سیلیس میکرونیزه برای صنعت بتن سازی-سیلیس میکرونیزه

سیلیس میکرنیزه برای صنعت بتن سازی

معدن سیلیس سر شار از سیلیس است که پس از استخراج به آزمایشگاه های مخصوص می برند و ناخالصی های آن را از بین برده سپس توسط انواع آسیاب به اندازه ها و قطر های مناسب هر صنعت تولید می کنند و در مش های مختلف تولید و بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می کنند .
سیلیس پودری ویژگی ها و خاصیت های زیادی به مواد اصلی هر صنعت می دهند به گونه ای که جز مواد  اصلی آن صنعت به حساب می آید .

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

طرز تهیه بتن

بتن ماده ایی بسیار مستحکم می باشد که مقاومت فشاری مطلوبی دارد. مواد تشکیل دهنده بتن به صورت زیر است :

• سنگدانه ( شن و ماسه )
• سیمان
• آب
• افزودنی های مجاز
•  میکرو سیلیس

برای تهیه و ساخت بتن لازم است که تمامی موارد ذکر شده با یک دیگر ترکیب شوند اما باید بدانید که عیار بتن و میزان ترکیب این مواد در درست کردن بتن تأثیر بسزایی دارد و باید نسبت ترکیب آن ها با یک دیگر حفظ شود .

افزودن میکرو سیلیس به مخلوط بتن باعث می گردد Sio2 فعال آن با محلول هیدروکسید کلسیم  Ca(OH)2  آزاد  موجود  در منافذ موئین بتن ترکیب گردد و کریستال سیلیکات کلسیم نامحلول تولید نماید  و  در نهایت باعث تراکم ساختار خمیر سیمان و کاهش نفوذپذیری و افزایش مقاومت فشاری ، الکتریکی ، خمشی و کششی بتن ، افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش ، کاهش مقابل توجه نفوذ پذیری ، جلوگیری از نفوذ یون کلر ، سولفات ها و سایر مواد شیمیایی مخرب به داخل بتن گردد .

اندازه مش های سیلیس پودری برای صنعت بتن

چون بتن برای ساختمان سازی استفاده می شود و حالت اولیه بتن ها پودری هستند بنابراین باید پودر سیلیس مش دانه ها هم بسیار کوچک و باید در اندازه میکرون باشند و با افزودن به مواد اصلی خاصیت ها را به آن مواد بتن می دهد .

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه در صنعت چسب کاشی

سیلیس در صنعت بتن

هنگامی که سیلیس پودری را درون مواد اولیه اضافه می کنند سبب ایجاد خاصیت هایی اعم از

  • ماندگاری طولانی
  • استحکام
  • چسبندگی بین ذرات
  • بالا رفتن مقاومت آن در برابر هر نوع آسیب دیدگی

بتن به دلیل خواص بالا که ذکر شده در بسیاری از مکان ها نقش دارد و تمام خواص بالا را فقط فقط به دلل وجود پودر میکرو سیلیس است .

موارد  مصرف

• اجرای بتن در سواحل دریا ، اسکله ها و پل ها
• ساخت بتن های با مقاومت بالا
• یاخت بتن سدها ، کانال ها ، تونل ها ، مخازن و منبع آب
• کف سازی و نما سازی
• ساخت بتن های در معرض خوردگی و…….
• مناسب برای استفاده در کلیه المان های سازه ای
• مناسب برای تولید بتن متراکم و نفوذ ناپذیر
• تولید بتن توانمند با خواص میکانیکی بالا

بتن چون جز مصالح سختی هستند در بسیاری از موارد استفاده می شود که علت این سخت بودن بتن سیلیس پودری است که در صنعت بتن به اسم میکرو سیلیس از آن یاد می شود که در بسته بندی های مخصوص ارائه می گردد .

اثرات میکرو سیلیس در بتن

– افزایش مقاومت فشاری وکششی وخمشی بتن
– افزایش خواص الکتریکی بتن
– ممانعت از خوردگی آرماتورها
– افزایش مقاومت فرسایشی بتن
– کاهش میزان مصرف سیمان در بتن
– کاهش در پتانسیل واکنشهای قلیایی سنگدانه
– محافظت ازبتن در برابر حملات مواد شیمیایی
– افزایش دوام وپایایی دربتن
– افزایش روان بودن وسهولت اجرا
– افزایش انسجام وکاهش نفوذپذیری بتن
– افزایش تراکم توده دربتن
– جلوگیری از احتمال بروز پدیده سرطان در بتن

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s7-1.jpg

همانطور که در بخش قبلی گفته شد اثرات قابل توجهی را بر روی تمام مصالح ساختمان سازی می گذارد که از بتن استفاده می شود و این امر سبب شده تا استفاده بتن نسبت به قبل چند برابر شود و باید دانست که علت تمام این اثرات سیلیس میکرونیزه است .

بیشتر بخوانید:  کارخانه های تولید سیلیس

از آنجایی که شهر همدان غنی از معدن سیلیس است سبب شده تا شرکت هایی موفق در صنعت تولید سیلیس میکرونیزه ایجاد شود و انواع سیلیس میکرونیزه در درجه کیفی های متنوع و بسته بندی های متنوع تولید و به بازار عرضه می کنند .

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با تولید میکرو سیلیس یا سیلیس میکرونیزه خالص که با آزمایشگاه های مجهز و آسیاب های مدرن سبب شده تا نیاز شما را برای میکرو سیلیس مورد استفاده در صنعت بتن برطرف کند و تمام ویژگی و خواص و اثراتی که در قسمت های قبل گفته شده را به بتن شما بدهد .

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه :

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس ممتاز ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat