درجه کیفی سیلیس میکرونیزه-سیلیس میکرونیزه همدان

درجه کیفی سیلیس میکرونیزه

سیلیس میکرونیزه از سنگ معدن سیلیس حاصل می شود و با انواع اسیاب های مختلف انها را به انداره و قطر مناسب و درجه کیفی مد نظر تبدیل می کنند و ان را الک کرده تا ناخالصی ها را از بین ببرند.

درجه کیفی در سه درجه عرضه می شود

  1. در درجه ممتاز که با درجه خلوص بالای 99 درصد ارائه می شود
  2. در درجه یک که با خلوص بالای 98 درصد ارائه می شود
  3. در درجه ی دو که با خلوص بالای 95 درصد ارائه می شود

ویژگی های سیلیس درجه یک و درجه کیفی بالا شامل

  1. کیفیت عالی
  2. عیار ان 98 درصد به بالا
  3. به صورت دانه بندی و سیلیس پودری و سیلیس میکرونیزه ارائه میگردد

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/momtaz-site2.jpg

کاربرد سیلیس درجه یک با ویژگی های فوق

  1. جهت تصفیه اب
  2. کاشی و سرامیک
  3. ریخته گری
  4. رنگ سازی
  5. افزورنی های بتنی
  6. شیشه سازی
  7. لعاب دهی

در انوع کاربرد های پودر سیلیسی طبق مواردی که باید برای درجه یکی دارا باشد زیرا در صورتی می تواند ویژگی های اعم از : مقاومت – استحکام – شفاف دهی – مات کننده – پوشش دهنده – لعاب دهی – را به محصولات بدهد و سیلیسی درجه یک باشد و از لحاظ درجه کیفی بالا باشد و در صورتی درجه کیفی بالا می رود که هنگام تولید تمام مواردی که برای سیلیس پودری نیاز است انجام شود.

دانه بند و کوبش سیلیس قائدتا 20 میکرون است و کیفیت پودر میکرونیزه بستگی به سنگ اولیه دارد که استخراج می شود و اسیاب می شود و بستگی به دانه بندی دارد که در صنعت مختلف است.

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان از همان ابتدای کار استخراج سیلیس بهترین سنگ ها و مرغوب ترین ها را استخراج کرده و سپس با انواع اسیاب های پیشرفته و مدرنی که دارد دانه بندی ها با اندازه و قطر های مختلف و مناسب برای هر صنعت را تولید و طبقه بندی می کند که بر اساس همان صنعت درجه کیفی خود را حفظ کرده است و ویژگی مناسب هر صنعت را به صورت کامل القا می کند.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/daraje1-site1.jpg

بی شک شرکت سیلیس میکرونیزه همدان سیلیس پودری را تولید می کند که اطمینان از اجزای تولید بدون خطا و تحت نظارت و بررسی های بالا توسط مسئولین و کارکنان خبره و دستگاه های پیشرفته تولید می کند و بخش عمده ای را با کیفیت بالا ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:  سیلیس رنگ و رزین

سیلیس میکرونیزه به دلیل ویژگی ها و خاصیت های منحصر به فرد خود در انواع صنعت ها کارایی بالایی دارد و سبب بهبود عملکرد انها می شود و می توانید ویژگی های چشمگیری را در محصولات خود توسط این سیلیس پودری مشاهده کنید.

در هر صنعت بسته به نوع ان قطر و اندازه ان مشخص می شود و درجه کیفی ان بر اساس صنعتی که در ان استفاده می کنند تعیین می شود

در کل بخواهیم یک درجه کیفی برای سیلیس پودری در انواع مش های (کوبش و خورد کردن سیلیس به قطر ها و اندازه های مختلف) مختلف با درجه خلوص بالای 99% تهیه می شود و محصول نهایی را برای مسئول کیفی می فرستند و پس از تایید انها را بسته بندی می کنند.

زیرا هر صنعت طبق ویژگی ها محصولات طبقه بندی می شود و ویژگی مورد نظر را سیلیس پودری به محصول می دهد و کیفیت محصول را بالا می برد.

در صنعت ریخته گری و تولید قالب ها درجه حرارت بسیار بالا است و باعث ذوب شدن فلزات و یا از بین رفتن و شکستن سرامیک ها و دیگر موارد می شود اما پودر سیلیس چون در درجه خلوص بالای 99% تولید می شود .

مقاومت این موارد را در برابر حرارت بالا افزایش می دهد که به عنوان افزودنی آلیاژهای غیر آهنی و آلیاژهای آلیاژ سیلیسیم استفاده می شود و از این طریق بهبود خنک سازی فولاد را افزایش می دهد و گاهی در مواردی مثل صنعت سرامیک سازی جز عوامل کاهش دهنده نقش دارد. در این موارد کیفیت قالب ها و سرامیک ها و فلز ها را بالا می برد.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/s4.jpg

در صنعت لعاب دهی درجه کیفی برای استفاده از سیلیس پودری بستگی به نحوه تولید و مقدار تولید دارد و این دو موارد مقدار درجه و حرارت را برای سیلیس پودری تعیین می کنند زیرا در صنعت لعاب دهی و رنگ دهی سیلیس هم حکم پوشش دهنده هم مات کننده و هم شفاف کننده را دارد بنابراین طبق ان درجه را تعیین می کنند.

بیشتر بخوانید:  همه چیز درباره سیلیس آکواریوم

در صورتی که مقدار افزودنی پودر سیلیس کم باشد قائدتا درجه کیفی ان کم است اما اگر مقدار افزودنی ان بالا باشد قائدتا درجه کیفی هم زیاد می شود.

یکی از سخت ترین صنعت ها صنعت شیشه سازی است که در حرارت بالا تولید می شود و به علت ویژگی شکننده ای که دارد مقدار درجه کیفی در ان بالا تر می رود بنابراین باید شیشه ای تولید شود که درجه کیفی سیلیس پودری در ان بالا باشد تا مقاومت ان را بالا تر ببرد .

بنابراین سیلیس پودری مناسب است و درجه کیفی ان یک است که دارای درجه خلوص 97% باشد و میزان سختی ان 7 باشد که این سیلیس درجه یک برای انواع شیشه ها و پشم شیشه و لعاب دهی کاشی و فروسیلیس مورد استفاده قرار می گیرد.

در بقیه صنعت ها هم درجه کیفی منحصر به فرد خود را دارد که در موارد فوق برای تولید درجه کیفی بالا ذکر شده است.

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat