سیلیس سندبلاست چیست؟ - سیلیس میکرونیزه همدان

حتما برای شما سوال است که سیلیس سند بلاست چیست؟ سندبلاست می تواند رنگ ، زنگ زدگی و بقایای ناشی از اکسیداسیون را از مواد به سرعت و به طور موثر حذف و پاک نماید. همچنین سندبلاست می تواند برای تغییر وضعیت سطح فلز ، مانند از بین بردن خط و خش یا ریخته گری ، مورد استفاده قرار گیرد. سندبلاست به عنوان یک روش تمیز کردن بیش از صد سال است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد سندبلاست چیست؟

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/09/6556.jpg

سندبلاست بهترین روش برای حذف رنگ از روی تمام سطوح می باشد به این فرآند سندبلاست گفته می شود. روش سندبلاست نسبت به سایر روش ها بسیار پر زحمت است ، اما به شما این امکان را می دهد در مدت زمان بسیار کوتاه تری به نتایج دلخواه برسید. سیلیس که از فرآیند سندبلاست حاصل می شود را سیلیس سند بلاست می گویند. انفجار ساینده بیشتر به عنوان سندبلاست شناخته می شود ، زیرا ماسه سیلیس معمولاً به عنوان ساینده استفاده می شود.

سیلیس سندبلاست چیست؟

سندبلاست در اصطلاح واقعی خود استفاده از ماسه سیلیس به عنوان ماده ساینده است. دی اکسید سیلیکون (SiO2) که با نام سیلیس نیز شناخته می شود، یک ترکیب طبیعی است که از دو ماده فراوان روی زمین تشکیل شده است. سیلیسیم (Si) و اکسیژن (O2) مواد تشکیل دهنده سیلیس می باشند. دی اکسید سیلیکون اغلب به شکل کوارتز شناخته می شود. پوسته زمین شامل 59 درصد سیلیس است. بیش از 95 درصد سنگ های شناخته شده روی کره زمین را نیز سیلیس تشکیل می دهد.

کاربرد سیلیس سندبلاست

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/09/656.jpg

همانطور که در مقالات قبلی سایت سیلیس میکرونیزه همدان اشاره شد سیلیس کاربرد های فراوانی مانند: تصفیه آب ، ساخت شیشه و جام ، لعاب سازی ، مجسمه سازی ، رنگ سازی ، ساخت چسب کاشی و سرامیک و … را دارد. امروز برای شما چند نمونه از کاربرد سیلیس سندبلاست را آماده کرده ایم که باهم برسی میکنیم.

  • زنگ زدایی، ماسه زدایی، رنگ برداری از سطوح
  • ضمخت کردن قطعات برای لعاب کاری
  • مات کردن و تمیز کردن قطعات
  • رسوب زدایی

همانطور که دیدید از سیلیس سندبلاست برای ماسه زدای ، زنگ برداری سطوح ، مات کردن قطعات ، رسوب زدایی و تمیز کردن قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربرد های سیلیس سندبلاست میتوان به حک کردن نقش و نوشته مختلف روی سطوح شیشه ای ، چوبی ، فلزی کاشی و سرامیک اشاره کرد. همچنین از سیلیس سندبلاست در زبر کردن سطوح قطعات برای بهتر و بهینه تر شدن فرآند لعاب کاری و تفلون کاری استفاده می شود. اگر بخواهیم کاربرد دیگری از سیلیس سندبلاست را برسی کنیم میتوانیم به مات و تمیز کاری انواع قالبهای صنعتی نیز اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در صنعت اتش نشانی

وسیله های مورد نیاز برای سندبلاست

  • دیگ سندبلاست
  • کمپرسور باد
  • شلنگ
  • کلاه سندبلاست
  • نازل سندبلاست

باید بدانید که کلیه لوازم و وسیله های سندبلاست شامل دیگ های سندلاست در سایز و ابعاد مختلف می باشد، همراه با نازل های سندبلاست و شلنگ های مربوطه برای ساخت کابین سند بلاست.

سیلیس چه کاربردی دارد ؟

سیلیس کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد از جمله استفاده از آن به عنوان افزودنی غذایی ، به عنوان مثال ، ماده ضد جوش ، به عنوان وسیله ای برای شفاف سازی نوشیدنی ها ، کنترل ویسکوزیته ، به عنوان عامل ضد کف ، اصلاح کننده خمیر و به عنوان یک داروی کمکی در داروها و ویتامین ها.

سیلیس چه کاربردی دارد ؟

سیلیس کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد از جمله استفاده از آن به عنوان افزودنی غذایی ، به عنوان مثال ، ماده ضد جوش ، به عنوان وسیله ای برای شفاف سازی نوشیدنی ها ، کنترل ویسکوزیته ، به عنوان عامل ضد کف ، اصلاح کننده خمیر و به عنوان یک داروی کمکی در داروها و ویتامین ها.

خرید سیلیس سند بلاست همراه با قیمت سیلیس سندبلاست

استفاده از سیلیس سندبلاست در فرآیند سندبلاست باتوجه به جنس و ضخامت لایه مورد نظر تفاوت دارد. بطور میانگین و حدودی در فرآیند سندبلاست سیلیس در هر متر مربع ۱۵کیلوگرم مورد مصرف قرار میگیرد. شما میتوانید برای مشاوره و خرید سیلیس سندبلاست با شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه سفید همدان در تماس باشید تا مشاورین فروش ما بهترین راهنمایی را برای شما خریداران عزیز به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  کاربرد سیلیس درجه یک در تصفیه آب

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس میکرونیزه ، سیلیس دانه بندی و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان شما میتوانید برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید جهت خرید سیلیس میکرونیزه با ما در تماس باشید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat