مطلوب را فراهم آورد فقط شیشه های ساختمانی می باشند. در تولید شیشه های ساختمانی از ماسه سیلیس با کیفیت بالا استفاده می شود تا بتوانند انتقال نور و حرارات را بدون آسیب رساندن به ایمنی برآورده کنند.

کاربرد سیلیس فوق ممتاز در بلور و کریستال - سیلیس میکرونیزه همدان
کاربرد سیلیس فوق ممتاز در بلور و کریستال - سیلیس میکرونیزه همدان
کاربرد سیلیس فوق ممتاز در بلور و کریستال - سیلیس میکرونیزه همدان
کاربرد سیلیس فوق ممتاز در بلور و کریستال - سیلیس میکرونیزه همدان
8
کاربرد سیلیس فوق ممتاز در بلور و کریستال - سیلیس میکرونیزه همدان

سیلیس فوق ممتاز در شیشه سازی

_

سیلیس فوق ممتاز با توجه به داشتم خلوص بالا (99/9 درصد) و کیفیت عالی در صنایع شیشه سازی بخصوص بلور و کریستال کاربرد فراوانی دارد. شرکت سیلیس همدان سیلیس ممتاز و فوق ممتاز دانه بندی شده را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به خریداران عرضه میکند.

شیشه سازی با سیلیس فوق ممتاز

_

شیشه سودا آهک ، حاوی حدود 70٪ سیلیس ، حدود 90٪ شیشه های تولیدی را تشکیل می دهد. اصطلاح شیشه ، در استفاده عمومی ، اغلب فقط برای اشاره به این نوع مواد استفاده می شود. ماسه سیلیس ، دی اکسید سیلیکون (SiO2) مورد نیاز برای فرمولاسیون شیشه را تأمین می کند ، که سیلیس را جزء اصلی در انواع شیشه های استاندارد و تخصصی می کند. … در شکل پودر شده ، سیلیس آسیاب شده برای تولید عایق فایبرگلاس و تقویت الیاف شیشه مورد نیاز است.

قیمت سیلیس فوق ممتاز در شرکت سیلیس همدان

_

با توجه به نوسان شدید قیمت در بازار برای اطلاع از قیمت بروز سیلیس فوق ممتاز شما خریدران عزیز می توانید با شرکت سیلیس همدان تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای دریافت قیمت سیلیس فوق ممتاز شکری با شماره 09183511076 تماس حاصل فرمایید.

خرید سیلیس فوق ممتاز

_

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس درجه یک ، سیلیس میکرونیزه ، سیلیس دانه بندی و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان شما میتوانید برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید جهت خرید سیلیس میکرونیزه با ما در تماس باشید.

کاربرد سیلیس فوق ممتاز

_

سیلیس فوق ممتاز کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد مانند: سیلیس در تصفیه آب ، سیلیس درشیشه سازی ، سیلیس در رنگ سازی و چسب ، سیلیس در صنعت فولاد ، سیلیس در صنعت لعاب سازی ، سیلیس در مواد اولیه کاشی و سرامیک ، سیلیس در کود در صنعت کشاورزی ، تولید فروسیلیس ، سیلیس در تصفیه استخر ، سیلیس در لاستیک سازی ، سیلیس در صنایع بهداشتی و … که در تصاویر زیر میتوانید دیگر کاربرد های سیلیس فوق ممتاز را مشاهده نمایید.

 

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat