خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان - خرید سیلیس میکرونیزه - خرید سیلیس فوق ممتاز

سیلیس میکرونیزه یا همان سیلیس پودری از کانی‌های ارزشمندی است که با درجه خلوص بیش از 99 درصد و در مش‌های 180،230 و 325 تولید می‌شود. در این مقاله سیلیس میکرونیزه را بررسی کرده و به قیمت و خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

کاربردهای خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/silica-low.jpg

از این کانی ارزشمند در صنایع مختلف استفاده‌های فراوانی می‌شود، مانند تولید سیلیکون مونومر، روغن و نگهدارنده لاستیک سیلیکون در صنایع شیمیایی. استفاده از این ماده موجب تقویت عایق حرارتی و افزایش مقاومت در برابر آب می‌شود. دیگر کاربردهای سیلیس شامل مواردی است که در ادامه ذکر می‌کنیم:

  • تولید ترکیبات سدیم‌دار
  • ساخت سیمان
  • لعاب سازی
  • تولید ترکیبات سیلیس دار
  • ساخت پاک کننده‌های صنعتی
  • تولید صابون و مواد شوینده و بهداشتی
  • ساخت کاشی و سرامیک
  • تولید قالب‌ ریخته گری
  • ساخت رنگ و چسب
  • پودر کپسول اتش نشانی

پودر سیلیس در صنایع بهداشتی

پودر سیلیس در تولید خمیر دندان ساینده جزو مهم‌ترین مواد اولیه به حساب می‌آید. سیلیس می‌تواند لکه‌های سطحی یا پلاک ها را بدون این که خراش ایجاد کند یا جلای طبیعی دندان را کاهش دهد، از بین ببرد. از سیلیس به منظور غلیظ کردن و ایجاد خاصیت سایندگی در خمیر دندان‌ها استفاده می‌کنند. علاوه بر این، در ساخت صابون‌های ساینده هم، از چیزی در حدود 70 درصد پودر نرم سیلیس استفاده می‌شود.

کاربرد خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان در صنایع کاشی و سرامیک سازی

سیلیس میکرونیزه در ساخت بدنه کاشی و لعاب سرامیک، معمولا با خلوص 99 درصد و مش 320 و 325، استفاده می‌شود. لعاب در اصل یک پوشش شیشه مانند است که از یک ماده اولیه خشک به وجود می‌آید و روی سطح کاشی و سرامیک کشیده می‌شود. این ماده اولیه خشک پس از آن‌ که آسیاب شد، به صورت خمیر با دوغاب درمی‌آید و روی سطح سرامیک و کاشی قرار می‌گیرد تا بعد از آن در کوره حرارت ببیند. استفاده از لعاب موجب افزایش درخشندگی و زیبایی تولیدات صنایع کاشی و سرامیک و همچنین افزایش استحکام آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:  بسته بندی سیلیس میکرونیزه

کاربرد سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی

سیلیس استفاده شده در این صنایع، بعد از استخراج از معدن و سنگ شکنی و شست و شو، مجددا مگنت می‌شود تا سطح آهن موجود در آن به حداقل برسد. بعد از آن تمام مراحل خشک کردن و آسیاب شدن را طی می‌کند تا به حالت پودر در بیاید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان، باتوجه به نوع آسیاب شدن، قیمت پودر سیلیس می‌تواند متفاوت باشد.

کاربرد سیلیس آردی در ساختمان سازی

از نوع آردی سیلیس برای پر کردن تمام منافد موجود در بتن و ملات، همچنین برای کاهش نفوذپذیری و افزایش چسبندگی بین ماستیک ایزولاسیون و سطح سیمانی استفاده می‌شود.

صنایع وابسته به پودر سیلیس میکرونیزه

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/sell.jpg

واحد اندازه گیری پودر سیلیس میکرون است، یعنی یک هزارم میلی‌متر. برای بررسی کیفیت آن فاکتورهایی مانند اندازه دانه بندی و نوع سنگ را می‌توان مورد سنجش قرار داد. پودر سیلیس را می‌توان در صنایع ذیل، جزو مواد اولیه‌ی اصلی به شمار آورد :

  • صنایع ساخت کامپوزیت
  • تولید لاستیک
  • ساختمان سازی
  • تولیدات کابل و سیم
  • صنایع چوبی وPVC
  • صنعت حفاری
  • صنعت نفت
  • و…

شرکت سیلیس همدان

این شرکت جزو اصلی‌ترین منابع تامین کننده سیلیس در کشور به شمار می‌رود و علاوه بر سیلیس حدود 10 نوع ماده‌ معدنی دیگر را نیز تامین می‌کند از جمله سیلیس فوق ممتاز و سیلیس میکرونیزه سفید. این شرکت تمامی محصولات خود، از جمله پودر سیلیس را با درجه خلوص‌های متفاوت و دانه بندی و بسته بندی‌های مختلف عرضه می‌کند تا پاسخگوی نیازهای تمامی افراد باشد. پودر سیلیس ممتاز در این شرکت، با کمک فیلتراسیون‌های خارجی و پیشرفته‌ مگنت، با کمترین میزان آهن و دیگر ذرات زائد تولید می‌شود. این شرکت اولین تولید کننده سیلیس در غرب ایران به شمار می‌رود که بعد از تاسیس در سال 67، به بیش از 20 کشور در دنیا صادرات انجام می‌دهد و به تولید بیش از 20 نوع سیلیس با کیفیت‌های ممتاز و درجه یک و… مشغول است.

بیشتر بخوانید:  سیلیس میکرونیزه پودری در صنعت بهداشتی

خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان

حال که با ضرورت وجود سیلیس در صنایع گوناگون آشنا شدید، می‌توانید برای خرید بهترین سیلیس از شرکت سیلیس همدان اقدام نمایید. همان طور که گفتیم این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای صنایع متفاوت، پودر سیلیس را در بیش از 20 نوع تولید و عرضه می‌کند و پرچم دار  تولید سیلیس میکرونیزه در ایران است.  شعار این شرکت همواره مشتری مداری و صداقت در فروش و تولید بوده است و از این رو همیشه در راستای هدف خود، یعنی افزایش کیفیت محصولات و عرضه‌ی آن‌ها با قیمت مناسب، تلاش می‌کند. همان طور که گفتیم، قیمت پودر سیلیس بسته به عوامل مختلفی همچون دانه بندی و درجه خلوص محصولات، می‌تواند متفاوت باشد اما به خاطر داشته باشید که شرکت سیلیس همدان همواره در جهت تولیدات مقرون به صرفه و برای نفع مشتری و فروش بی واسطه به آن‌ها کوشیده است.

جمع بندی خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان

در این مقاله ابتدا با این ماده‌ی آلی پر مصرف، یعنی سیلیس آشنا شدیم و کاربردهای آن را برشمردیم، سپس صنایعی که مستقیما به این ماده وابسته‌اند را ذکر کرده و موارد استفاده‌ی پودر سیلیس را در این صنایع بررسی کردیم. بعد از آشنایی با ضروریات این ماده آلی، شرکت سیلیس همدان را به عنوان بهترین منبع تهیه‌ و تامین سیلیس در ایران معرفی کردیم. بدیهی است که اگر قصد خرید این ماده اولیه را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید سیلیس از شرکت سیلیس همدان خواهد بود که با تمام نکات ذکر شده، بهترین منبع تامین سیلیس برای صنایع به شمار می‌رود و شما می‌توانید با قیمتی معقول و مناسب، بهترین کیفیت را از این شرکت دریافت نمایید.

همچنین پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از سایر محصولات شرکت سیلیس همدان مانند آنتراسیت توییتر و اینستاگرام شرکت سیلیس همدان را دنبال نمایید.

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat