بسته بندی سیلیس میکرونیزه-سیلیس میکرونیزه همدان

بسته بندی سیلیس میکرونیزه

سیلیس پودری به دلیل ویژگی هایی که دارد در اکثر صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

هر صنعت بسته به نوع اسیاب شده ، بسته بندی متفاوتی در وزن ها و شکل های مختلفی دارد که طبق نوع کاربرد ان بسته بندی می شود.

کاربرد های سیلیس پودری و نوع بسته بندی آن

به دلیل اینکه پودر سیلیس مورد استفاده در افزودنی های بتنی بر اساس فیلتر های مواد معدنی و سنگ های خرد شده است سختی 7 را می گیرد و در وزن مخصوص 65/2 کیلوگرمی بر لیتر تهیه می شود و در سه نوع میکرونیزه یا اردی ، دانه ریز و شکری تولید می شود و بسته بندی می شود.

سیلیس پودری در صنعت بتن و افزودنی بتنی

این پودر های سیلیس در بسته های 10 کیلویی با خاصیت چسبندگی بالا هم تولید و بسته بندی می شود و برای سطح های بزرگ قابل استفاده است و ترکیبات ان هم مثل همان بسته های 56/2 کیلوگرمی تولید و بسته بندی می شود.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/baste-bandi1.jpg

سیلیس پودری در صنعت لعاب دهی و رنگ سازی

به دلیل اینکه پودر سیلیسی همزمان دو کار را در این دو صنعت لعاب سازی و رنگ سازی با هم انجام می دهد پس بسته بندی خاص خودش را دارد و در سه بسته بندی ارائه می شود زیرا سیلیس پودری سه خاصیت دارد: مات کننده ، پوشش دهنده ، شفاف کننده را انجام می دهد بنابراین بسته به نوع فعالیت و عملکرد ان بسته بندی را تهیه می کنند

سیلیس پودری در تصفیه آب

ساده ترین فیلتراسیون رد شدن اب از لایه های خاک می باشد که در انواع تصفیه اب ها از فیلتر شنی استفاده می کنند که به جای خاک در فیلتر شنی از سیلیس استفاده می کنند انواع فیلتر های شنی بر اساس دانه بندی های مختلف و با درجه کیفی مختلف تولید و ارائه می شود.

  • دانه بندی های ممتاز بین 8-5 میلی متر با خلوص بالای 99 درصد برای سلیس مخصوص تصفیه اب است
  • دانه بندی سیلیس درجه یک با دانه بندی بین 8-3 میلی متربا خلوص بالای 98 درصد سیلیس مخصوص تصفیه اب است
  • دانه بندی سیلیس درجه دو با دانه بندی بین 10-3 میلی متر با خلوص بالای 95 درصد سیلیس مخصوص تصفیه فاضلاب
  • دانه بندی سیلیس ممتاز با دانه بندی بین 1-6/0 میلی متر با خلوص بالای 99 درصد سیلیس مخصوص تفصیه اب و کاربرد های شیشه سازی است
بیشتر بخوانید:  انواع کاربرد آنتراسیت در صنایع مختلف

حال طبق دانه بندی و مقدار میل انها بسته بندی می شود و برای محل و کار مناسب استفاده می شود.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/baste-bandi2.jpg

سیلیس پودری در صنعت شویندگی

صنعت شویندگی در دو حالت تولید کار دارد و نیاز به سیلیس پودری دارد : مایع ، جامد است بنابراین برای هر کدام از این حالت بسته بندی خاص خودش مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعتا در حالت جامد دانه بندی ها بزرگتر از حالت مایع است و مقدار ان هم مقدار غلظت و دانه بندی را مشخص می کند.

سیلیس پودری در صنعت کاشی و سرامیک سازی

در این دو صنعت برای کف پوشی و دیگر موارد مورد استفاده قرار می گیرد تا علاوه بر مقاومت و چسبندگی شست و شوی راحت تری هم داشته باشد و طبق نوع صنعت کاشی و سرامیک در بسته بندی های متفاوتی تولید و ارائه می شود

در این دو صنعت از بسته بندی های 200 تا 1500 مش (دانه بندی)  استفاده می شود و عرضه می گردد.

https://silismicronize.com/wp-content/uploads/2021/08/baste-bandi3.jpg

دوده سیلیسی در بسته بندی کیسه جامبو جهت صادرات

سیلیس را فقط به صورت پودری تولید نمی کند بلکه به شکل دوده هم ان را تولید می کنند و اصل دیگر که در تولید سیلیس پودری یا دوده ان صادر کردن ان است و از انجایی که صادر کردن مسافت های متخلفی دارد بنابراین باید در بسته بندی کردن انها دقت بالا و عملکرد بالایی را انجام دهند پس نیاز به بسته بندی های محکم و با دوام را دارد که در کیسه های جامبو بسته بندی می کنند

در دیگر موارد و کاربرد های سیلیس پودری بسته بندی بر اساس همان صنعت است که ما مهم ترین و پرکاربر ترین انها را که در چند بسته بندی متفاوتی ارائه می شود برای شما شرح دادیم.

بیشتر بخوانید:  کاربرد سیلیس در کشاورزی

علاوه بر اینکه شرکت تولید کننده سیلیس پودری مهم است شرکتی که به بسته بندی ان هم اهمیت می دهد مهم است زیرا در صورتی که بسته بندی مناسب نباشد سبب از بین رفتن محتوای داخل  ان و اتفاقاتی مانند از بین رفتن کیسه سبب می شود تا ضرر های زیادی را به وجود بیاورد .

از طرفی بسته بندی کردن طبق وزن و مش (دانه بندی) یکی از مسائل مهم است زیرا هر صنعت نیازمند بسته بندی با وزن و دانه بندی مناسب است پس شما باید از شرکتی خریداری کنید که تمام این مسائل را در نظر بگیرد.

شرکت سیلیس میکرونیزه همدان با بسته بندی های مناسب و استحکام بالا و ماندگاری طولانی  از بروز هر نوع اتفاقی جلوگیری کرده است و از طرفی با دقتی که در میزان وزن و نوع دانه بندی دارد نگرانی شما را از هر بابت رفع کرده و بی شک قابل اعتماد ترین شرکت در تولید و بسته بندی این موارد است.

اینستاگرام شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://instagram.com/hamedansilica

آپارات شرکت سیلیس میکرونیزه همدان : https://www.aparat.com/hamedansilica

خرید سیلیس میکرونیزه

با توجه به سابقه درخشان شرکت سیلیس همدان در زمینه تولید سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز ، سیلیس دانه بندی ، سیلیس درجه یک ، آنتراسیت و سیلیس میکرونیزه و سایر مواد معدنی برخی از افراد با متصل کردن خود به واحد تولیدی و ساخت سایت و انجام فعالیت هایی با برند سیلیس همدان و یا تشابهات اسمی به شرکت سیلیس همدان اقدام به فروش محصول بی کیفیت کرده، همین امر سبب شده است تا مشتریان عزیز در خرید از واحد تولیدی سیلیس میکرونیزه همدان (شرکت سیلیس همدان) هوشیاری بیشتری را داشته باشند. شما میتوانید برای خرید سیلیس میکرونیزه با توجه به تنوع محصولات شرکت سیلیس همدان و واحد تولیدی میکرونیزه همدان برای اطلاعات دقیق تر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس شرکت سیلیس همدان

08132312334

09183511076

09121640259

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صفحه اصلیسیلیس میکرونیزهخرید سیلیس
Open chat